quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
de tijd aflezen op je mobiel is voor pauperts
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef flappy het volgende:
oftewel: " Joehoe, weet iedereen al dat ik een klokje heb van een duur merk?"
Duur valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:39 schreef flappy het volgende:
oftewel: " Joehoe, weet iedereen al dat ik een klokje heb van een duur merk?"
Mja, als je zegt "M'n horloge is kapot, dat zuigt !" voelen mensen met je mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef JanJanJan het volgende:Altijd mooi hier op fok!
voorspelbare reacties van paupers (in pimptopics) en moraalridders (in flitstopics)
Dat is fok hequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef JanJanJan het volgende:Altijd mooi hier op fok!
voorspelbare reacties van paupers (in pimptopics) en moraalridders (in flitstopics)
Hoe vet was dat. Vroeger op de kermis had ik eens 10 horloges gewonnen met een grijpert, waaronder eentje met een geheim klepje, waar ik kauwgom indeedquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:48 schreef afcajos het volgende:
Jij was zeker zo'n bolleboos die vroeger met 15 horloges om zijn armen liep
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
waaronder eentje met een geheim klepje, waar ik kauwgomcoke indeed
Man ik heb het alleen geopend om diequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mja, als je zegt "M'n horloge is kapot, dat zuigt !" voelen mensen met je mee.
Als je overdreven gaat roepen "M'n TAG-HEUER is kapot, m'n TAG-HEUER is kapot, ik heb een TAG-HEUER en die is kapot, heeft iedereen wel gezien dat ik een TAG-HEUER heb ????" vindt iedereen je (terecht) een eikel.
Doe wat met die kennis
Uhuh, tuuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:59 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Man ik heb het alleen geopend om diereacties uit te lokken.
quote:Vind je me een eikel, prima.
Prima samenvattingquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mja, als je zegt "M'n horloge is kapot, dat zuigt !" voelen mensen met je mee.
Als je overdreven gaat roepen "M'n TAG-HEUER is kapot, m'n TAG-HEUER is kapot, ik heb een TAG-HEUER en die is kapot, heeft iedereen wel gezien dat ik een TAG-HEUER heb ????" vindt iedereen je (terecht) een eikel.
Doe wat met die kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |