quote:Ik wordt godverdomme kaal
Ik ben geen hond.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je bent in de rui, da's normaal
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
GVDStap ik net onder de douche uit, ben ik me lekker af aan het drogen totdat . . . . ik de handdoek over mijn weelderige haardos op mijn hoofd haal. Overal vlogen de haren in het rond WTF
![]()
![]()
![]()
. Ik wordt godverdomme kaal ! kut ! En nu ? IEEEEEEEEEEEEEKS !
Dat deze zin met "en" begint is geen fout, maar komt omdat ervoor nog een behulpzame post van mij stond die helaas is verdwenen. Gelukkig kan boswachter hem nog lezen als mod!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:00 schreef JanusAnus het volgende:
En de tekst in je sig klopt niet: het moet zijn "Daphne Deckers vindt me lekker" .
Al die tips zijn acceptabel, maar kammen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
blijven kammen ook.
die overgelopen rus met polonium vergiftiging was ook kaal geworden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef santax het volgende:
Dat komt omdat je niet tegen een dode kip kunt
Eet eens wat vleesch ofzo.
Edit: dat of de userts hebben eindelijk genoeg van je en wat je merkt is technisch geen haatuitval, maar gewoon arsenicum vergiftiging. In dat laatste geval: sterkte.![]()
En heb je die nog weleens op Fok! zien reagerenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef immortalsean het volgende:
[..]
die overgelopen rus met polonium vergiftiging was ook kaal geworden...
Haatuitval!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef santax het volgende:
Dat komt omdat je niet tegen een dode kip kunt
Eet eens wat vleesch ofzo.
Edit: dat of de userts hebben eindelijk genoeg van je en wat je merkt is technisch geen haatuitval, maar gewoon arsenicum vergiftiging. In dat laatste geval: sterkte.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |