BNN heeft diverse soorten programma's, volgens mij kijk je niet verder dan spuiten en slikken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:08 schreef Stephe het volgende:
In het begin was BNN een leuke zender, omdat het gedragen werd door Bart-die-niets-te-verliezen-had-de-Graaff.
Maar wat is precies de meerwaarde van het maken van een docu, als de omroep eigenlijk allang niet meer kan bieden wat het in het begin deed?
De BNN is een soort van Veronica geworden, met makkelijke thema's als Spuiten & Slikken. Zaken die weinig tot de verbeelding spreken.
Bart de Graaff was een sympathiek kereltje bij leven, maar zijn erfenis is er niet een om over naar huis te schrijven. Ik vind dit initiatief er dan ook een uit het rijtje 'vergangene zeiten'.
Waarschijnlijk kunnen we nog een hele trits van docu's van overleden iconen verwachten, de Herman Brood tribute, het Andre Hazes geloof and so on, and so on..
Ik moet je gelijk geven dat 'je zal het maar hebben', een goed programma is en was, maar het heeft tegelijkertijd ook wel wat van een groot 'aapjeskijkgehalte'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:04 schreef sander89 het volgende:
[..]
BNN heeft diverse soorten programma's, volgens mij kijk je niet verder dan spuiten en slikken?![]()
Tuurlijk is BNN veranderd de afgelopen 10 jaar, maar is er zeker niet op achteruitgegaan ondanks natuurlijk het verlies van de belangrijkste persoon.
Spuiten en slikken heeft ook wel nog een achter liggende gedachten en is zeker niet alleen van we willen zoveel mogelijk kijkcijfers trekken door hoop seks en drugs te tonen.
BNN heeft programma's van lang leven de gekkigheid zoals:
Try before you die
Ranking the stars
De lama's
Maar heeft ook programma's waar meer diepgang in zit en echt werk van word gemaakt zoals:
Say no to the knife
Over mijn lijk (heeft diverse prijzen gewonnen en dit format is ook door andere landen overgenomen)
Je zal het maar hebben.
Dus je moet zeker BNN niet met Veronica gaan vergelijken.![]()
![]()
Die scheiding dat wilde ik idd eigenlijk gewoon niet weten. En die vader is er volgens mij ook heel raar mee omgegaan. Volgens mij spelen er wel meer dingen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:14 schreef SunChaser het volgende:
...de scheiding teveel aanwezig ... die vader
Het beste van Bart deel 1quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Beugelfles het volgende:
Tijd voor een best-off-bartOf bestaat die al?
Gewoon de meest hilarisch onzin in anderhalf uur. Zitten echt leuke dingen tussen.
Tussen "opnames afgerond" en docu klaar hebben kan met gemak een lange tijd zitten, na het opnemen is niet ook meteen je docu klaar hequote:Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat wel raar is dat ze de docu een jaar op de plank hebben laten liggen, de opnames waren al okt vorig jaar afgerond
docureeks? Vertel, waar gaat het over?quote:Op zondag 7 september 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Dat is ook zo. Maandag start mn eigen docureeks op FOK! en daar zit van begin productie tot eind zeker 10 maanden tussen.
Het is een beetje iets van tevoren, op basis van een korte inleiding beoordelen maar, Het lijkt me niet enorm interessant eerlijk gezegd, klinkt als de zoveelste soort van real life soap en dan ook nog eens van iemand die mij, en met mij heel veel mensen, helemaal niets zegt.quote:
Je zei hier al zoiets en nu staat 't ook in je column; is Mirjam inderdaad gescheiden?quote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Even mijn column spammen Bikkel:-Bart-is-dood,-Kempi-leeft-(nog)
Haar vader is hertrouwd, maar die vrouw kwam ook niet in beeld. En wat mij opviel is dat ze (als verklaring waarom ze haar zoontje niet Bart hebben genoemd) zei: "we heten Smit".quote:Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Je zag geen man in beeld, bij de anderen zag je de partners en op de aftiteling stond ze als De Graaff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |