abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61497378
Trouwens, Prutztiaan, moet jij niet eens wat gecertificeerde MCSE / MCSA netwerkjes gaan beheren? Of is vandaag die ene dag in de week dat je niet op stap gaat?
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:33:09 #282
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61497382
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Euh nee, want wij hebben een patiowoning. Mijn kamer is groter dan de gemiddelde studentenkamer en daar zit ook nog een badkamer in. Eigen ingang en uitgang.

Dit allemaal voor 400 euro per maand. En dan krijg ik ook nog eten, worden mijn kleren gewassen.

Das geen fail, das slim bekeken
Da's uhm, stiekem, toch wel fail hoor jochie... Hoe je je er ook uit probeert te lullen: Je woont gewoon nog bij je papa en mama....
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:33:29 #283
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61497390
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Euh nee, want wij hebben een patiowoning. Mijn kamer is groter dan de gemiddelde studentenkamer en daar zit ook nog een badkamer in. Eigen ingang en uitgang.

Dit allemaal voor 400 euro per maand. En dan krijg ik ook nog eten, worden mijn kleren gewassen.

Das geen fail, das slim bekeken
Dus mama kookt je potje voor je en wast je kleren en evengoed woon je niet bij je ouders?
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:34:00 #284
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61497403
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Dus mama kookt je potje voor je en wast je kleren en evengoed woon je niet bij je ouders?
Zoek de redenatiefout.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:46:09 #285
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61497741
quote:

[..]

pi_61498589
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:42 schreef msnk het volgende:

[..]

WAT BEN JE STOER
weet ik swa.
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:18:34 #287
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61498612
Trouwens deze post nog gevonden Clitztiaan:

Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH ! vrijdag 29 februari 2008 @ 11:00 (#82)

quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hij is nu even te druk met modder gooien.
Wordt je mooi van. Mijn vriendinnen van school doen dat ook wel eens in en modderbad. Wat ze niet weten is dat ik stiekem door een raampje gluur, hehe

Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies

Uit dit Ziekelijke genialiteit en het gevaar daarvan topic, waarin hij zich eveneens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
pi_61499394
Fritziaan _!
Geld moeten betalen om bij mamma en pappa te wonen
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:21:21 #289
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500151
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Kortom, je maakt overmatig stomme foutjes in je posts, al dan niet bewust. Je kunt me boom inklimmen, "bitch"!
Overmatig impliceert, dat het grotendeels fout is. Wat dus niet het geval is. Die boom waar je naar refereert, daar ben jij geloof ik uitgevallen, gezien jouw misplaatste kennis over de gebruikte woorden. Gebruik geen woorden als je geen idee van de betekenis hebt.
quote:
Oeh! Oh jee, opmerken dan! Dat is natuurlijk de hele intentie van je post, enkel dingetjes opmerken.
Laat ik het anders zeggen. Misschien snap je het dan. Waar zeik ik hem precies af?
quote:
Je ziet fouten die er niet zijn. "Wat me echter nog steeds onduidelijk is" klopt als een bus. Het enige verschil is dat het gebruik van "mij" meer nadruk legt op de persoon die het gebruikt.
Hahah nice try, but you fail. OF we vallen over alle fouten, OF we tolereren spreektaal. Een middenweg is er niet.
quote:
Je waant je wel erg snel winnaar hé? Geen wonder dat je jezelf zo onoverwinnelijk acht
Weer gebruik je een woord zonder te weten wat het betekent.
quote:
Euh, okee. Als jij er zo over denkt dan gun ik je dat pleziertje.
Jij hoeft me dat "pleziertje" niet te gunnen horen. Ik haal me plezier uit het echte leven
quote:
Juist, mensen waren nieuwsgierig of je überhaupt wel werk hebt. Je was zelf zo subtiel om totaal irrelevant over je inkomen van rond ( ) ¤ 2000 te beginnen.
Kijk dit is het verschil tussen mensen die verder denken, en kortzichtige mensen. Fok kennende sluit ik de opmerking "bijbaantjes tellen niet", uit door simpelweg het salaris te vermelden. Daarom kan je een discussie met mij niet winnen, want ik ben je een stapje voor.
quote:
Dat wat jij hebt is geen geduld. Ik zou zeggen dat het een ouderwetse "plank voor je kop" is, maar ik begin zo langzaamaan te denken dat het geen plank maar een hele schutting is.
Wat heeft het al dan niet hebben van een "plank voor je kop" te maken met mijn persoontje, die dingen herhaalt omdat er blijkbaar mensen overheen lezen. Typisch een voorbeeld van de fout bij een ander leggen.
quote:
Dat 'normale taal' niet tot jou doordringt is na tíg ellenlange topics wel duidelijk.
Als normale taal niet tot mij door zou dringen, zou ik enkel met kinderachtige oneliners strooien, en plaatjes posten. Ik ben niet degene die dat doet. In deze lijkt het me verstandig, dat jij even op je plek wordt gewezen, en beseft dat ik me niet aan kinderachtige taal schuldig heb gemaakt. Dat waren Tuvai en consorten, die hun echte "niveau" openbaarden, op het moment dat zij erachter kwamen dat jij fritztiaan niet even klemlult.
quote:
Je valt ook nog eens vréselijk in herhaling. Ik quote het nog maar een keer in de hoop dat het deze keer wel tot je doordringt.
En jij niet? Heel deze post bestaat uit delen die ik al meerdere malen heb aangehoord. Wat is je punt? Mijn punt in deze, beperk ik tot steekwoorden. Pot, ketel en zwart.
quote:
Dan mag je van geluk spreken dat ik niet op jouw school hebt gezeten. Ik zou je op de eerste dag al een dusdanig pak rammel gegeven hebben waar jij de rest van het schooljaar nog van kon genieten.
Tuurlijk Tuvai Ik zou nu ook een heel stoer verhaal kunnen typen, maar dat doe ik niet. kern van de zaak is dat je het op de een of andere manier niet met woorden afkan. Een beperking.. aan jouw kant.
quote:
Ah, daar gaat m'n bullshit-detector wéér af. Was jij een paar pagina's eerder niet die pas 23 jarige knul die op vroege leeftijd al zo succesvol was en zo veel deed verdienen in tegenstelling tot zijn leeftijdsgenoten? Je begint uit je act te vallen, kutkneus.
Tijd om die detector te vervangen. Ik ben in 1998 afgestudeert. Toen bestond er geen VMBO. Punt
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:22:01 #290
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500176
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Da's uhm, stiekem, toch wel fail hoor jochie... Hoe je je er ook uit probeert te lullen: Je woont gewoon nog bij je papa en mama....
JIJ vindt het fail. Presenteer je mening niet als een feit.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:24:09 #291
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500252
quote:

[..]

Ik zal het even voorkauwen, aangezien je duidelijk de betekenis van een patio-woning niet kent. Wij hebben een huis. Daar zit een binnentuin bij. naast de binnentuin heb je een ruimte van, ik geloof 10 bij 7.

Dat is mijn kamer. Die staat practisch los van het huis, en heeft dus ook een eigen ingang. Badkamer heb ik er zelf met mijn vader ingezet.

verder heb ik nooit gezegd dat ik niet bij mijn ouders woon. Ik zeg dat mijn kamer practisch los van het huis staat. Geen woorden verdraaien he
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:25:55 #292
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500299
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Biels het volgende:
Oh, en je hebt daar een foutje gemaakt met de plaatsing van je komma. Maar dat zie ik wel even door de vingers.
Je weet dat een komma een ademshalingpauze is, en dus per persoon verschilt? Nee he, vandaar dat ik het even mededeel.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:26:06 #293
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61500305
quote:
quote:Ah, daar gaat m'n bullshit-detector wéér af. Was jij een paar pagina's eerder niet die pas 23 jarige knul die op vroege leeftijd al zo succesvol was en zo veel deed verdienen in tegenstelling tot zijn leeftijdsgenoten? Je begint uit je act te vallen, kutkneus.

Tijd om die detector te vervangen. Ik ben in 1998 afgestudeert. Toen bestond er geen VMBO. Punt
Punt: Bullshit, zie quote enkele posts hierboven, waarin je aangeeft dat je vriendinnen van school etc. blablabla.

We hebben hier over een Prutztiaan-quote uit februari dit jaar.

Daarnaast ben je afgestudeerd, niet afgestudeert, althans, zo schrijf je het....
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:27:57 #294
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500343
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef Gummibeer79 het volgende:
quote:Ah, daar gaat m'n bullshit-detector wéér af. Was jij een paar pagina's eerder niet die pas 23 jarige knul die op vroege leeftijd al zo succesvol was en zo veel deed verdienen in tegenstelling tot zijn leeftijdsgenoten? Je begint uit je act te vallen, kutkneus.

Punt: Bullshit, zie quote enkele posts hierboven, waarin je aangeeft dat je vriendinnen van school etc. blablabla.
We hebben hier over een Prutztiaan-quote uit februari dit jaar.
Dus ik kan geen vriendinnen van school hebben? Vriendinnen die bij mij op school gezeten hebben? Snap je het nu een beetje?

Moet je altijd alles zo voorgekauwd hebben.

Als we dan toch bezig zijn, mis ik het lidwoord tussen zie en quote. Dat is trouwens niet de enige. Ik mis ook een lidwoord tussen hebben en hier
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:31:02 #295
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61500428
Let op het volgende:

En je woont nog bij je ouders

Faal jij even.

Euh nee, want wij hebben een patiowoning.

Je zegt dus weldegelijk dat je niet meer bij je ouders woont.
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:32:06 #296
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500465
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ben jij een schattig mannetje
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:32:34 #297
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61500477
Even off-topic: we gaan de 13 pagina's halen zeg!
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:33:00 #298
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61500489
Daarnaast:

Rap nog 's een beetje, dat kun je toch zo goed?
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:34:12 #299
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500523
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:31 schreef Gummibeer79 het volgende:
Let op het volgende:

En je woont nog bij je ouders

Faal jij even.

Euh nee, want wij hebben een patiowoning.

Je zegt dus weldegelijk dat je niet meer bij je ouders woont.
Gefeliciteerd. In al je pogingen heb je 1 misser van mij gevonden. Zal ik de jouwe er nu naast houden om te kijken wie het hardst faalt?
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:35:09 #300
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61500546
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Daarnaast:

Rap nog 's een beetje, dat kun je toch zo goed?
Laten we afspreken in Den Haag. Dan rap ik wel even voor je. Uiteraard tegen fikse betaling
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')