Je dacht toch niet serieus dat we dezelfde computer deelden?quote:Op zondag 7 september 2008 10:35 schreef jakees het volgende:
hilarisch dit topic! Wat ik wel een beetje dom vind QWEA dat je telkens andere brouwsels installeert. Je moet haar account gewoon standaard op IE houden. En jouw account op andere brouwsels. Ben je van dat gezeik af. Mijn moeder tilde ooit de muis op waarna ze zei "Het pijltje gaat niet omhoog". En zo zijn er nog 100 andere voorbeelden.
Eh, mozzerilla, he? Wel even goed lezen ja!quote:
wat een onzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:43 schreef Heathen. het volgende:
daarom moeten er geen mensen van 40+ op het internet.
Jij mischien, maar er zijn ook hele volkstammen die gewoon niet willen snappen hoe het werkt en niet willen luisteren naar je uitleg.quote:Op maandag 8 september 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
TS jij loopt achter, en je neemt je eigen moeder in de zeik. met een beetje aandacht zitten die mensen meteen op internet, kleine moeite,
dat ben ik niet met je eens. die volkstammen zijn meestal de naastgelegen famielileden,quote:Op maandag 8 september 2008 00:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mischien, maar er zijn ook hele volkstammen die gewoon niet willen snappen hoe het werkt en niet willen luisteren naar je uitleg.
misschien moeten ze t nog leren, je kunt ze daar bij helpen, inplaats van schamper te doen,quote:Op maandag 8 september 2008 01:22 schreef FMK het volgende:
Moeders en internetten, smsen, mailen. EEN POT NAT.
zodra mijn ma een smsje krijgt krijst ze dat ze 'mail' heeft en andersom.
Whaha dat doet mijn paquote:Op maandag 8 september 2008 01:22 schreef FMK het volgende:
Moeders en internetten, smsen, mailen. EEN POT NAT.
zodra mijn ma een smsje krijgt krijst ze dat ze 'mail' heeft en andersom.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:51 schreef MarMar het volgende:
Nog zoiets: mams laat de afstandsbediening van de tv donderen.. tv springt daardoor op AV...
"MAR kijk! Als ik de afstansbediening laat vallen zegt de tv au!!"
Je moeder heeft ergens een achterstand opgelopen?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:23 schreef Qwea het volgende:
"Qwea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mien plaaties doen nie!"
"QWEA MIEN PLAATIES VEUR HIEVUS DOEN NIE MEER! DAT LIG AN DIE MOZZERRILA
Een vriend van me werd een keer gebeld door z'n vader met de mededeling "JE HEBT HET INTERNET KAPOT GEMAAKT!"quote:Op maandag 8 september 2008 09:13 schreef Akwableet het volgende:
Of bellen met de vraag "internet doet het niet", en serieus verwachten dat ik wat kan met die gedetailleerde beschrijving van het probleem
Ja, zoals? Nou??? Zoals? Moedersquote:Op maandag 8 september 2008 02:21 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. die volkstammen zijn meestal de naastgelegen famielileden,
daar hebben de kinderen t minste geduld mee.
Kan je het internet opnieuw installeren?quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Een vriend van me werd een keer gebeld door z'n vader met de mededeling "JE HEBT HET INTERNET KAPOT GEMAAKT!"
quote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je het internet opnieuw installeren?![]()
Ik heb het hele internet nu wel gezien, mag ik het nu formatteren?![]()
Kan ik het internet ook opslaan op mijn laptop als ik die mee wil nemen op vakantie?
Ik weet niet welk deel van die zin het grappigst isquote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het hele internet nu wel gezien, mag ik het nu formatteren?![]()
Nou ja, als ik mijn netwerk moet uitschakelen, moet ik het wel degelijk in een bepaalde volgorde "down" brengenquote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn vader is directeur geweest bij een bedrijf dus hoorde hij ook redelijk vaak it termen voorbij komen..
laatst zei hij dat ik mijn pc even moest "down brengen"
net alsof mijn pc een serverpark is.. rous die stekker er gewoon uit
quote:Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb een heel raar netwerk
quote:Firefox can't find the server at www.hievus.nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |