Ja, zo doet iedereen het dus. Op het VWO heb je echt weinig te doen hoor, behalve je lesjes volgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
geboortedatum: 18-06-1990quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school al moet zwoegen ben je wel erg kansloos.
Geef mij eens de definitie van competent dan, want niemand op de middelbare school is in mijn ogen competent.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht dat andere mensen misschien wél competent zijn?
Een topic volgen is moeilijk he?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Niet slagen op het Luzac is echt een epic fail, dat zal wel niet.
Voldoendes halen op de middelbare school is een kwestie van intelligentie, algemene ontwikkeling en inzicht, vooral op je eindexamens.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geef mij eens de definitie van competent dan, want niemand op de middelbare school is in mijn ogen competent.
Als iemand competent is, is diegene deskundig. Die leraar van je is wel competent, jij niet. Tenzij je echt heel veel van geschiedenis afweet. Maar ik vind dat niet deskundig.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voldoendes halen op de middelbare school is een kwestie van intelligentie, algemene ontwikkeling en inzicht, vooral op je eindexamens.
Daarnaast heb je de mensen die daar niet voldoende over beschikken en die moeten er dus hard voor werken, waar natuurlijk niets mis mee is.
Ja, want ik vind dat je niet moet klagen, omdat ik een drukker programma hebquote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef henkos_18 het volgende:
Jah doe er ook niet veel voor en altijd wel goed overgegaan.. en huiswerk ook heus niet, maar wat moet dat moet! Verslagen e.d. met een deadline moeten wel gebeuren en daar krijg je zoveel van.
DuTank je spreekt me eerst tegen met huillie maar je zegt later zelf dat t moeilijk is op vwo?
Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentiequote:Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
Het was gewoon een algemene opmerking, niet over competentie, beetje onzinnig om je te quoten.
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentie. Maar goed. Punt is dat het VWO niet te halen is, zonder je er voor in te zetten. En die PO's e.d. zijn echt niet fijn, als je die voor elk vak eentje moet doen.
Oh god krijgen we dat weerquote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden hequote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden he
Daar deed ik niks anders in dan blowen of we gingen bier drinken in een lunchroom-achtig tentjequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |