2 weken en 4 dagenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
Wijf, stel je niet aan.
Je bent nog maar 4 dagen bezig.
1 van de relaxte jaren juist.quote:
En daarna het studentenleven, nóg minder doenquote:
VMBO'erquote:Op donderdag 4 september 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Überhaupt, middelbare school en druk.
Net begonnen daarmee, ik heb het gevoel dat ik het wel druk ga krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarna het studentenleven, nóg minder doen.
VMBO'erquote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school al moet zwoegen ben je wel erg kansloos.
Dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarom gaan normale mensen ook blowen in de bovenbouw.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen en zelf op het Luzac zitten
Las je maar wat vakerquote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik deed ook nooit huiswerk en faalde niet.
2 boeken per jaar lezen, als je dat veel werk vind gun ik je succes op het WO, waar je gewoon een paar boeken per week mag lezen
Écht intelligente mensen gaan gewoon over ondanks hun niets doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |