sorry alleen mannen kunnen een relatie hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:49 schreef heavenstar het volgende:...of is dit alleen voor mannen....
????
nee..wij vrouwen laten jullie mannen in de waan dat jullie een relatie hebben....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry alleen mannen kunnen een relatie hebben.![]()
Echt niet!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op donderdag 4 september 2008 15:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Dan zou je je Poll kunnen uitbreiden:
Man: Geen relatie
Man: Vriendin/Vriend
Man: Samenwonend
Man: Getrouwd
Vrouw: Geen relatie
Vrouw: Vriend/Vriendin
Vrouw: Samenwonend
Vrouw: Getrouwd
Ik denk dat je dan je vraag beter beantwoord zult krijgen
nou heb ik dus voor de 2e keer gestemd....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef eric86 het volgende:
[..]
Goed ideeAangepast. Sorry voor de mensen die al gestemd hadden...
potverdikkiequote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef eric86 het volgende:
[..]
Goed ideeAangepast. Sorry voor de mensen die al gestemd hadden...
Woeps, helemaal vergetenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:57 schreef ElectricEye het volgende:
Je had meteen het vriend/vriendin kunnen splitsen.
Hadden we meteen de verhouding 'homoseksuelen met een relatie' vs. 'gewone mensen met een relatie' kunnen meten.
Women can fake an orgasm, but it takes a man to fake an entire relationship.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:01 schreef Pony-Lover het volgende:
ik mis de optie "ïk neuk mn pony"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |