ze bestaan, maar ze worden wel met uit sterven bedreigd. wnf doe er wat aan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Afgelopen jaar ook eens gehad. Portemonnee op de benzine pomp laten liggen![]()
Werd een dag later gebeld door de eerlijke vinder.
Omdat ik niet thuis was heeft deze mijn portemonnee zelfs bij mij thuis door de brievenbus gegooid.
Ze bestaan nog
Ik heb 2 weken terug nog een portemonnee gevonden met uitgaan en vervolgens aan de DJ gegeven die het weer omriep en daarna had de rechtmatige eigenaar hem weer terug.quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Omdat ik niet thuis was heeft deze mijn portemonnee zelfs bij mij thuis door de brievenbus gegooid.
Ze bestaan nog
Ik denk dat er meer zijn dan menigeen denktquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze bestaan nog
Zeer nobel. (L)quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze bestaan nog
De eeuwige roem daarentegenquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug nog een portemonnee gevonden met uitgaan en vervolgens aan de DJ gegeven die het weer omriep en daarna had de rechtmatige eigenaar hem weer terug.
Toch wel 1 heel biertje voor gekregen.
Ik ben zelf ook ooit mijn portemonnee kwijtgeraakt toen ze bij mij thuis hadden ingebroken.. Dat geld boeide me niet zo, was ook niet zo gek veel.. Maar het werk wat je ermee hebt en de onhandigheid van niks geen pasjes hebben met kleine dingen zoals pinnen e.d. is veel erger..quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
De eeuwige roem daarentegen![]()
Ach, je wenst het voor jezelf toch ook dat die zooi teruggeven wordt
Plus kosten van strippenkaarten+treinkaartjes in de tussentijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:06 schreef JelZo het volgende:
OV ¤31,76
en hoe weet je dat ze immers niks mee kunnen? de twee gedeeltes van je zin lijken elkaar tegen te spreken??quote:Op vrijdag 5 september 2008 02:06 schreef JelZo het volgende:
Anyway nog niets laten blokkeren, ze kunnen er immers niks mee. Wel twee keer politie gebeld of ze wat gevonden hebben.![]()
Hij heeft de verkeerde pincode op de pas gezet zeker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 04:37 schreef zkr623 het volgende:
[..]
en hoe weet je dat ze immers niks mee kunnen? de twee gedeeltes van je zin lijken elkaar tegen te spreken??
toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |