abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 01:00:19 #26
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_61419321
Ik vond vooral het laatste stuk wel aangrijpend. Verder werd er iets te veel in de scheiding van die ouders gedoken, vond ik. Vond het bijna genant om naar dat stuk te kijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 6 september 2008 @ 01:08:40 #27
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61419412
In het begin was BNN een leuke zender, omdat het gedragen werd door Bart-die-niets-te-verliezen-had-de-Graaff.
Maar wat is precies de meerwaarde van het maken van een docu, als de omroep eigenlijk allang niet meer kan bieden wat het in het begin deed?
De BNN is een soort van Veronica geworden, met makkelijke thema's als Spuiten & Slikken. Zaken die weinig tot de verbeelding spreken.
Bart de Graaff was een sympathiek kereltje bij leven, maar zijn erfenis is er niet een om over naar huis te schrijven. Ik vind dit initiatief er dan ook een uit het rijtje 'vergangene zeiten'.

Waarschijnlijk kunnen we nog een hele trits van docu's van overleden iconen verwachten, de Herman Brood tribute, het Andre Hazes geloof and so on, and so on..
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61420346
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 01:08 schreef Stephe het volgende:
In het begin was BNN een leuke zender, omdat het gedragen werd door Bart-die-niets-te-verliezen-had-de-Graaff.
Maar wat is precies de meerwaarde van het maken van een docu, als de omroep eigenlijk allang niet meer kan bieden wat het in het begin deed?
De BNN is een soort van Veronica geworden, met makkelijke thema's als Spuiten & Slikken. Zaken die weinig tot de verbeelding spreken.
Bart de Graaff was een sympathiek kereltje bij leven, maar zijn erfenis is er niet een om over naar huis te schrijven. Ik vind dit initiatief er dan ook een uit het rijtje 'vergangene zeiten'.

Waarschijnlijk kunnen we nog een hele trits van docu's van overleden iconen verwachten, de Herman Brood tribute, het Andre Hazes geloof and so on, and so on..
BNN heeft diverse soorten programma's, volgens mij kijk je niet verder dan spuiten en slikken?

Tuurlijk is BNN veranderd de afgelopen 10 jaar, maar is er zeker niet op achteruitgegaan ondanks natuurlijk het verlies van de belangrijkste persoon.

Spuiten en slikken heeft ook wel nog een achter liggende gedachten en is zeker niet alleen van we willen zoveel mogelijk kijkcijfers trekken door hoop seks en drugs te tonen.

BNN heeft programma's van lang leven de gekkigheid zoals:

Try before you die
Ranking the stars
De lama's

Maar heeft ook programma's waar meer diepgang in zit en echt werk van word gemaakt zoals:

Say no to the knife
Over mijn lijk (heeft diverse prijzen gewonnen en dit format is ook door andere landen overgenomen)
Je zal het maar hebben.

Dus je moet zeker BNN niet met Veronica gaan vergelijken.
............................
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 september 2008 @ 03:27:51 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_61420461
Bart de Graaf is natuurlijk overgewaardeerd.

Maar wil deze docu wel graag zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage zaterdag 6 september 2008 @ 08:14:22 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61420992
Bart is in zoverre overgewaardeerd dat hij alle credits kreeg en krijgt voor t oprichten van BNN terwijl hij in feite niet meer dan een plan had en toen allerlei mensen om zich heen heeft verzameld die BNN hebben opgericht. Maar dat is ook een gave natuurlijk.

Ik ben t met Mike eens dat de scheiding teveel aanwezig was. Waarom vraagt de documaker aan de vader, die vertelt over dat Bart doodging waar hij bij was, of hij toen zn ex en zn dochter heeft omarmd?

Verder werd de vader hard afgerekend op iets dta 30 jaar geleden is gebeurd: hij dronk graag en pikte de videorecorder in. Die moeder is nog steeds rancuneus, ook over Valerie Zwikker. Bart was een volwassen man met een volwassen relatie. En dat zxe misschien bekend wilde worden via Bart, so what. Op zijnj beurt woonde hij samen met een lekker wijf.

Dat Zwikker t uitmaakte toen ie kanker had was wellicht niet handig maar ja, moet ze bij m blijven als t niet meer werkt?
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:09:54 #31
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61422697
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:04 schreef sander89 het volgende:

[..]

BNN heeft diverse soorten programma's, volgens mij kijk je niet verder dan spuiten en slikken?

Tuurlijk is BNN veranderd de afgelopen 10 jaar, maar is er zeker niet op achteruitgegaan ondanks natuurlijk het verlies van de belangrijkste persoon.

Spuiten en slikken heeft ook wel nog een achter liggende gedachten en is zeker niet alleen van we willen zoveel mogelijk kijkcijfers trekken door hoop seks en drugs te tonen.

BNN heeft programma's van lang leven de gekkigheid zoals:

Try before you die
Ranking the stars
De lama's

Maar heeft ook programma's waar meer diepgang in zit en echt werk van word gemaakt zoals:

Say no to the knife
Over mijn lijk (heeft diverse prijzen gewonnen en dit format is ook door andere landen overgenomen)
Je zal het maar hebben.

Dus je moet zeker BNN niet met Veronica gaan vergelijken.
Ik moet je gelijk geven dat 'je zal het maar hebben', een goed programma is en was, maar het heeft tegelijkertijd ook wel wat van een groot 'aapjeskijkgehalte'.
Wmb is er wel degelijk een vergelijking met Veronica te maken. Jong, snel en wild, maar dan anders.

In het begin ging Bart nog wel eens kijken of hij mensen kon provoceren met de bedoeling om te kijken wat de consequenties zouden zijn. Tegenwoordig heb je dat niet meer. Alles van die omroep was om Bart heen gebouwd.
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61437893
Ik heb hem net gekeken. Best ontroerend verhaal
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 08:14 schreef SunChaser het volgende:
...de scheiding teveel aanwezig ... die vader
Die scheiding dat wilde ik idd eigenlijk gewoon niet weten. En die vader is er volgens mij ook heel raar mee omgegaan. Volgens mij spelen er wel meer dingen.

Tijd voor een best-off-bart Of bestaat die al? Gewoon de meest hilarisch onzin in anderhalf uur. Zitten echt leuke dingen tussen.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 september 2008 @ 22:47:18 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61437936
Er is al een dvd idd
  zaterdag 6 september 2008 @ 23:15:50 #34
88233 Steve
Still the best.
pi_61438531
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:45 schreef Beugelfles het volgende:
Tijd voor een best-off-bart Of bestaat die al? Gewoon de meest hilarisch onzin in anderhalf uur. Zitten echt leuke dingen tussen.
Het beste van Bart deel 1
Deel 2 is volgens mij ook wel al te koop.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Redactie Frontpage zaterdag 6 september 2008 @ 23:18:45 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61438580
DVd kost een paar euro ofzo, kijk eens in een uitverkoopbakken van de frs
pi_61442309
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat wel raar is dat ze de docu een jaar op de plank hebben laten liggen, de opnames waren al okt vorig jaar afgerond
Tussen "opnames afgerond" en docu klaar hebben kan met gemak een lange tijd zitten, na het opnemen is niet ook meteen je docu klaar he
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 09:58:45 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61443108
Dat is ook zo. Maandag start mn eigen docureeks op FOK! en daar zit van begin productie tot eind zeker 10 maanden tussen.
pi_61443856
lijkt me wel een boeiende docu.
  zondag 7 september 2008 @ 11:12:53 #39
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61443891
Als ik hem toevallig tegen zou komen, zou ik misschien wel kijken, maar zo op het eerste gezicht heb ik geen behoefte aan een docu over Bart de Graaff. In leven vond ik hem al niet bijzonder en overgewaardeerd, nu hij is overleden zie ik niet waarom ik die mening bij moet stellen.
Maar zoals gezegd: mocht ik hem tegenkomen dan is het waarschijnlijk beter dan wat er elders op tv te zien is.
(Un)masking for the greater good.
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 11:13:28 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61443904
Even mijn column spammen Bikkel:-Bart-is-dood,-Kempi-leeft-(nog)
pi_61447925
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Dat is ook zo. Maandag start mn eigen docureeks op FOK! en daar zit van begin productie tot eind zeker 10 maanden tussen.
docureeks? Vertel, waar gaat het over?
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 14:43:04 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61448153
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:43 schreef SunChaser het volgende:
Buzzer gestopt
Het is een beetje iets van tevoren, op basis van een korte inleiding beoordelen maar, Het lijkt me niet enorm interessant eerlijk gezegd, klinkt als de zoveelste soort van real life soap en dan ook nog eens van iemand die mij, en met mij heel veel mensen, helemaal niets zegt.

Maarja, eerst maar het eerste deel afwachten
  zondag 7 september 2008 @ 15:19:22 #44
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_61448733
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Even mijn column spammen Bikkel:-Bart-is-dood,-Kempi-leeft-(nog)
Je zei hier al zoiets en nu staat 't ook in je column; is Mirjam inderdaad gescheiden?
Misschien weet je meer dan ik, maar uit de docu blijkt dat niet.
The short weekend begins with longing...
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2008 @ 17:10:20 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61451479
Je zag geen man in beeld, bij de anderen zag je de partners en op de aftiteling stond ze als De Graaff
pi_61453527
Ik heb hem vandaag gezien. Hij is idd niet leuk maar wel interessant.
  zondag 7 september 2008 @ 21:40:17 #47
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_61459584
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:10 schreef SunChaser het volgende:
Je zag geen man in beeld, bij de anderen zag je de partners en op de aftiteling stond ze als De Graaff
Haar vader is hertrouwd, maar die vrouw kwam ook niet in beeld. En wat mij opviel is dat ze (als verklaring waarom ze haar zoontje niet Bart hebben genoemd) zei: "we heten Smit".
Om ze op basis daarvan meteen dysfunctional te noemen...
The short weekend begins with longing...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 00:31:55 #48
862 Arcee
Look closer
pi_61464820
Bart.

BNN.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61482624
Best heftige docu.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:05:03 #50
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61573401
Ga hem zsm kijken.

heb Bart altijd wel gevolgd, vanaf de start tijdens "B.O.O.S." komt ook deels omdat hij in mijn geboortedorpie woonde.

was altijd heel erg onder de indruk om hem heel levendig te zien op tv maar als je hem in het dorp zag zat ie regelmatig in een rolstoel terwijl zijn ma hem voortduwde.
deze man verdiend gewoon alleen al respect vanwege zijn doorzettingsvermogen en optimistische kijk op het leven hoe verrot dat soms ook mag zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')