WTF is die gephotoshopt ofzo? Z'n gezicht is opeens niet zo'n kraterveld meer.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft niet de Giel barbie
[ afbeelding ]
Jaja, als een pedofiel roept dat ie graag kindjes verkracht en vervolgens wordt er iemand kwaad op hem zou hij dat dus ook kunnen zeggen en volgens jou een 'heel redelijk en waar antwoord' hebben want wie bepaald dat op kleuters geilen 'fout' is? Misschien een extreem voorbeeld maar ik had liever antwoorden gehoord waarom die oudjes nog wél door moesten gaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Strani het volgende:
Barry Hay had Giel's gedrag ook links kunnen laten liggen. 'Dat bepaal jij niet' is een heel redelijk en waar antwoord want Giel bepaalt het namelijk niet. Mensen die vinden dat bepaalde muzikanten moeten stoppen, zeggen gewoon dat ze niet willen dat anderen er nog plezier van hebben. En gelukkig bepalen ze dat niet.
JAAAA JE PRAAT ONZIN, DAT IS JOUW MENING!!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Giel is echt één van de meest sneue droeftoeters die ik ooit gezien heb. En hij werd gisteren ook geowned bij DWDD door Barry Hay.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jaja, als een pedofiel roept dat ie graag kindjes verkracht en vervolgens wordt er iemand kwaad op hem zou hij dat dus ook kunnen zeggen en volgens jou een 'heel redelijk en waar antwoord' hebben want wie bepaald dat op kleuters geilen 'fout' is? Misschien een extreem voorbeeld maar ik had liever antwoorden gehoord waarom die oudjes nog wél door moesten gaan.
Hallo dit is FOK!, iedereen is pro-Barry natuurlijk dus wat heeft zo'n poll voor zin.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:00 schreef Het_hupt het volgende:
Poll: Giel is gewoon een huillieJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jaja, als een pedofiel roept dat ie graag kindjes verkracht en vervolgens wordt er iemand kwaad op hem zou hij dat dus ook kunnen zeggen en volgens jou een 'heel redelijk en waar antwoord' hebben want wie bepaald dat op kleuters geilen 'fout' is? Misschien een extreem voorbeeld maar ik had liever antwoorden gehoord waarom die oudjes nog wél door moesten gaan.
Heeft hij jou ook geraakt?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hallo dit is FOK!, iedereen is pro-Barry natuurlijk dus wat heeft zo'n poll voor zin.
Het wetboek schijnt wel iets over kinderverkrachting te vermelden. Ik vind dit echt zo'n absurde vergelijking.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Maar ik vond het ontzettend laf van Van Nieuwenkerk en het publiek gister. Misschien tijd voor een nieuwe presentator een keer? Die Mathijs wordt al dement met al z'n versprekingen de laatste tijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Het_hupt het volgende:
Dat je Giel ok vindt, daar aan toe.
Maar zie ook eens in dat heel veel mensen hem niets vinden
Ben jij al wel boven de 18? Anders stop ik direct met de discussie hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
JAAAA JE PRAAT ONZIN, DAT IS JOUW MENING!!![]()
Haha nu heb ik Nembrionic geownd.
Of eens een andere DJ?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Maar ik vond het ontzettend laf van Van Nieuwenkerk en het publiek gister. Misschien tijd voor een nieuwe presentator een keer? Die Mathijs wordt al dement met al z'n versprekingen de laatste tijd.
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij al wel boven de 18? Anders stop ik direct met de discussie hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |