Ik zou persoonlijk voor Deventer gaan maar licht er natuurlijk wel aan waar je interesses liggen en wat je wilt doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Binnenkort zit ik voor zaken in een gehucht vlakbij de iets grotere gehuchten Zutphen en Deventer.Aangezien dat bijeenkomst eindigt op een zaterdag, lijkt het me leuk om die zaterdag nog even rond te kijken in de omgeving. Zutphen of Deventer, weet iemand uit ervaring wat leuker is? Of een andere leuke stad in de buurt? Alvast bedankt!
Dan denk ik inderdaad dat Zutphen wat mooier is vooral om dat het niet zo massaal is als Deventer.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:33 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Daar heb je een punt.Gewoon, lekker winkelen, ergens leuk lunchen, beetje mooie, oude gebouwen bekijken, etc.
Dat dusquote:Op donderdag 4 september 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
's Avonds laat en 's nachts zou ik voor zutphen gaan. Voor de rest is de binnenstad van Deventer wel mooi
Dan moest je is bij De Leeren Lampe in Raalte komen vroegerquote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb meestal ruzie als ik ga stappen in Deventer
. Al is Deventer wel mooier
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |