quote:
Ik betrap mezelf er ook vaak op alleen doe ik niet de stop erin.quote:
Ik had het hier alleen over m'n huisgenoot, niet over meervoud dus. Hij plast inderdaad zittend, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Doe ik ook vaak![]()
Maar hoezo, voor de verandering staand plassen? Pissen jullie zittend?
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:51 schreef Misstique het volgende:
Dus je huisgenoot doet eerst de stop in de wasbak en pist em dan vol? Right..
En dan ga jij je toevallig in het donker wassen en weet je blindelings dat de stop al in de wasbak zit? Right..
Go fool someone else..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.
Of zn huisgenoot is een huisgenotEquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Doe ik ook vaak![]()
Maar hoezo, voor de verandering staand plassen? Pissen jullie zittend?
Ik zette eerst de kraan aan om het temperatuur te laten komen. Toen vond ik met mijn hand de stop al in de wasbak zitten dus veronderstelde ik dat dat het water was wat net uit de kraan kwam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan voel je toch dat er een waterige substantie in de wasbak zit, of voel je alleen waar de stop hoort te zitten en voel je die niet dan zit ie sowieso in de wasbak?????
Hij heeft toch water nodig om zich te wassen of was jij je met tuinaarde?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan voel je toch dat er een waterige substantie in de wasbak zit, of voel je alleen waar de stop hoort te zitten en voel je die niet dan zit ie sowieso in de wasbak?????
En dan voel je niet dat de bak al vol zit met pis?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |