Graag!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ze zijn zo blij met die kazoo, kunnen ze Plork en de Aannemers niet een keer uitnodigen bij EW?
Geen probleem hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de webcam heeft er niet echt zin in vanavond... valt steeds weg om opnieuw te gaan bufferen...
Heb er even een alternatieve stream bij gepakt (via XS4ALL), maar ook die buffert af en toe nog...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een foutmelding van de pagina zelf, maar verder helemaal geen last van bufferen.
Harm Edens jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Tof ! dat is die gast van Dit Was het NIeuws. Jan Harm ofzo. Lachen nicht gast is dat.
Harm Edens bedoel je.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Tof ! dat is die gast van Dit Was het NIeuws. Jan Harm ofzo. Lachen nicht gast is dat.
Ik kreeg vanochtend een Guinness-mms-jequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel hetzelfde idee. Dezelfde vriendelijkheid en mooie landschappen
.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Bedankt, Corton ! Geweldige single van The Kings OF Leon.
edit:
Roel, okay
Ow, je gaat ook weer die kant op?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een Guinness-mms-je![]()
Ben aan het kijken te gaan doen wat familie van Broekie ook heeft gedaan..... Heb er iig heel veel zin in![]()
KoL
Nou, ik ga kijken/ ben aan het kijken om er een huisje te gaan betrekken. Liefst Limerick of Galway...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, je gaat ook weer die kant op?Ff gemist, denk ik
. Vertel!
Kan ik mee, om te solliciteren daarquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een dag of 6 zit ik hier: http://tinyurl.com/5ekcsf.
Oeh, gaaf! En dan liever Galway dan Limerick! Limerick vond ik niksquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou, ik ga kijken/ ben aan het kijken om er een huisje te gaan betrekken. Liefst Limerick of Galway...
Heb al wel wat gevonden voor werk. Nu werk van maken.....
Boekt u maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan ik mee, om te solliciteren daar
Ik denk dat ik je eens moet uitnodigen na je vakantie voor de verhalen.....quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oeh, gaaf! En dan liever Galway dan Limerick! Limerick vond ik niks, ondanks dat de Veenbesjes daar vandaan komen. En over vestigen in/bij Galway kan ElisabethR natuurlijk vanalles vertellen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |