Klein - checkquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:00 schreef Kanonskogel het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede kleine zuinige auto.
Ik dacht aan een opel corsa of iets dergelijks. Maar weet iemand een ander beetje sportief model auto die lijkt op de Opel Corsa??
Alsvast bedankt.
Doet me denken aan dit filpmje:quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:11 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
dit model zag ik gister rijden, zag er wel uit alsof ie 10 jaar op autokerkhof had gestaan
Maar die zijn me te lelijk, is echt zo'n wijfen bakkie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:09 schreef JaapB het volgende:
Zeker geen opel, als je een goede kleine auto zoekt ga dan voor een Daihatsu Cuore. Qua kwaliteit een stukje beter nog dan de Suzuki.
Laat me even samenvatten....quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Maar die zijn me te lelijk, is echt zo'n wijfen bakkie.
das makkelijk, een Opel Tigra.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:00 schreef Kanonskogel het volgende:
Ik dacht aan een opel corsa of iets dergelijks. Maar weet iemand een ander beetje sportief model auto die lijkt op de Opel Corsa??
Alsvast bedankt.
Probeer jij eens een goede te vinden met weinig tot geen roest voor weinig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef RSie het volgende:
[..]
das makkelijk, een Opel Tigra.
Is gebaseerd op de Corsa, is een sportief model, niet duur meer, best zuinig!
en als je dan gaat voor een Rio Verde uitvoering is ie nog best luxe uitgevoerd ook![]()
Wil je nieuw kopen of tweedehands? Nieuw is de Ford Fiësta misschien een optie? Of anders wellicht de SEAT Ibiza, Mazda 2 of Renault Clio.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:00 schreef Kanonskogel het volgende:
Ik dacht aan een opel corsa of iets dergelijks. Maar weet iemand een ander beetje sportief model auto die lijkt op de Opel Corsa?? Alsvast bedankt.![]()
Whaha, wat een ding..quote:
Een kleine Toyata kun je beter nieuw kopen,zo weinig als die dingen afschrijven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
Tweedehands... tja... een Toyota Yaris misschien?
Vreemd, dat heb ik nou net met opel corsa en suzuki alto.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:16 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Maar die zijn me te lelijk, is echt zo'n wijfen bakkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |