Gewoon uitkeringtrekkenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Mensen zonder diplomaen daardoor weinig verdienen
en daardoor vuilnisman worden
Ja, laten we dat gewoon allemaal gaan doenquote:
De kwaliteit van het onderwijs hangt af van het aantal uren les dat er gegeven wordt?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef mirved het volgende:
ik zit nu in het 4de jaar en heb 4uur les per week. Daar betaal ik dan 1400 euro voor
waarschijnlijk was het de bedoeling dat je naast die 4 uurtjes ook wat school gerelateerde dingen doetquote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef mirved het volgende:
ik zit nu in het 4de jaar en heb 4uur les per week. Daar betaal ik dan 1400 euro voor
En daar ben jij er één van? Of is het bij jou logisch dat mensen vuilnisman worden doordat ze te weinig verdienen... of misschien andersomquote:Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Mensen zonder diplomaen daardoor weinig verdienen
en daardoor vuilnisman worden
Inderdaad ja, het niveau van taalbeheersing is zwaar onder de maat.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
Ik doe zelf ook HBO, maar please laat die MBO-ers niet doorstromen. De spelfouten die ze maken zijn echt te erg:
religie wordt relegie
convenient wordt convient
tankstation wordt thankstation
kom op zeg
Akkoord, hoewel ik zelf ook MBO'er ben, kan ik van mezelf wel zeggen dat ik in vergelijking met collega-MBO'ers de taal aardig beheers.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het niveau van taalbeheersing is zwaar onder de maat.
Nee, op het WO worden we vrolijk van de spelling die de HBO-instromers hanteren.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
Ik doe zelf ook HBO, maar please laat die MBO-ers niet doorstromen. De spelfouten die ze maken zijn echt te erg:
religie wordt relegie
kom op zeg
Heb ik op het HBO ook gehad. Alleen dan 1 jaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef Extraordinare het volgende:
Ik heb 2 jaar stage gelopen voor 0 euro per uur en wel gewoon 2 jaar lang collegegeld betalen! Lang leve de universiteit!
![]()
![]()
Op ieder niveau gaat het achteruit, dunkt mij.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, op het WO worden we vrolijk van de spelling die de HBO-instromers hanteren.
Ik heb mensen die van de HAVO en zelfs het VWO komen in m'n klas, en die maken dergelijke spelfouten ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
religie wordt relegie
kom op zeg
Sukkelquote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef RozeAnjer het volgende:
HBO_!
De nep-studenten van deze maatschappij
Tuig van de richel!
Het eeuwige excuus van de HBO'er/MBO'erquote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Er is juist een tekort aan praktische mensen die ook weten hoe iets in de praktijk werkt.
Check mijn profiel even, vriend.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Het eeuwige excuus van de HBO'er/MBO'er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |