dan gaat ie de boeken in als 'Oldenzaal'quote:
Ik zit al op school.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zit er niemand op school of op werk?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Nederlands oldenzaal
Twents oldenzaal
thnxquote:
neequote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Werk hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Je kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk hier!
Zie dat we weer een Ajacied in ons midden hebben![]()
Klopt, zit nu eenmaal in je he.. Liefde blijft voor eeuwigquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Je kan er ook niks aan doen.
Ajohquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
Komt er net zo'n gast binnen en vroeg hoe t was. Zei zo: ''goed te pas he, jij?'' Keek die mij met grote verbaasde ogen met de vraag: ''Wat betekent te pas''![]()
![]()
(werk in Rotterdam nu)
ja johquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoh
Van sommige woorden/zinnen weet ik geen eens of dat typisch Twents is
Wel zin maar agenda laat t niet toe! Zit in de afrondende fase van mijn traineeship, binnenkort examens e.d.!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:33 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens roy, heb jij zin in een meet?
hmmz jammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel zin maar agenda laat t niet toe! Zit in de afrondende fase van mijn traineeship, binnenkort examens e.d.!
Eind september/begin oktober.. Begin half oktober weer met een nieuwe opdracht in Delft!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz jammer
is dat in november/december?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |