Dan is het hele idee en concept achter GC toch weg?quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef whoops het volgende:
Make Google Chrome Take Less Memory (en Single-process i.p.v. Multi-process)
Using V8 - the Google's Chrome Javascript Virtual Machine "Sample explaining how to use the V8 virtual machine inside your application "
Hier staat het hoe en wat uitgelegd wat betreft het Process Model van Chrome... Ook wel een interessant stuk volgens mij, vanavond eens doorlezen...quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan is het hele idee en concept achter GC toch weg?![]()
Misschien is dit wel een handig tooltje voor je:quote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef Danny het volgende:
eigenlijk gebruik ik elke dag de nieuwste chromium build, maar soit).
Via howtotuts.quote:Dirhael of DonationCoder created a tiny program (a single exe) that checks the latest nightly build of Google Chrome giving you the choice of downloading either a zipped version or installer of the latest Chrome browser. This program checks if the latest build has passed all the unit tests or not (to prevent wasting time downloading broken builds)
Program window:
After Check button is clicked, it shows the latest build version:
When Download button is clicked, the download starts in your default browser.
Download link to Chromium nightly updater: http://www.mediafire.com/download.php?lnlr71eu9sl
Of course, you could simply browse to http://build.chromium.org/buildbot/snapshots/chromium-rel-xp/ and get the latest build (identified by its version number) instead of using this program.
Source.
Lees de OP eens zou ik zeggen. En probeer het eens uitquote:Op maandag 8 september 2008 15:00 schreef wc-eend het volgende:
Ik gebruik nu firefox,
dit vond ik erg handig vanwege de bladwijzers (favorieten), dat hij je geschiedenis niet onthoud enzo..
Zijn dit ook opties in chrome? werkt dat een beetje? is chrome ook veilig?
Misschien scheelt het dat er nog niets in je cache zit, maar ik had gelijk snelheidswinst met chrome.quote:Op maandag 8 september 2008 18:02 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik post dit nu met chrome.. maar ik vind hem behoorlijk traag, langzamer dan FF, is dat normaal in het begin?
ermm, da's niet chrome, da's een overleden harddiskquote:Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef SuperRembo het volgende:
Mijn screenshots van Chrome
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig alleen is alleen de mbr verneukt.quote:Op maandag 8 september 2008 22:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, da's niet chrome, da's een overleden harddisk
da's wel apart. de installatie doet op zich niets met je MBR. De chromium builds kun je trouwens als zip downloaden. Die hoef je verder niet te installeren. Map uitpakken en gaan. Ook handig voor op een usb-stickjequote:Op maandag 8 september 2008 22:20 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Gelukkig alleen is alleen de mbr verneukt.
De setup crashte nadat ik die nog een keer startte om te kijken of er eigenlijk een optie was om de installatie-locatie op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |