ik rij idd geen auto en kan makkelijk naar de super lopenquote:Op woensdag 10 september 2008 18:49 schreef maartena het volgende:
[..]
[quote]Wellicht. Maar jij hoeft waarschijnlijk niet vaak op koopavond of zaterdag een stad als Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag of Eindhoven in, om vervolgens de auto voor 4 euro per uur te parkeren. Het is gewoon een heel stuk prettiger als je na het avondeten nog eens gemakkelijk kunt winkelen zonder enorme drukte.
bij mij zijn de supers gewoon tot 2000 open, in de aangrenzende wijk op vrij en zat zelfs tot 2200, kan mij de tijd niet heugen dat er supermarkten in nederland tot maar een uur of 5 / 6 open zijn!!!quote:En ik denk dat zo'n 90% van de Nederlanders niet in wisseldiensten werkt, maar gewoon van 08:30 tot 17:00, plus/minus een half uurtje. Hier hebben de kleine middenstanders het slim geregeld, die gaan gewoon om 11:00 open, en blijven dan tot 20:00 open. Zo werken ze toch 8 a 9 uur per dag zo'n beetje, en kunnen ze toch 's avonds open zijn.
Dat zijn geen staten van de Unie, maar wel Amerikaans grondgebied.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bedoel je nou dat er veel meer dan 50 zijn of....
snap je post niet heul geloof ik
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat zijn geen staten van de Unie, maar wel Amerikaans grondgebied.
Het is allemaal de USA, met Bush als staatshoofd. Zie het een beetje als Nederland en de Nederlandse Antillen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk waarom ik het niet snapte, heeft toch weinig met de 50 officiele staten te maken?
Ik moet je toch gelijk geven.quote:Amerika roeleert. Je baalt alleen als een stekker dat jij er zelf niet woont
Wat is er nu moeilijk aan zijn postsquote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bedoel je nou dat er veel meer dan 50 zijn of....
snap je post niet heul geloof ik
Er zijn wel plekken dichterbij huis waar geen files staan, hoor. Ook in NL.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:18 schreef Arclight-S het volgende:
Ik moet je toch gelijk geven.
Ik heb de afgelopen 5 dagen alleen maar in de file gestaan om half 11 savonds.
eerst 2 x werkzaamheden
toen ging de brienoordbrug open (gevolg tientallen kilometers file)
nu is de benelux tunnel weer dicht![]()
![]()
Ik zou serieus wel ergens anders willen wonen, gelukig heb ik een brede opleiding dus wie weet
Drenthe!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn wel plekken dichterbij huis waar geen files staan, hoor. Ook in NL.
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Behalve voor StefanP, die denkt dat het er 52 zijn. Hij zal Texas wel drie keer geteld hebben.
In Nederland, daar wonen geen domme mensen idd.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou nóóóóóit in Amerika willen wonen want daar zit het vol met domme mensen die iedereen over één kam scheren, bijbelfreaks en hillbillies
Ik denk dat het sarcastisch bedoeld was.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:52 schreef Noax het volgende:
[..]
In Nederland, daar wonen geen domme mensen idd.
Ik denk dat je daar best es gelijk mee kunt hebben!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastisch bedoeld was.
Sukkelquote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best es gelijk mee kunt hebben!
Het komt zo over als iemand die nog met moppen van 'sampie & moosie' aankomt zetten.
Ik zou je toch bijna feliciteren met je nieuwe naam, maar dat doe ik niet.quote:
Je voelt je gewoon stom omdat je ondanks de PI en de eerste zin de grap niet doorhadquote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik zou je toch bijna feliciteren met je nieuwe naam, maar dat doe ik niet.
Nee, ik voel me niet stom, wel naïef omdat ik nog met je praat....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon stom omdat je ondanks de PI en de eerste zin de grap niet doorhad
Met die grappen sta jij ook in de kroeg zeg maar?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moos komt bij de waarzegster, drukt op de bel.
Gaat het raam open, hangt de waarzegster uit het raam: "Joa wie is doar?"
Zegt Moos: "Laat maar"
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Noax het volgende:
[..]
Met die grappen sta jij ook in de kroeg zeg maar?
Waar heb je dit eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
God haat indianen, de heere der heerscharen heeft gevogelte enerzijds en menschen anderzijds geschapen.
Hij die zich met veren tooit en tipi's bouwt om z'n veer in den hoge niet te stoten, die moet dood. Dat is gods wil.
Maar even serieus: het is wel heel ernstig dat iemand in een land als Amerika zulke achterlijke nonsens kan verkondigen en gewoon rustig running mate is bij de presidentsverkiezingen... Een tweede plek bij de homevideo's lijkt me meer op z'n plaats.
Bij deze ga ik toch maar voor Obama. Liever een excuusneger dan de hoer van de duivel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |