die had ik al gevonden..... maar die uitspraken zijn geanonimiseerd (wat een kolerewoord zegquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:55 schreef badboynova het volgende:
en wat heeft teamlead op ze kerfstok, beken maar.
met ander woorden, je vertouwd je vriendin nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]niks waarvoor ik veroordeeld ben...
ben op zoek naar de veroordeling van iemand anders
weer misquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
met ander woorden, je vertouwd je vriendin niet
zat ik er maar 50% naast, want ik heb het woord vriendin gebruiktquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
weer mis
Een goede vriendin van me verlulde zich over haar partner... en nu ben ik nieuwsgierig
Tenzij het om kinderen gaat ja. Er zijn ook andere redenen waarom een zaak niet openbaar is, maar zo heel erg vaak komt dat niet voor. Desondanks zul je toch moeten weten wat je zoekt als je de informatie wilt opvragen, tenzij je een paar honderdduizend vonnissen wilt uitspitten natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij is bijna alles toch openbaar? Strafrechtelijke zaken dan.
Mits het om kinderen gaat toch?
Die staan toch niet allemaal on-line?quote:Op zondag 7 september 2008 12:32 schreef Alicey het volgende:
tenzij je een paar honderdduizend vonnissen wilt uitspitten natuurlijk.
Nee, daarom heb ik het ook over uitspitten. Anders zou een aantal sleutelwoorden al een voorselectie maken.quote:Op zondag 7 september 2008 13:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Die staan toch niet allemaal on-line?
Volgens mij kun je vonnissen, mits je gedetailleerde gegevens hebt, tegen kosten opvragen bij de rechtbanken.quote:Ik meen dat rechtspraak.nl een selectie maakt, welke bronnen zijn er zoal nog meer om je zoektocht te beginnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |