Nicequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Chrome Tips. Paar dingen ertussen die ik nog niet kende.
Ik gebruik dan ook geen firefox. Is het niet mogelijk een masterwachtwoord aan te maken ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Werkt bij firefox precies hetzelfde.
Heb ik ook last van idd, erg vervelend.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
crasht bij jullie regelmatig ook de flashplugin? bij youtube gaat het regelmatig mis hier.
ook wordt ik bij die site steeds naar youtube deutschland gestuurd, erg irritant.
Bij mij is hij nog nooit gecrasht, terwijl ik toch regelmatig flashcontent bekijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
crasht bij jullie regelmatig ook de flashplugin? bij youtube gaat het regelmatig mis hier.
ook wordt ik bij die site steeds naar youtube deutschland gestuurd, erg irritant.
Er staat in het topic al ergens een screenshot. Volgens mij maakt IE gebruik van Cleartype, en FF en Chrome nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:43 schreef Asgard het volgende:
Ik heb hetzelfde met Chrome als met Firefox
De letters zijn "korrelig" vergeleken met IE. IE is gewoon wat mooier. Ik zal zo ff een screenshot maken voor het verschil.
O okquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Er staat in het topic al ergens een screenshot. Volgens mij maakt IE gebruik van Cleartype, en FF en Chrome niet
http://www.pcdoctor-guide.com/wordpress/?p=2518quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:49 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ok
Kan je dat handmatig fixen? Nee zeker?
Een windows-wachtwoord?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik gebruik dan ook geen firefox. Is het niet mogelijk een masterwachtwoord aan te maken ofzo?
Bij mij crashed ie nu ook niet meer, dat kwam meer door mijn ongeduld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Bij mij is hij nog nooit gecrasht, terwijl ik toch regelmatig flashcontent bekijk.
Vaag, ik heb hier ook geen last van vertragingen oid... Zelfs flashcontent is even snel als de rest. Heb je de laatste versie van de flash-speler?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij crashed ie nu ook niet meer, dat kwam meer door mijn ongeduld.
Wat er gebeurt is, dat het filmpje blijft hangen (en gelijk het hele tabblad) voor een seconde of 10-20 daarna gaat ie wel weer verder.
Heb het overigens niet alleen bij youtube, maar bij alle sites die flash filmpjes gebruiken.
yep, net nog helemaal alles verwijdert en hem opnieuw geinstalleerd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Vaag, ik heb hier ook geen last van vertragingen oid... Zelfs flashcontent is even snel als de rest. Heb je de laatste versie van de flash-speler?
nee, want daar kan je een masterpassword instellen, zodat je een wachtwoord moet invullen om de wachtwoorden te zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Werkt bij firefox precies hetzelfde.
Hoe?quote:Op zaterdag 6 september 2008 05:00 schreef Beach het volgende:
Ik gebruik FF en Chromium nu naast elkaar.
Beide hebben hun goede kanten.
En FF aangepast dat het ook 9 pagina;s weergeeft in blokjes bij het opstarten
Add-on Fast Dial.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |