ik bedoel voor half 4... tussen 15.15 en 15.30 ofzo 2e verdieping, zat je volgens mij op die stoeltjesquote:Kersje, waar bedoel je precies? Ik had geen hoorcolleges of iets dergelijks vandaag en om 4 uur had ik Webdesign.
Hey Zwahiel... lees ik nou goed dat jij Wiel heet? dan ken ik jou nog welquote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef zwahiel het volgende:
Zeg Kersje, ik kan d'r zo achter komen hoor wie Harpert is, da's niet zo moeilijk. Aangezien hij een trein uit Friesland moet pakken. Zoveel zitten er niet in 't eerste jaar die langs die route wonen. En laat ik nou net toegang hebben tot jullie gegevens als docent zijnde (alhoewel, ja nu nog niet, maar die toegang komt eraan!)
Ik ga maandag overigens ook mee, maar later want ik heb eerst lessen die ik moet geven
(hoorcollege ging niet helemaal als geplant, maar 't tweede gedeelte dan weer wel, eerste was een drama! Maar ja, de vuurdoop is achter de rug.)
Het zou zomaar kunnen hoor, wat had ik aan dan volgens jou? (niet precies, maar richtlijnenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
ik bedoel voor half 4... tussen 15.15 en 15.30 ofzo 2e verdieping, zat je volgens mij op die stoeltjesof ik zal het wel mis hebben... ben ik blij dat ik die jongen niet heb aangesproken, stond ik voor lul
Een roze tangaquote:Het zou zomaar kunnen hoor, wat had ik aan dan volgens jou? (niet precies, maar richtlijnen)
Jup Wiel met een hoofdletter en zwahiel met een kleine letter :>quote:Op donderdag 4 september 2008 22:50 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Hey Zwahiel... lees ik nou goed dat jij Wiel heet? dan ken ik jou nog wel![]()
Groepje 5 waren jullie
Ik was die opdrachtgever die altijd ging zeuren over taalgebruik in verslagen en e-mailsquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:03 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jup Wiel met een hoofdletter en zwahiel met een kleine letter :>
Eerst 04.6 en laterna 04.5 CS.
Maar euhm ik ken jou dan weer niet
Zeg Kersje, wie zegt dat ik woensdag niet mee ga, moet alleen donderdagmiddag weer terug zijn voor mijn lessen
Je moet in IE (in Firefox of Safari wil ie regels niet laten zien :S) inloggen op webmail en dan zie je links onderin 'regels' staan. Daar kun je een nieuwe regel maken en er voor zorgen dattie wordt geforward.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef Kersje86 het volgende:
weet iemand hoe ik mijn mail moet forwarden vanaf die webmail? ik heb alle opties geklikt wat ik maar tegen ben gekomen en nergens staat er iets over forwarden.. op google gezocht zegtie dat het wel kan maar ik kan nix vinden -_-
Sharepoint en Outlook web zijn beide applicaties van Microsoft het werkt wel in een andere browser dan I.e. alleen mis je een boel opties en ziet het er anders uit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:21 schreef Kersje86 het volgende:
ik ben er inmiddels achter idd... lag gewoon aan firefox -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |