Nee, het pinguinlied.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt een paar hoofdstukken van de bijbel ingesproken
En toch mis je hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven is tenminste wel nummer 1.... crimineelste stad van Nederland
Guns achterlaten. Niet slim hoor als je naar Indonesie gaat. Of heb je daar goedkoop een nieuwe collectie kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk, mijn matties en mijn guns moeten achterlaten he...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tuurlijk, mijn matties en mijn guns moeten achterlaten he...
ik mis eindhoven als een butplug van een halve meter doorsnee...quote:
Nu begin ik je eng te vindenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik mis eindhoven als een butplug van een halve meter doorsnee...
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuisquote:
Dat zou wel makkelijk zijn met een inwendig onderzoekquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuis
Zo ongeveer jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij denkt nu dat ik een kontgat heb met doorsnee van een rioolbuis
Die komt uit Frieslandquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als ik die verhalen van Alexxxx mag geloven
Lilliputter naar binnen en klaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijn met een inwendig onderzoek
Alles dat van ver gehaald moet worden is lekker zei mn moeder altijdquote:
En dan zeur jij over die mental imagequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lilliputter naar binnen en klaar
dan krijgt de naam kabouter plop wel in eens een heel andere betekenisquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lilliputter naar binnen en klaar
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijgt de naam kabouter plop wel in eens een heel andere betekenis
Ik ben een vrouw, zeur altijdquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan zeur jij over die mental image
anders leg je het even uit, dan begrijpt ze het vast en zekerquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder kijkt raar.. lachen naar je beeldscherm is blijkbaar vreemd
Het is een Dribbel topic, dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
Dit topic gaat niet vanzelf in de stats komen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |