Wat vind je psychiater daarvan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Je zou nu inmiddels wel moeten weten dat ik niet "normaal" ben. Net zoals mijn moeder maar niet kan bevatten dat als ik zeg dat ik "zo" terug ben, dit ook de volgende dag pas kan zijn.
Maar das meteen ook het nadeel van zulke woorden. Iedereen hangt er een andere verwachting aan vast.
Nee achterlijke. Ik maakte hem gek, like duhquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:35 schreef Gummibeer79 het volgende:
Je bent namelijk zo wanhopig dat zelfs hij het niet meer kan aanzien?
Klasse.....
Oh ja, goedemorgen allemaal!![]()
Eerst iemand ervan betichten dat hij geen Nederlands kan en daarna bepaalde woorden zelf heel anders gebruiken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee hoor
Als je Nederlands met een voldoende had afgerond, kon je lezen dat ik in 1e instantie al begon met "rond de"
Jaja gummibeer, het is wat.quote:
Rond is een breed begrip. Ik gebruik het op zijn breedst. Waarom? Omdat ik het kan. Het woord an sich is namelijk niet veranderd. De spanwijdte is alleen wat groter.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Eerst iemand ervan betichten dat hij geen Nederlands kan en daarna bepaalde woorden zelf heel anders gebruiken.
Eerst stoer brallen dat je 'rond de 2000' verdient, wat je schijnbaar een fortuin vindt, om vervolgens slap er om heen te gaan lullen dat het er nog ver boven ligt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:08 schreef Fritztiaan het volgende:
Ook voor jou geldt dat het geen 2000 euro is. Of jij erboven of onder zit kan jij dus niet zeggen. Tenzij jij boven de 3000 netto verdiend, maar dat betwijfel ik.
Dus aan de hand van een foto van dik 2 jaar geleden, overigens van alleen mijn hoofd, ben jij even in staat om te beoordelen hoe sportief en afgetraind ik ben? Ben jij een helderziende?quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:08 schreef Fritztiaan het volgende:
Met alle respect, maar als ik jouw foto zie dan zou ik niet zeggen dat jij 6 jaar fitnessed. Doe je alleen cardio, of had je alleen een abo lopen?.
Nee, gelukkig niet. Maar kereltjes als jij kom ik maar al te vaak tegen. Kereltjes die gedreven worden door hun enorme grootheidswaan en naar eigen zeggen perfectie eigen zijn. Vooral veel geblaat en weinig wol. Maar dat weet je zelf uiteraard ook maar al te goed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:08 schreef Fritztiaan het volgende:
Gast, je kent me niet.
Ongelooflijk hoe jij uit je nek kunt lullen. Als jij echt zoveel werkt als dat je beweert, dan heb jij simpelweg geen tijd om 6/7 dagen per week uit te gaan. Dat heeft verder niks met ouderdomsverschijnselen te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen kunnen wat meer hebben dan anderen he. Ik kan met 5 uur slaap prima functioneren. Ik ben altijd bezig en heb haast nooit een moment rust, maar ik doe het allemaal toch wel mooi.
Ik zou wel oppassen. Zijn de 1e tekenen van ouderdom
Ah gossie, je kan er slecht tegen he dat je geen gelijk hebtquote:Op zondag 7 september 2008 23:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Eerst stoer brallen dat je 'rond de 2000' verdient, wat je schijnbaar een fortuin vindt, om vervolgens slap er om heen te gaan lullen dat het er nog ver boven ligt.Als we straks 2 pagina's verder in dit topic zijn lig je zeker 'rond' de 3000.
Oh, over 3000 gesproken, daar zit ik inderdaad nog een stukje boven.
![]()
Zelfs al zou het een foto zijn van dik 2 jaar geleden, dan zou je er 4 jaar fitness op hebben zitten. Ik zag dat niet hoor. Mensen die al een paar jaar fitnessen, pik je er zo uit. Als ze massa doen dan. Je reageert wel erg aangevallen vind je niet? Hoe komt dat nou?quote:Dus aan de hand van een foto van dik 2 jaar geleden, overigens van alleen mijn hoofd, ben jij even in staat om te beoordelen hoe sportief en afgetraind ik ben? Ben jij een helderziende?
Nee, ik train niet puur op kracht; Ik wil niet superbreed met uitpuilende spieren worden. Ik wil mooi gespierd zijn en een goede conditie hebben. Ik doe cardio en daarnaast vrij regelmatig met gewichten klooien. Kortom, ik ben gebalanceerd afgetraind; ik ben geen super brede gewichtheffer en ook geen lat-magere renner, ik zit er precies tussen in.
Je kent mij niet, maar kereltjes als mij kom je vaker tegen. Gelukkig spreekt het elkaar niet tegenquote:Nee, gelukkig niet. Maar kereltjes als jij kom ik maar al te vaak tegen. Kereltjes die gedreven worden door hun enorme grootheidswaan en naar eigen zeggen perfectie eigen zijn. Vooral veel geblaat en weinig wol. Maar dat weet je zelf uiteraard ook maar al te goed.
Ik had het over moe zijn na werk, waar para het over had en jij mee instemde. LE-ZEN lamlulquote:Op zondag 7 september 2008 23:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe jij uit je nek kunt lullen. Als jij echt zoveel werkt als dat je beweert, dan heb jij simpelweg geen tijd om 6/7 dagen per week uit te gaan. Dat heeft verder niks met ouderdomsverschijnselen te maken.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Ah gossie, je kan er slecht tegen he dat je geen gelijk hebtGeeft niet hoor. Meeste mensen delven het onderspit als ze met mij in discussie gaan
Juist, en zoals ik in mijn vorige post al aangaf, die je overduidelijk niet goed gelezen hebt (selectief lezen gaat je goed af, hé?) train ik niet puur op massa. En nogmaals, aan de hand van mijn smoel kun jij zien hoe de rest van m'n lichaam er uit ziet?quote:Op maandag 8 september 2008 09:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Zelfs al zou het een foto zijn van dik 2 jaar geleden, dan zou je er 4 jaar fitness op hebben zitten. Ik zag dat niet hoor. Mensen die al een paar jaar fitnessen, pik je er zo uit. Als ze massa doen dan.
Oh? Waar dat dan?quote:Op maandag 8 september 2008 09:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Je reageert wel erg aangevallen vind je niet?
Ik zal je een advies geven. Als je met je mond vol tanden staat en op je minieme plekje wordt gewezen, dan leg je daarbij neer en ga niet onnozele dingen in de rondte bléren. Je posts slaan kant noch wal, je schijnt er een hobby van te maken om van dingen uit te gaan die bij verre niet kloppen (maar uiteraard wel in het voordeel van jouw al slappe argumenten liggen) en je bent echt zo'n typisch figuur die beweert een gevecht te hebben gewonnen terwijl je eigenlijk een flinke opsodemieter op je smoel hebt gekregen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Je kent mij niet, maar kereltjes als mij kom je vaker tegen. Gelukkig spreekt het elkaar niet tegen![]()
Ik zal even wat kernpunten herhalen omdat jij ze schijnt te vergeten. Jij ging ervan uit dat ik 2000 netto verdiende. Over het woordje "rond" heb je heengelezen. Ik deel dit mede, en meteen kom je met een debiele reactie dat je boven de 3000 verdient. Yeah rightquote:Op maandag 8 september 2008 09:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Huh? Hoe? Wat? Waar? Waar heb ik geen gelijk? Je gaat er zelf van uit dat niemand boven dat absolute topinkomen van je kan zitten, en wanneer mensen aangeven dat dat wel zo is hebben ze ongelijk? Ik mis de logica.
Selectief lezen zeg je? Het stuk wat jij quote, daar staat dit op het eind inquote:Juist, en zoals ik in mijn vorige post al aangaf, die je overduidelijk niet goed gelezen hebt (selectief lezen gaat je goed af, hé?) train ik niet puur op massa. En nogmaals, aan de hand van mijn smoel kun jij zien hoe de rest van m'n lichaam er uit ziet?
quote:Als ze massa doen dan.
Het fitnessgedeelte. Kwam op mij gefrusteerd over.quote:Oh? Waar dat dan?![]()
Gastquote:Ik zal je een advies geven. Als je met je mond vol tanden staat en op je minieme plekje wordt gewezen, dan leg je daarbij neer en ga niet onnozele dingen in de rondte bléren. Je posts slaan kant noch wal, je schijnt er een hobby van te maken om van dingen uit te gaan die bij verre niet kloppen (maar uiteraard wel in het voordeel van jouw al slappe argumenten liggen) en je bent echt zo'n typisch figuur die beweert een gevecht te hebben gewonnen terwijl je eigenlijk een flinke opsodemieter op je smoel hebt gekregen.
Amusant hoe mensen als jouw zichzelf legendarisch voor schut zetten. Maar ga gerust door hoor!
Nee, jij gaf zelf aan 'rond' de 2000 te verdienen. Dan is het uiteraard niet meer dan logisch dat mensen van bedragen van net onder tot net boven de 2000 uit gaan. Maar goed, als we volgens jouw debiele logica moeten gaan redeneren, dan zijn 10000 en 100 ook getallen 'rond' de 2000.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik zal even wat kernpunten herhalen omdat jij ze schijnt te vergeten. Jij ging ervan uit dat ik 2000 netto verdiende.
Ja, want alles wat jij zegt klopt en alles wat ik zeg klopt niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik deel dit mede, en meteen kom je met een debiele reactie dat je boven de 3000 verdient. Yeah right![]()
Je gaat, zoals ik in mijn vorige post aan gaf, in je voordeel liggende scenario's verzinnen, ik geef vervolgens aan dat je er naast zit en je gaat doodleuk verder in op je verhaaltje. Al vóór jouw "ja maar als..." post had ik al uitdrukkelijk aangegeven dat ik niet expliciet train op massa.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Selectief lezen zeg je? Het stuk wat jij quote, daar staat dit op het eind in
Doe d'r wat mee, of niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Gast![]()
Niemand zit op jouw advies te wachten![]()
![]()
![]()
Net als in vele andere topics en met veel andere users ga ik inhoudelijk op posts in ja. Dat probeer jij in eerste instantie ook, maar wanneer je verschrikkelijk op je plek word gewezen ga je "boehoe" doen en zijn andere users maar stom omdat ze 'happen'.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Je hebt het over belachelijk maken, maar zie je niet dat ik jou constant laat happen? DAT is amusant
Dat gaf ik aan ja. Waarom ga jij dan van 2000 euro netto uit? Dat is pas debiel. Overigens heb ik nergens beweerd dat 10000 en 100 getallen rond de 2000 zijn. Dat maak je er nu zelf van. Het verschil in jouw voorbeeld is wel een aantal factoren groter denk je niet? Ga geen voorbeelden met getallen geven als rekenen niet jouw sterkste punt is, tuvai.quote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Nee, jij gaf zelf aan 'rond' de 2000 te verdienen. Dan is het uiteraard niet meer dan logisch dat mensen van bedragen van net onder tot net boven de 2000 uit gaan. Maar goed, als we volgens jouw debiele logica moeten gaan redeneren, dan zijn 10000 en 100 ook getallen 'rond' de 2000.
Luister mentaal gehandicapte. Er werd mij verteld dat ik mijn bek mocht houden, tenzij ik een baan had. Dat laat ik even zien en dat schep ik op. Jongen jij bent het spoor echt bijsterquote:Ja, want alles wat jij zegt klopt en alles wat ik zeg klopt niet.Jij begint overigens in eerste instantie, geheel irrelevant, op te scheppen hoe veel je wel niet verdient, maar dat schijn je ook voor het gemak even te vergeten.
Maar het dus wel doet. En dik 4 jaar niet expliciet, neem aan dat je dat bedoelt, massa doen, zorgt nog steeds voor een duidelijk merkbare toeneming in spiermassa. Mits je weet hoe je traint.quote:Je gaat, zoals ik in mijn vorige post aan gaf, in je voordeel liggende scenario's verzinnen, ik geef vervolgens aan dat je er naast zit en je gaat doodleuk verder in op je verhaaltje. Al vóór jouw "ja maar als..." post had ik al uitdrukkelijk aangegeven dat ik niet expliciet train op massa.
Uitgeprint en mijn reet mee afgeveegd. Was het toch ergens goed voor.quote:Doe d'r wat mee, of niet.Ook al weet jij het uiteraard altijd beter.
![]()
Blablabla, de eerste die mij eruit lult moet nog geboren worden kerel. Leuk detail, is dat andere users zeggen dat er gehapt wordt op mij. Maar dat heb jij natuurlijk niet gezien, daar heb jij strategisch overheen gelezen, is het niet tuvaiquote:Net als in vele andere topics en met veel andere users ga ik inhoudelijk op posts in ja. Dat probeer jij in eerste instantie ook, maar wanneer je verschrikkelijk op je plek word gewezen ga je "boehoe" doen en zijn andere users maar stom omdat ze 'happen'.Ik ben dan misschien een domme mongool dat ik nog iets van de discussie probeer te maken (wat overduidelijk een onbegonnen taak is), maar de manier hoe jij kéér op kéér, topic na topic, weer episch op je muil gaat, is gewoon om te janken.
Pas op of ik spuugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |