Ah, poging vier werkte zojuist.quote:Op zondag 7 september 2008 12:31 schreef NJ het volgende:
Wow!
De snelheid is echt enorm. Zó anders dan FF of IE.
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik niet in staat ben om de pagina instellingen van FOK! op 50 posts per pagina te krijgen..
De strip gelezen?quote:Op zondag 7 september 2008 08:53 schreef Babbelzz het volgende:
hoe kan ik mijn geschiedenis instellen op bv 1 dag?
kopuh?quote:Op zondag 7 september 2008 14:13 schreef crossover het volgende:
Waar zijn mijn bladwijzers?
Ctrl-D voor toevoegen, Ctrl-B voor de bladwijzerbalk.quote:Op zondag 7 september 2008 14:13 schreef crossover het volgende:
Waar zijn mijn bladwijzers?
Mooi hequote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zit gewoon al m'n firefox sneltoetsen te gebruiken en het meeste werkt gewoon
En jij was zo'n fervente Opera fanquote:Op zondag 7 september 2008 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik begin het steeds gaver te vinden, heeft nu al opera vervangen als standaard browser.
SHOCKINGquote:Op zondag 7 september 2008 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik begin het steeds gaver te vinden, heeft nu al opera vervangen als standaard browser.
Dit gebruik ik het meeste ja. Het is even wennen, maar ook wel fijn dat die bladwijzerbalk niet altijd in beeld zit.quote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Of bij een nieuw tabblad, rechts op de blauwe balk bovenin "andere bladwijzers".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |