Gewoon uitkeringtrekkenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Mensen zonder diplomaen daardoor weinig verdienen
en daardoor vuilnisman worden
Ja, laten we dat gewoon allemaal gaan doenquote:
De kwaliteit van het onderwijs hangt af van het aantal uren les dat er gegeven wordt?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef mirved het volgende:
ik zit nu in het 4de jaar en heb 4uur les per week. Daar betaal ik dan 1400 euro voor
waarschijnlijk was het de bedoeling dat je naast die 4 uurtjes ook wat school gerelateerde dingen doetquote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef mirved het volgende:
ik zit nu in het 4de jaar en heb 4uur les per week. Daar betaal ik dan 1400 euro voor
En daar ben jij er één van? Of is het bij jou logisch dat mensen vuilnisman worden doordat ze te weinig verdienen... of misschien andersomquote:Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Mensen zonder diplomaen daardoor weinig verdienen
en daardoor vuilnisman worden
Inderdaad ja, het niveau van taalbeheersing is zwaar onder de maat.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
Ik doe zelf ook HBO, maar please laat die MBO-ers niet doorstromen. De spelfouten die ze maken zijn echt te erg:
religie wordt relegie
convenient wordt convient
tankstation wordt thankstation
kom op zeg
Akkoord, hoewel ik zelf ook MBO'er ben, kan ik van mezelf wel zeggen dat ik in vergelijking met collega-MBO'ers de taal aardig beheers.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het niveau van taalbeheersing is zwaar onder de maat.
Nee, op het WO worden we vrolijk van de spelling die de HBO-instromers hanteren.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
Ik doe zelf ook HBO, maar please laat die MBO-ers niet doorstromen. De spelfouten die ze maken zijn echt te erg:
religie wordt relegie
kom op zeg
Heb ik op het HBO ook gehad. Alleen dan 1 jaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef Extraordinare het volgende:
Ik heb 2 jaar stage gelopen voor 0 euro per uur en wel gewoon 2 jaar lang collegegeld betalen! Lang leve de universiteit!
![]()
![]()
Op ieder niveau gaat het achteruit, dunkt mij.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, op het WO worden we vrolijk van de spelling die de HBO-instromers hanteren.
Ik heb mensen die van de HAVO en zelfs het VWO komen in m'n klas, en die maken dergelijke spelfouten ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:39 schreef Platina het volgende:
religie wordt relegie
kom op zeg
Sukkelquote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef RozeAnjer het volgende:
HBO_!
De nep-studenten van deze maatschappij
Tuig van de richel!
Het eeuwige excuus van de HBO'er/MBO'erquote:Op donderdag 11 september 2008 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Er is juist een tekort aan praktische mensen die ook weten hoe iets in de praktijk werkt.
Check mijn profiel even, vriend.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Het eeuwige excuus van de HBO'er/MBO'er
Kansloos wijf.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef RozeAnjer het volgende:
HBO_!
Tuig van de richel!
Ja, manager van een lopende band waar 3 VMBO'ers achter staan. Geloof je nu werkelijk dat er meer HBO-managers met WO-ondergeschikten zijn dan andersom?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Kansloos wijf.![]()
Die HBO'ers zijn straks jouw leidinggevenden, aangezien die veel vaker in management-functies terecht komen.
Precies, HBO'ers mogen mijn kont afvegen op het werk, voor de rest nietsquote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, manager van een lopende band waar 3 VMBO'ers achter staan. Geloof je nu werkelijk dat er meer HBO-managers met WO-ondergeschikten zijn dan andersom?
Lees de edit wijsneus. Jij hebt echt nog niet het niveau van een MBO'er. En dan durven af te geven op HBO'ers. Kansloos zeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:01 schreef RozeAnjer het volgende:
voornaam: Leo
achternaam: van de berg
geslacht: Man
geboortedatum: 24-11-1980
opleiding:
beroep:
hobbies/interesses:
Je heet Leo van de Berg, hebt geen beroep of opleiding gedaan en woont in Duckstad?
Grappig, dat wereldvreemde beeld dat jullie WO'ers vaak hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, manager van een lopende band waar 3 VMBO'ers achter staan.
Het zal in elk geval niet veel schelen. Wat ik net al zei, WO'ers zijn praktisch gezien vaak totaal achterlijk en kunnen bovendien vaak niet goed met mensen omgaan. Dat zie je nu alleen al aan die "HBOquote:Geloof je nu werkelijk dat er meer HBO-managers met WO-ondergeschikten zijn dan andersom?
Dat dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees de edit wijsneus. Jij hebt echt nog niet het niveau van een MBO'er. En dan durven af te geven op HBO'ers. Kansloos zeg.
Dan zul je toch moeten presteren. Hetzelfde voor die HBO'er overigens. Je krijgt niets voor niets. Als jij incapabel blijkt te zijn tyfen ze ook jou ook gewoon buiten hoor. En als een ander beter blijkt te zijn op een management functie zullen de meeste bedrijven het niet laten daar een HBO'er neer te zetten.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Precies, HBO'ers mogen mijn kont afvegen op het werk, voor de rest niets
Niemand zal jou ooit accepteren als leidinggevende. Daarom zul jij het nooit lang volhouden ergens, je zit sociaal gezien nog onder het niveau van een VMBO'er.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
(Mits vrouw) Voor jou hebben we anders een mooi glazen plafond!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Ga je je ook zo opstellen tegen HBO'ers, mocht jij nog ooit manager worden?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef RozeAnjer het volgende:
HBO_!
Tuig van de richel!
Die gaat hard weggetreiterd worden door z'n 'ondergeschikten'.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga je je ook zo opstellen tegen HBO'ers, mocht jij nog ooit manager worden?
Wat een onzin dat HBO'ers beter met mensen zouden kunnen omgaan. Op het HBO lopen net zo goed laboratorium-, computer- of archiefmensen rond als op het WO, maar dan één niveautje lager. En op het WO lopen net zo goed vlotte, commerciële en extraverte mensen rond, maar dan één niveautje hoger.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Grappig, dat wereldvreemde beeld dat jullie WO'ers vaak hebben.
[..]
Het zal in elk geval niet veel schelen. Wat ik net al zei, WO'ers zijn praktisch gezien vaak totaal achterlijk en kunnen bovendien vaak niet goed met mensen omgaan. Dat zie je nu alleen al aan die "HBO"-reacties. Wie een beetje goed leiding kan geven heeft sowieso al wel door dat je met zo'n houding als deze nooit ver komt en je altijd weggestopt zal worden in een labatorium oid.
Excuses voor de normale studenten hier, dit is puur gericht op die debiele autisten hierboven.
Editten is voor slappe jongetjesquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees de edit wijsneus. Jij hebt echt nog niet het niveau van een MBO'er. En dan durven af te geven op HBO'ers. Kansloos zeg.
Dit is al menig maal aangetoond.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Pool het volgende:
Deze lijkt dan ook gebaseerd op die ander veelgehoorde aanname dat mensen met een hoog IQ dan wel een lager EQ moeten hebben, 'anders is de wereld niet eerlijk'.
O, bron?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is al menig maal aangetoond.
Men, moet jij vandaag niet naar school?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Editten is voor slappe jongetjes
Oh en verder: HBO____!
Dat vraag verwachtte ik natuurlijk al (het zal ook eens nietquote:
Kijk, een normale reactie.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat een onzin dat HBO'ers beter met mensen zouden kunnen omgaan. Op het HBO lopen net zo goed laboratorium-, computer- of archiefmensen rond als op het WO, maar dan één niveautje lager. En op het WO lopen net zo goed vlotte, commerciële en extraverte mensen rond, maar dan één niveautje hoger.
Jouw stelling dat HBO'ers beter met mensen kunnen omgaan, weet je op geen enkele wijze aannemelijk te maken. Deze lijkt dan ook gebaseerd op die ander veelgehoorde aanname dat mensen met een hoog IQ dan wel een lager EQ moeten hebben, 'anders is de wereld niet eerlijk'.
Aah jochie toch, is je papiertje/opleiding het enige waar je mee kunt pronken? Tsja, als ik geen leven had, ging ik me net als jou ook wel volledig storten op m'n opleiding en een dubbele universitaire studie doen.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:19 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Editten is voor slappe jongetjes
Oh en verder: HBO____!
Iedereen kan succesvol zijn als je maar op de goede plek zit! Een WO manager hoeft helemaal niet 'beter' te zijn dan een HBO manager. Dat kan wel natuurlijk, maar het is vooral berust op persoonlijkheid. En er zijn nog zoveel meer factoren die van invloed zijn (en die niks met WO/HBO van doen hebben).quote:Op donderdag 11 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Kijk, een normale reactie.Genoeg WO'ers die idd wél sociaal zijn en op het HBO en MBO vind je ook genoeg figuren die het niet zijn.
Maar wat me opvalt is in elk topic waar het woord HBO of MBO valt, de WO'ers juist degene zijn die het achterlijkst lopen te reageren. Ik zie zelden een HBO'er een MBO'er belachelijk maken en ik denk dat dat komt omdat die HBO'er wél inziet dat hij zonder die MBO'ers zelf waardeloos was.
Wat ik vaak zie is dat ze hun status laten afhangen aan hun opleiding/papiertje, terwijl het in 'echte leven' even vaak aankomt op andere competenties.
Jij laat je wel makkelijk op de kast jagen hequote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Aah jochie toch, is je papiertje/opleiding het enige waar je mee kunt pronken? Tsja, als ik geen leven had, ging ik me net als jou ook wel volledig storten op m'n opleiding en een dubbele universitaire studie doen.![]()
Voor de rest zul je waarschijnlijk een lelijk verbitterd mannetje vol puisten zijn dat nog geen leiding kan geven aan 3 middelbare scholieren.
hu?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Zuen het volgende:
ik wilde ook journalistiek doen, maar met die toelating faalde ik episch dus nu doe ik communicatie. jeweetutttttttttttttt op de hu, alleen ik ga er nooit heen want dan lijkt het alsof ik nog wat doe naast school terwijl ik eigenlijk alleen maar thuis zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |