Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt wel belangstelling heeft voor 3 stuks
Moet je eens naar Thailand gaan , willen zo met je mee hoor, voor drie maandjes.quote:Op zondag 7 september 2008 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!
surequote:Op zondag 7 september 2008 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Ervaring henkway?
Mag ik hier even over mijn nek gaan?quote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef henkway het volgende:
[..]
sure
Heeft wel al wat tickets gekost hoor.
Maar ja je wil toch wat langer wippen dan twee weekjes he
Heb ze uit diverse landen gehad , vietnamese zijn de mooiste
Jij haalt je vriendin uit je eigen dorp, schuddekutterveenquote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Mag ik hier even over mijn nek gaan?
Hebben de vietnamese de kleinste handjes van al die aziatische vrouwtjes?quote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef henkway het volgende:
Heb ze uit diverse landen gehad , vietnamese zijn de mooiste
nee die zijn erg mooi, vrouwelijk en charmantquote:Op zondag 7 september 2008 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben de vietnamese de kleinste handjes van al die aziatische vrouwtjes?
Dan lijkt je piemel zo groot.
Ik zie het ook niet zo gebeuren. Serviers hebben m.i. een betere aansluiting met andere Oostblokkers. Stel je een soort agrarier voor met spleetogen, zo op het oog zal dat niet de slimste mensen opleverenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:22 schreef Herald het volgende:
waarom in godsnaam Aziatische vrouwen? China heeft er al zo weinig
Er zal toch zat leuk spul te vinden in Oost-Europa?
Dat, of Gummibeer ziet deze vrouwen als meer dan sexpoppen die je na gebruik opfrommelt en terugschopt naar eigen land.quote:Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Jij haalt je vriendin uit je eigen dorp, schuddekutterveen
ook goed he
Die kan al op de trekker rijden dat is makkelijk voor je
Ik realiseer me ineens dat zo'n volk al bestaat, we noemen ze Mongolenquote:Op zondag 7 september 2008 13:31 schreef Stephe het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet zo gebeuren. Serviers hebben m.i. een betere aansluiting met andere Oostblokkers. Stel je een soort agrarier voor met spleetogen, zo op het oog zal dat niet de slimste mensen opleveren
nou en nu ben ik met een leuke getrouwd, mooi toch.quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat, of Gummibeer ziet deze vrouwen als meer dan sexpoppen die je na gebruik opfrommelt en terugschopt naar eigen land.
Het is geen wet van Meden en Perzen, maar in het algemeen zijn mannen die hun vrouw in het buitenland halen veel minder succesvol in eigen land gebleken. Lekker makkelijk om met een volle portefeuille een vrouwtje te scoren in een ontwikkelingsland.
quote:Op zondag 7 september 2008 13:30 schreef henkway het volgende:
[..]
nee die zijn erg mooi, vrouwelijk en charmant
Maar slavische vrouwen zijn ook erg mooi.
Ik heb ook wel een vriendinnetje uit Moldavië gehad, ook erg mooi
en ben nu getrouwd met een russische
Ach ik zie het hele probleem niet hoor, zolang die vrouw van te voren weet waar ze aan toe is. Als je haar belooft dat ze permanent met je mag blijven enzo en haar een ander beeld voorspiegeld dan vind ik het een hele lage streek.quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat, of Gummibeer ziet deze vrouwen als meer dan sexpoppen die je na gebruik opfrommelt en terugschopt naar eigen land.
Het is geen wet van Meden en Perzen, maar in het algemeen zijn mannen die hun vrouw in het buitenland halen veel minder succesvol in eigen land gebleken. Lekker makkelijk om met een volle portefeuille een vrouwtje te scoren in een ontwikkelingsland.
Mannekoor karrespoor.quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef henkway het volgende:
, ik zou zeggen, ga eens aan het eind van het karrespoor kijken
En ik vind Thaise vrouwen erg vriendelijk, trouwens Chinese ook, echt schatjes en Nederlandse vrouwen hebben te veel noten op hun zang, de meesten denken dat ze Madonna zijn, en dat is niet zo.quote:Op maandag 8 september 2008 06:36 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ach ik zie het hele probleem niet hoor, zolang die vrouw van te voren weet waar ze aan toe is. Als je haar belooft dat ze permanent met je mag blijven enzo en haar een ander beeld voorspiegeld dan vind ik het een hele lage streek.
Dat geld verhaal is gewoon jaloerzie van de meeste mannen. Ze zien dan een man met een vrouw die gewoon heel mooi uitziet en dan worden ze jaloers. Dat ze het zelf niet geprobeerd hebben. Maar als het echt een gekochte vrouw is dan houd je het nooit lang vol. Dat heb ik vaak genoeg gezien, maar als ze wel gewoon gek op je is en dat kan ook dan is er totaal geen probleem.
Ikzelf heb ook een leuke Thaise 9 jaar jonger als mij en ziet er super leuk uit. Gekocht.. lijkt me niet ze werkt zelf en betaald hier in Thailand gewoon netjes met alles mee. Niet alles is altijd zo als het lijkt.
Je kan in Nederlan ook belazerd worden, both waysquote:Op maandag 8 september 2008 06:36 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ach ik zie het hele probleem niet hoor, zolang die vrouw van te voren weet waar ze aan toe is. Als je haar belooft dat ze permanent met je mag blijven enzo en haar een ander beeld voorspiegeld dan vind ik het een hele lage streek.
Ik heb iets niet goed gedaan, mijne is maar 2 jaar jonger.quote:Op maandag 8 september 2008 09:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Je kan in Nederlan ook belazerd worden, both ways
Mijn vrouw is 20 jaar jonger en is nu al 6 jaar bij me. En ze wil niet weg, dus zal t wel goed gaan.
Tuurlijk kan je in Nederland ook belazerd worden, ik ben ook eens goed belazerd door een Thaise. Maar goed daar leer je van. Ik vind het alleen niet netjes om zon meid het idee te geven dat je wat permanents van haar wil terwijl je haar alleen maar voor 3 maanden wil wippen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Je kan in Nederlan ook belazerd worden, both ways
Mijn vrouw is 20 jaar jonger en is nu al 6 jaar bij me. En ze wil niet weg, dus zal t wel goed gaan.
Voor jouw info:quote:Op zondag 7 september 2008 13:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Jij haalt je vriendin uit je eigen dorp, schuddekutterveen
ook goed he
Die kan al op de trekker rijden dat is makkelijk voor je
Als je dat duidelijk maakt, en ze weet het, dan is het okquote:Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef niet_links het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je in Nederland ook belazerd worden, ik ben ook eens goed belazerd door een Thaise. Maar goed daar leer je van. Ik vind het alleen niet netjes om zon meid het idee te geven dat je wat permanents van haar wil terwijl je haar alleen maar voor 3 maanden wil wippen.
Dat je een vrouw uit het buitenland haalt maakt mij niks uit. Het gaat erom dat je dit waarschijnlijk doet omdat Nederlandse vrouwen teveel mans voor je zijn:quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef henkway het volgende:
Ben ook wel eens op bezoek geweest bij een kennisje in Kirgizië en Oekraine.
Dat heb je he met al die vliegtuigen.
Ik heb ook wel eens een kennisje uit Australië gehad voor drie maanden die betaalde haar eigen ticket, das wel zo hendig.
Heb ik Tsjechie laten zien
Maar LXIV, ik zou zeggen, ga eens aan het eind van het karrespoor kijken waar je woont, dan zul je zien dat er meer mensen wonen op de wereld, dan jij en je bastaardzus
Door jouw minachtende houding jegens vrouwen, die je ook al eerder in dit topic hebt laten zien, bedanken de Nederlandse vrouwen voor je. Daar kan ik wel inkomen. En dan maar een braaf "vrouwtje" uit het buitenland gehaald.quote:Op maandag 8 september 2008 07:40 schreef henkway het volgende:
[..]
En ik vind Thaise vrouwen erg vriendelijk, trouwens Chinese ook, echt schatjes en Nederlandse vrouwen hebben te veel noten op hun zang, de meesten denken dat ze Madonna zijn, en dat is niet zo.
Je slaat in de commentaren volledige de plank mis.quote:Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat je een vrouw uit het buitenland haalt maakt mij niks uit. Het gaat erom dat je dit waarschijnlijk doet omdat Nederlandse vrouwen teveel mans voor je zijn:
[..]
Door jouw minachtende houding jegens vrouwen, die je ook al eerder in dit topic hebt laten zien, bedanken de Nederlandse vrouwen voor je. Daar kan ik wel inkomen. En dan maar een braaf "vrouwtje" uit het buitenland gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |