Was net in gesprek, vandaar..quote:
De hele playlist kan bagger zijn, maar met Mr. Brightside als afsluiter kan het niet anders dan laat worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was net in gesprek, vandaar..![]()
maaruh, heb zin in het EkStra weekend! Playlist van MoveYourAss ook nog even bekeken en het gaat vanavond weer laat worden.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De hele playlist kan bagger zijn, maar met Mr. Brightside als afsluiter kan het niet anders dan laat worden.
het is toch weer de eerste uitzending weer in de studio ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was net in gesprek, vandaar..![]()
maaruh, heb zin in het EkStra weekend! Playlist van MoveYourAss ook nog even bekeken en het gaat vanavond weer laat worden.
Nope. Vanuit WATT in Rotterdam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch weer de eerste uitzending weer in de studio ?
Heb er ook niet echt voordeel bij gemerkt zeker niet zolang de wereld economie denkt dat de dollar nog steeds zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef Marc63 het volgende:
1 op de 3 Nederlanders ziet de voordelen van de euro... De rest gaat nooit naar het buitenland?
Vorige week vond ik het wel een leuke uitzending. Had er denk ik ook wel mee te maken dat het radio-programma het middelpunt bleef. Meestal draait het in locatie-uitzendingen om wat er op de locatie voor bijzonders aan de hand is. Dat krijg je dan nooit zo goed mee.quote:
Gerardquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens met de TT, onbegrijpelijk dat ze Gerard een uur afnemen.
Weinig aan toe te voegen en als je ziet hoe vol de playlist is (wat natuurlijk geen garantie is) dan gaat het volgens mij gewoon weer een leuke uitzending worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorige week vond ik het wel een leuke uitzending. Had er denk ik ook wel mee te maken dat het radio-programma het middelpunt bleef. Meestal draait het in locatie-uitzendingen om wat er op de locatie voor bijzonders aan de hand is. Dat krijg je dan nooit zo goed mee.
Hoi Noortje, ja klopt helemaal ! beide avatars zijn nu gelijk en eerst week mijn webicon af van mijn upload avatar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:11 schreef Noortje. het volgende:
Hans, had jij niet eerst een andere avatar? Eentje met een driehoek ofzo toch?
Fijne vakantie en tot over een maand en een week (want ik ben dan ook wegquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga er vandoor!
Tot over 1 maand allemaal, ik ben op vakantie
Gedraag jullie een beetje
Heel veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga er vandoor!
Tot over 1 maand allemaal, ik ben op vakantie
Gedraag jullie een beetje
Nummer 1 dan maar.quote:Bijna weekend. Hoe luid jij 'm muzikaal graag in?
Faithless - God is a DJ
Prodigy - Out of space
Apollo 440 - Ain't talking about dub
http://www.rabradio.nl/
Het hele effect van AV lijkt deze week weggeebt te zijn deze week , mis ook het enthousiastme van gerard welke er normaal vanaf spattequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben het niet vaak met jullie eens, maar ook ik vind dat van 9 tot 10 gewoon Arbeidsvitaminen moeten zijn. Niet dat ik iets tegen Giel heb, maar 3 uur ochtendshow is volgens mij wel genoeg. Ik mis de Arbeidsvitaminensfeer tussen 9 en 10.
We hebben gelukkig nog even, maar de Prodigy is ook niet kud.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onze extra stemmen mogen niet baten denk ik , prodigy staat erg voor
Heb verder geen andere Megahit kandidaten gehoord dus het lijkt er sterk op dat The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef Professional het volgende:
Bruce is gewoon the boss.
En die van de Ting Rings was inderdaad best leuk!
Dat zou een goede keuze zijn. Erg lekkere plaat...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb verder geen andere Megahit kandidaten gehoord dus het lijkt er sterk op dat The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is.
Jij blijft het roepen net zolang 1 van de 2 het een keer wordtquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb verder geen andere Megahit kandidaten gehoord dus het lijkt er sterk op dat The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go de nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |