Zoveel streams al je wilt, geen probleemquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Rojan_UK het volgende:
Hoe kan je eigenlijk met zoiets als WM Recorder of TotalRecorder 1 stream opnemen, terwijl je een andere stream luistert? Dat kan toch helemaal niet?
Vraag ik toch even door. Hoe doe je dat dan? Ik gebruik Total Recorder en die neemt de op dat moment aktieve stream op. Stel, ik neem Rick van V. op en die stream is aktief en ga vervolgens naar Ekstra Weekend luisteren via een andere stream, pikt TotalRecorder het geluid van die stream toch ook op? Hoe kan je die twee dan scheiden? (Ik bedoel, als dat kan, is mijn probleem van vanavond opgelost...quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel streams al je wilt, geen probleem
WM Recorder kan gewoon een heleboel verschillende streams tegelijk opnemen. TotalRecorder ken ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Vraag ik toch even door. Hoe doe je dat dan? Ik gebruik Total Recorder en die neemt de op dat moment aktieve stream op. Stel, ik neem Rick van V. op en die stream is aktief en ga vervolgens naar Ekstra Weekend luisteren via een andere stream, pikt TotalRecorder het geluid van die stream toch ook op? Hoe kan je die twee dan scheiden? (Ik bedoel, als dat kan, is mijn probleem van vanavond opgelost...)
Er is geen specifieke pagina op 3fm.nl waar je je mening over een uur minder AV kunt uiten, maar bij nieuwsberichten is er wel de optie om te reageren. Dat werd gisteren veelvuldig gedaan bij een nieuwsbericht over Yolanthe bij Giel. Helaas werden de reacties wat te veel voor de redactie dus op 3fm.nl is geen link meer te vinden naar die pagina. Waarschijnlijk heeft Roel hem nog wel, want die doet sinds gisteren niets anders dan die reacties lezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:07 schreef keesjeislief het volgende:
Ik heb even op 3fm.nl zitten kijken of je ergens een klacht kunt achterlaten over het inkorten van de Arbeidsvitaminen (ja, soms ben ik zo wanhopig dat ik me wijs maak dat dat soort dingen zin hebben) maar kon niet zo snel wat vinden. Is er hier al een poll geweest? Komt die zendercoördinator niet hier op Fok? Kunnen we niet ouderwets gaan protesteren, met spandoeken en andere old skool stuff, voor het gebouw van 3fm?
Dat ie lelijk is heeft wel degelijk invloed op zijn programma. Hij heeft het er namelijk constant over.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind deze wel humor: "je bent lelijk en je kan GEEN leuke radio maken!"
Dat eerste maakt ook echt veel uit op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |