abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61443110
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt wel belangstelling heeft voor 3 stuks
Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_61443162
quote:
Op zondag 7 september 2008 09:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!
Moet je eens naar Thailand gaan , willen zo met je mee hoor, voor drie maandjes.
Leuke vakantie voor ze.

Uitnodiging maken in Word en laten tekenen met stempel op het gemeentehuis en daar moeten ze dan mee naar een schengen ambassade in hun eigen land.
Simpel

Wel daar zelf een retourticket kopen voor die juf en gelijk mee terug nemen
Drie maanden een wip vriendin

[ Bericht 0% gewijzigd door henkway op 07-09-2008 12:42:53 ]
pi_61443416
Ervaring henkway?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61443566
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Ervaring henkway?
sure
Heeft wel al wat tickets gekost hoor.
Maar ja je wil toch wat langer wippen dan twee weekjes he
Heb ze uit diverse landen gehad , vietnamese zijn de mooiste

[ Bericht 4% gewijzigd door henkway op 07-09-2008 11:06:40 ]
  zondag 7 september 2008 @ 13:26:01 #30
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61446282
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef henkway het volgende:

[..]

sure
Heeft wel al wat tickets gekost hoor.
Maar ja je wil toch wat langer wippen dan twee weekjes he

Mag ik hier even over mijn nek gaan?
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61446306
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Mag ik hier even over mijn nek gaan?
Jij haalt je vriendin uit je eigen dorp, schuddekutterveen

ook goed he
Die kan al op de trekker rijden dat is makkelijk voor je

[ Bericht 5% gewijzigd door henkway op 07-09-2008 14:10:30 ]
pi_61446325
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef henkway het volgende:
Hebben de vietnamese de kleinste handjes van al die aziatische vrouwtjes?

Dan lijkt je piemel zo groot.
pi_61446350
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hebben de vietnamese de kleinste handjes van al die aziatische vrouwtjes?

Dan lijkt je piemel zo groot.
nee die zijn erg mooi, vrouwelijk en charmant
Maar slavische vrouwen zijn ook erg mooi.
Ik heb ook wel een vriendinnetje uit Moldavië gehad, ook erg mooi
en ben nu getrouwd met een russische

[ Bericht 8% gewijzigd door henkway op 07-09-2008 14:13:26 ]
  zondag 7 september 2008 @ 13:31:12 #34
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61446375
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:22 schreef Herald het volgende:
waarom in godsnaam Aziatische vrouwen? China heeft er al zo weinig
Er zal toch zat leuk spul te vinden in Oost-Europa?
Ik zie het ook niet zo gebeuren. Serviers hebben m.i. een betere aansluiting met andere Oostblokkers. Stel je een soort agrarier voor met spleetogen, zo op het oog zal dat niet de slimste mensen opleveren
'Till next time, take care of yourself... and each other
  zondag 7 september 2008 @ 19:44:50 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61455415
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef henkway het volgende:

[..]

ook goed he
Dat, of Gummibeer ziet deze vrouwen als meer dan sexpoppen die je na gebruik opfrommelt en terugschopt naar eigen land.

Het is geen wet van Meden en Perzen, maar in het algemeen zijn mannen die hun vrouw in het buitenland halen veel minder succesvol in eigen land gebleken. Lekker makkelijk om met een volle portefeuille een vrouwtje te scoren in een ontwikkelingsland.
The End Times are wild
  zondag 7 september 2008 @ 19:46:17 #36
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61455448
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:31 schreef Stephe het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet zo gebeuren. Serviers hebben m.i. een betere aansluiting met andere Oostblokkers. Stel je een soort agrarier voor met spleetogen, zo op het oog zal dat niet de slimste mensen opleveren
Ik realiseer me ineens dat zo'n volk al bestaat, we noemen ze Mongolen
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61455573
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat, of Gummibeer ziet deze vrouwen als meer dan sexpoppen die je na gebruik opfrommelt en terugschopt naar eigen land.

Het is geen wet van Meden en Perzen, maar in het algemeen zijn mannen die hun vrouw in het buitenland halen veel minder succesvol in eigen land gebleken. Lekker makkelijk om met een volle portefeuille een vrouwtje te scoren in een ontwikkelingsland.
nou en nu ben ik met een leuke getrouwd, mooi toch.

Kom doe niet zo zielig, deze vrouw had een eigen zaak met tien man personeel, je moet niet alles zo beperkt zien knul
pi_61455634
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef henkway het volgende:

[..]

nee die zijn erg mooi, vrouwelijk en charmant
Maar slavische vrouwen zijn ook erg mooi.
Ik heb ook wel een vriendinnetje uit Moldavië gehad, ook erg mooi
en ben nu getrouwd met een russische
pi_61455798
Ben ook wel eens op bezoek geweest bij een kennisje in Kirgizië en Oekraine.
Dat heb je he met al die vliegtuigen.
Ik heb ook wel eens een kennisje uit Australië gehad voor drie maanden die betaalde haar eigen ticket, das wel zo hendig.
Heb ik Tsjechie laten zien

Maar LXIV, ik zou zeggen, ga eens aan het eind van het karrespoor kijken waar je woont, dan zul je zien dat er meer mensen wonen op de wereld, dan jij en je bastaardzus

[ Bericht 21% gewijzigd door henkway op 07-09-2008 20:24:52 ]
  maandag 8 september 2008 @ 06:36:51 #40
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_61466346
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ach ik zie het hele probleem niet hoor, zolang die vrouw van te voren weet waar ze aan toe is. Als je haar belooft dat ze permanent met je mag blijven enzo en haar een ander beeld voorspiegeld dan vind ik het een hele lage streek.

Dat geld verhaal is gewoon jaloerzie van de meeste mannen. Ze zien dan een man met een vrouw die gewoon heel mooi uitziet en dan worden ze jaloers. Dat ze het zelf niet geprobeerd hebben. Maar als het echt een gekochte vrouw is dan houd je het nooit lang vol. Dat heb ik vaak genoeg gezien, maar als ze wel gewoon gek op je is en dat kan ook dan is er totaal geen probleem.

Ikzelf heb ook een leuke Thaise 9 jaar jonger als mij en ziet er super leuk uit. Gekocht.. lijkt me niet ze werkt zelf en betaald hier in Thailand gewoon netjes met alles mee. Niet alles is altijd zo als het lijkt.
mai pen rai
pi_61466350
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef henkway het volgende:
, ik zou zeggen, ga eens aan het eind van het karrespoor kijken
Mannekoor karrespoor.
*****Kraak........
pi_61466594
quote:
Op maandag 8 september 2008 06:36 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ach ik zie het hele probleem niet hoor, zolang die vrouw van te voren weet waar ze aan toe is. Als je haar belooft dat ze permanent met je mag blijven enzo en haar een ander beeld voorspiegeld dan vind ik het een hele lage streek.

Dat geld verhaal is gewoon jaloerzie van de meeste mannen. Ze zien dan een man met een vrouw die gewoon heel mooi uitziet en dan worden ze jaloers. Dat ze het zelf niet geprobeerd hebben. Maar als het echt een gekochte vrouw is dan houd je het nooit lang vol. Dat heb ik vaak genoeg gezien, maar als ze wel gewoon gek op je is en dat kan ook dan is er totaal geen probleem.

Ikzelf heb ook een leuke Thaise 9 jaar jonger als mij en ziet er super leuk uit. Gekocht.. lijkt me niet ze werkt zelf en betaald hier in Thailand gewoon netjes met alles mee. Niet alles is altijd zo als het lijkt.
En ik vind Thaise vrouwen erg vriendelijk, trouwens Chinese ook, echt schatjes en Nederlandse vrouwen hebben te veel noten op hun zang, de meesten denken dat ze Madonna zijn, en dat is niet zo.
pi_61467319
quote:
Op maandag 8 september 2008 06:36 schreef niet_links het volgende:

[..]

Je kan in Nederlan ook belazerd worden, both ways

Mijn vrouw is 20 jaar jonger en is nu al 6 jaar bij me. En ze wil niet weg, dus zal t wel goed gaan.
pi_61467337
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:09 schreef henkway het volgende:

[..]

Mijn vrouw is 20 jaar jonger en is nu al 6 jaar bij me. En ze wil niet weg, dus zal t wel goed gaan.
Ik heb iets niet goed gedaan, mijne is maar 2 jaar jonger.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 11:49:09 #45
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_61470150
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:09 schreef henkway het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je in Nederland ook belazerd worden, ik ben ook eens goed belazerd door een Thaise. Maar goed daar leer je van. Ik vind het alleen niet netjes om zon meid het idee te geven dat je wat permanents van haar wil terwijl je haar alleen maar voor 3 maanden wil wippen.
mai pen rai
  maandag 8 september 2008 @ 12:03:44 #46
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61470463
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef henkway het volgende:

[..]

ook goed he
Voor jouw info:
Mijn echtgenote komt inderdaad uit een dorpje. Ligt wel een kilometer of 11.000 verder op (kan er een kilometertje of... uhm... 1.000 naastzitten hoor.)
pi_61471260
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef niet_links het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je in Nederland ook belazerd worden, ik ben ook eens goed belazerd door een Thaise. Maar goed daar leer je van. Ik vind het alleen niet netjes om zon meid het idee te geven dat je wat permanents van haar wil terwijl je haar alleen maar voor 3 maanden wil wippen.
Als je dat duidelijk maakt, en ze weet het, dan is het ok
gewoon duidelijk zijn. Zijn er genoeg die dat prima vinden
  maandag 8 september 2008 @ 13:06:38 #48
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_61471800
Van Aziatisch vrouwen vind ik eerlijk gezegt de Japanse nog het leukst.

Mja smaken verschillen. Irritanter als NL'se vrouwen bestaat haast niet. Kan me goed voorstellen dat je er een uit de regio haalt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 8 september 2008 @ 13:15:51 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61472009
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef henkway het volgende:
Ben ook wel eens op bezoek geweest bij een kennisje in Kirgizië en Oekraine.
Dat heb je he met al die vliegtuigen.
Ik heb ook wel eens een kennisje uit Australië gehad voor drie maanden die betaalde haar eigen ticket, das wel zo hendig.
Heb ik Tsjechie laten zien

Maar LXIV, ik zou zeggen, ga eens aan het eind van het karrespoor kijken waar je woont, dan zul je zien dat er meer mensen wonen op de wereld, dan jij en je bastaardzus
Dat je een vrouw uit het buitenland haalt maakt mij niks uit. Het gaat erom dat je dit waarschijnlijk doet omdat Nederlandse vrouwen teveel mans voor je zijn:
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:40 schreef henkway het volgende:

[..]

En ik vind Thaise vrouwen erg vriendelijk, trouwens Chinese ook, echt schatjes en Nederlandse vrouwen hebben te veel noten op hun zang, de meesten denken dat ze Madonna zijn, en dat is niet zo.
Door jouw minachtende houding jegens vrouwen, die je ook al eerder in dit topic hebt laten zien, bedanken de Nederlandse vrouwen voor je. Daar kan ik wel inkomen. En dan maar een braaf "vrouwtje" uit het buitenland gehaald.
The End Times are wild
  maandag 8 september 2008 @ 13:27:08 #50
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472235
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat je een vrouw uit het buitenland haalt maakt mij niks uit. Het gaat erom dat je dit waarschijnlijk doet omdat Nederlandse vrouwen teveel mans voor je zijn:
[..]

Door jouw minachtende houding jegens vrouwen, die je ook al eerder in dit topic hebt laten zien, bedanken de Nederlandse vrouwen voor je. Daar kan ik wel inkomen. En dan maar een braaf "vrouwtje" uit het buitenland gehaald.
Je slaat in de commentaren volledige de plank mis.
Natuurlijk, de uitspraken van Henkway.... deze bevestigen inderdaad het stereotype.
Velen gaan niet 'vrouwen-shoppen" gelukkig.
Ik kan je melden dat het verhaal van de 'onderdanige aziatische vrouw' niet reëel is.
Mijn echtgenote is namelijk zo assertief als de pest, grote bek, maar wel klein hartje.
Ook kan ik je een voorbeeld geven van een voormalige nederlandse partner waar je met geen mogelijkheid een eigen mening uit kon krijgen (FRUSTREREND!)

Dat iemand uit Azië schelden, uit je slof schieten, en je zelfcontrole verliezen, zien als gezichtsverlies zal wellicht hebben bijgedragen bij het ontstaan van de stereotyperingen.

Nederlanders (m/v) worden in het buitenland vaak als lomp ervaren (wat wij overigens 'direct' noemen).
In veel landen zou een dergelijk gedrag tot onherroepelijk gezichtsverlies leiden, waarmee het dus te vermijden gedrag is.

En om lomp gedrag nou 'te veel mans' te noemen is daarmee eerder een kwestie van wel of niet zelfcontrole kunnen houden, niet zozeer het kunnen staan van je mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')