Wat had ik graag ook gegaan.
QFT!!!!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, en idereen die naar Berlijn gaat, sterf! [ afbeelding ] Wat had ik graag ook gegaan.
Ik vind dat zo'n kut zin! What doesn't kill you only makes you stronger klinkt veel beter!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
What doesn't kill you makes you more strong!
Dat had ik zeker gelezen, maar het komt toch over alsof je het erg jammer vindt en genoeg mensen die dat wel degelijk als kritiekpunt al eerder in dit topic hadden genoemd.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kun je niet zo goed lezen?? Ik zeg: niet vernieuwend, maar dat verwacht ik ook niet van ze... Staat er dus niet als kritiekpunt maar als constatering.
Volgens mij zingt hij toch echt "what don't kill you, make you more strong!"quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef The_Dean het volgende:
What doesn't kill you makes you more strong!
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, en idereen die naar Berlijn gaat, sterf! [ afbeelding ]
Vergeef mij, nummer slechts een keer gehoordquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij zingt hij toch echt "what don't kill you, make you more strong!"
Wat is dat trouwens voor een grammatica
verkeerd geïnterpreteerd dan. Ik ben al lang blij dat er weer eens een luisterwaardige plaat uitkomt in het metal genre. Ik vind de meeste bands in de nieuwe generatie niet te pruimen.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat had ik zeker gelezen, maar het komt toch over alsof je het erg jammer vindt en genoeg mensen die dat wel degelijk als kritiekpunt al eerder in dit topic hadden genoemd.
Dan de mijne wellicht ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:49 schreef Exterminator het volgende:
Mijn coffin box is blijkbaar al verstuurd door FRS... hopelijk is m'n moeder thuis zodat ze 'm in ontvangst kan nemen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als hij vandaag pas is verzonden komtie volgende week pas
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeuj, Digipack is inmiddels thuisbezorgd
Helaas zit ik nog op m'n werk
Ga ik ook al doen, maar dan om naar de kroeg te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:13 schreef kriele het volgende:
[..]
Hup! Snel ff een halve dag snipperen!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga ik ook al doen, maar dan om naar de kroeg te gaan
Heb die cd al van usenet gehaald en inmiddels ook al zo'n 10x volledig beluisterd
Gaten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef TAV74 het volgende:
Zojuist gekocht, in de normale versie. Zitten gaten in mijn boekje, verder ziet het er goed uit
ja, de doodskist is in het boekje gesneden (zodat je relief krijgt), alle pagina's zjin dus "ingesneden". De teksten missen dus ook echt een deel hierdoor. (hoop dat je snapt wat ik bedoel).quote:
In Amerika is het een paar uurtjes vroeger... Met NY scheelt het iets van 7 uur (quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:10 schreef Exterminator het volgende:
Het valt me trouwens op dat het album nog niet te downen is via Mission Metallica... (zoals beloofd)
Daar had ik al rekening mee gehouden maar het is daar nu 05:26am (PST tijd die Metallica hanteert...)quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In Amerika is het een paar uurtjes vroeger... Met NY scheelt het iets van 7 uur (), dus waarschijnlijk komt ie straks
Het zou niet mijn keus zijn als producent om het zo te laten klinken, maar het is wel ok. De drumgeluid in de productie van bijvoorbeeld Tool of Porcupine Tree vind ik echt superieur aan ditquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef emokid het volgende:
Waarom zeikt iedereen over de drums, godver dit klinkt toch meer dan normaal.
ja, betere en meer dynamische drummers, maar ook zo'n drumgeluid zou passen op een cd in deze stijl. Ook een smaakkwestie uiteraard.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:16 schreef The_Dean het volgende:
Appels met peren dude, alle drie ook volledig andere drumstijl.
Het probleem is: wij hebben geen lokale platenboer meer... Daarbij was het al bijna 18:00 en gaat de stad dan sluiten, Media Markt is dan nog open en de prijzen zijne r meestal wel goed. Maar goed ik heb hem! Ook nog dankzij een Media Markt, maar dan wel een in Duitsland (op een half uur rijden..) Daar was 'ie wel aan de prijzige kant, 20,99 voor de Limited Edition, maar goed, ik wilde 'm per se vandaag hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef emokid het volgende:
Lol waarom ga je naar de Media Markt voor je cd's. Ik ben niet zo een linkse homo maar ik zou hem bij de lokale platenzaak halen. Hebben zij er ook wat aan.
Mission Metallica?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:10 schreef Exterminator het volgende:
Het valt me trouwens op dat het album nog niet te downen is via Mission Metallica... (zoals beloofd)
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Professional het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de eerste 50 seconden van Unforgiven III een beetje Ennio Morricone achtig vind?
Echt welquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Apfelsaft het volgende:
All Nightmare Long is toch wel m'n favoriet op dit moment.
Hier ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Apfelsaft het volgende:
All Nightmare Long is toch wel m'n favoriet op dit moment.
Dat zal niet gebeuren, kon je alleen voor de release datum pre-orderen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef Tonton het volgende:
al iemand melding dat de box ergens te krijgen is bij een physical shop?
Op ongeveer 2:50 zit bijvoorbeeld zo'n stukje wat ook net zogoed van Slayer kon zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook.
iemand anders die Slayer meets Damage inc momenten heeft op dat nummer?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Het is thrash, je kan het net zo goed andersom zien man
Jij komt hier echt alleen om ons allemaal jaloers te maken, nietwaar?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:54 schreef Suzziieee het volgende:
Zo net thuis uit Berlijn! t was fuckin fantastisch! Aantal nummers van Death Magnetic! Afgewisseld met oude nummers van alle albums zo ongeveer! Zo waren weer heerlijk op dreef!!O.a Of Wolf and man,fight fire with fire,Blackened,Puppets,One,Frantic en nog meer maar ben het ff kwijt! Laten we dat maar op moeheid houden
Podium in het midden...aan de ene kant top omdat je het gewoon hardstikke goed kan zien waar je ook staat...aan de andere kant vind ik dat echt minder omdat je het grootste gedeelte tegen de achterkanten van de heren staat te kijken! Leuk detail..aan het eind echt heel wat strandballen door de zaal heen,zwarte met Metallica erop in verschillende formaten..was wel ff lache en natuurlijk eentje gescoord! Helaas geen pick gevangen deze keer![]()
Nu ga ik ff langs de free om toch,tegen beter weten in,te kijken of mijn box er is! Daarna lekker naar me bed,ben gaar maar wel voldaan na een nachtje doorhalen met nog wat andere Metclub members
Topavond..voor herhaling vatbaar!!
![]()
Jaaaa.dat is hem...!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lees ik nou echt FRANTIC? Gruwelijk vet. Welke nummers van Death Magnetic hebben ze gespeeld?
Dit vnid ik ergens anders als playlist:
01. That Was Just Your Life 02. End Of The Line 03. The Thing That Should Not Be 04. Of Wolf Of Man 05. One 06. Broken, Beat, and Scared 07. Cyanide 08. Frantic 09. Until It Sleeps 10. Wherever I May Roam 11. For Whom The Bells Tolls 12. The Day That Never Comes 13. Master Of Puppets 14. Blackened - - - - - - - - 15. Blitzkrieg 16. Jump In The Fire 17. Seek and Destroy
hehe, typische werktitels, waarschijnlijk gaat veel bekend klinkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:24 schreef Suzziieee het volgende:
Inhoud wel tof...CD,T-shirt,Poster,Key-chain,Download,Guitarpicks,poster,Vlag,Demo Magnetic en Making Magnetic! ...OP de demo staan de volgende nummers : Hi Guy,Neinteen,Black Squirrel,Casper,Flamingo,GermanSoup,UN3,Gymbag,K2LU en Ten... ga hem ff in de speler gooien..want vraag me af wat er allemaal op staat...!Beetje wazige namen voor nummers!
Haha..dat vermoeden had ik ook alquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hehe, typische werktitels, waarschijnlijk gaat veel bekend klinken
Ik begin me nu toch een beetje schuldig te voelen dat ik die digipack heb besteld ipv die box...quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Heb de box ook binnen
-Shirt [helaas maatje te klein, had eigenlijk XXL moeten zijn]
-Vlag [groot!]
-Special edition Death Magnetic
-Demo Magnetic
-Making Magnetic
-Lanyard met Death Magnetic kaartje
-Creditcard dingetje met code voor exclusive download
-Poster
-Plectra
En inderdaad jammer dat die sticker op de buitenkant zit. Is ook met het CD doosje zo [de gewone versie]. Om de Limited in de coffin zit hij ook aan de buitenkant van het plastic... misschien dat ik een kan redden en buiten op de box kan plakken... anders maar even een sticker laten maken bij de lokale stickerboer![]()
Maar dik tevreden, wat een vette special edition geval ding man, holy fuck
Ja dat lijkt me juist zo gaaf. Alle nummers live gespeeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook, zo even lekker kijken... verwacht hem a la St. Anger, per nummer in HQ gespeeld...
de enige reden waarom ik evt. die box zou aanschaffen was die DVD. Maar de vraagprijs is toch echt iets te hoog voor mij. Maar is die DVD de moeite waard? Net zo onderhoudend als "some kind of monster"?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Heb de box ook binnen
--Making Magnetic
-
Voorkant van That Was Just Your Life & The End Of The Line + Broken, Beat & Scarred & The Day That Never Comes:quote:
Nee, jij bent een maatje te grootquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
-Shirt [helaas maatje te klein, had eigenlijk XXL moeten zijn]
Frantic? Gatverdamme bedoel je !!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lees ik nou echt FRANTIC? Gruwelijk vet. Welke nummers van Death Magnetic hebben ze gespeeld?
Dit vnid ik ergens anders als playlist:
01. That Was Just Your Life 02. End Of The Line 03. The Thing That Should Not Be 04. Of Wolf Of Man 05. One 06. Broken, Beat, and Scared 07. Cyanide 08. Frantic 09. Until It Sleeps 10. Wherever I May Roam 11. For Whom The Bells Tolls 12. The Day That Never Comes 13. Master Of Puppets 14. Blackened - - - - - - - - 15. Blitzkrieg 16. Jump In The Fire 17. Seek and Destroy
Tof!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:50 schreef bassieVL het volgende:
We stonden aan het hek waar Metallica het podium op kwam. Erg gaaf.
Ja hier nog iemand!quote:Op zondag 14 september 2008 03:06 schreef baard8 het volgende:
zijn er meer mensen die de box bij de large hebben besteld, maar nog niets hebben mogen ontvangen?
had hem eigenlijk gister verwacht, maar het mocht niet zo zijn..
Bol heeft wel vaker verkeerde releasedata op de site staan, als je dan besteld blijk je hem al wel gewoon eerder te krijgen. Ik denk dus dat de bol klanten de cd ook al hebben ontvangen.quote:Op zondag 14 september 2008 10:13 schreef The_Dean het volgende:
Toch exclusief voor de frs? Bol.com stuurd de gewone plaat ook pas de 17e, misschien is dat met de Large ook zoiets?
vrijdag lag hij gewoon bij mij in de bus idd...quote:Op zondag 14 september 2008 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bol heeft wel vaker verkeerde releasedata op de site staan, als je dan besteld blijk je hem al wel gewoon eerder te krijgen. Ik denk dus dat de bol klanten de cd ook al hebben ontvangen.
Ik heb vrijdag netjes de digipack binnengekregen, via bol.com:)quote:Op zondag 14 september 2008 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bol heeft wel vaker verkeerde releasedata op de site staan, als je dan besteld blijk je hem al wel gewoon eerder te krijgen. Ik denk dus dat de bol klanten de cd ook al hebben ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |