quote:Op donderdag 4 september 2008 23:54 schreef Obezyanka het volgende:
zich met een non-gevoel voor humor die niemand begrijpt of grappig vindt zich proberen te redden op de werkvloer waar niemand iets van ze moet hebben
Iedereen wordt echt moe van ze. Tis ook weer zielig om bot tegen ze te doen, want ze worden waarschijnlijk al genoeg gepest op school. Dus zijn we allemaal verplicht om mee te lachen als er weer eens een grappig bedoelde opmerking gemaakt wordt.
Gek word ik ervan
bot doen is niet lullig. dat is eerlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 23:57 schreef Sgas het volgende:
Ze moeten toch ergens proberen hun imago op te krikken, maar ik snap dat je er gek van word.
Verplicht meelachen is eigenlijk nog zieliger, want dan denken ze serieus dat ze echt grappig zijn.
Maarja, bot doen is ook weer lullig,
misschien oordopjes ^^
Ok, maarja voor die mensen is de waarheid ook redelijk hard. Misschien stoppen er dan wel mee, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bot doen is niet lullig. dat is eerlijk
Nee, maar ik weet van mezelf dat ik niet grappig benquote:Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ben jij zelf wel zo grappig dan :p of ligt het alleen maar aan je collega`s ?
Dat ga ik doen de volgende keerquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:02 schreef JanusAnus het volgende:
Gewoon heel hard en lang lachen, zodat ze zich een beetje ongemakkelijk voelen, maar ze er niet echt iets over kunnen zeggen.
Post hier even of het resultaat heeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:03 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Dat ga ik doen de volgende keer!
Ja, joh?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef Maeghan het volgende:
Ach zo erg is het ook niet. Meestal nemen dat soort mensen wel genoegen met een reactie als "ja joh!". Zij hun ei kwijt, jij bent er snel van af. Probleem opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |