Helaas wel. Ze hebben tijd genoeg... en dan veranderen ze gemiddeld genomen ook nog eens in ontzettende betweters, bij gebrek aan afleiding en uitdaging in hun leven.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan willen sommige gemeenten gratis computers aan kansarmen geven.
Dan krijg je nog veel meer van dit soort mensen dus..
Alsof dat een wezenlijk verschil is.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ze kon van mij een computer cursus krijgen, geven die hoeren hier alleen les in XPze heeft
vista
De "00:00" mensen waarbij elk apparaat thuis op 00:00 knippert omdat ze de tijd niet kunnen instellen.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort mensen zijn er genoeg, je moeder weet vast ook niet hoe de afstandsbediening werkt thuis, alleen in welke volgorde ze knopjes in moet drukken.
Te bang om dat apparaat door trial en error te leren kennen omdat er iets fout kan gaan.
Als je wil dat ze ophoud met zeuren moet je haar laten ervaren dat het mis kan gaan en hoe je dan weer opnieuw kan beginnen, en dan d'r zelf alles gaan laten verkennen terwijl je er bij zit
Een tijdje terug had ik dat afstandsbediening voorbeeld ergens gelezen, studieliteratuur ofzoquote:Op donderdag 4 september 2008 14:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
De "00:00" mensen waarbij elk apparaat thuis op 00:00 knippert omdat ze de tijd niet kunnen instellen.
Weet alleen niet meer wie dat zij, heb het uit een show.
Ja, dat hebben mijn opa en oma dus ook liggen. Diverse handleidingen voor bijv. hoe ze Showview moeten gebruiken, hoe ze een digitaal kanaal opzetten e.d. Een mooi gelamineerd A4'tje met stap voor stap uitleg met icoontjes erbij. Kan niet misgaan zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Veel bejaarden weten alleen zelf welke volgorde ze waarop moeten duwen om een bepaald effect te krijgen. Soms hebben de kinderen dat dan ook helemaal uitgeschreven op een papiertje
iddquote:
Misschien tijd om uit huis te gaan?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
ze kan dus ook niet met xp overwegquote:Op donderdag 4 september 2008 14:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alsof dat een wezenlijk verschil is.
Als je met XP kan werken kan je dat ook met vista.
Is dat niet het geval kan moeders beter een andere hobby zoeken.
been there, done that. En na een u is ze het weer vergeten en kan ik komen opdravenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort mensen zijn er genoeg, je moeder weet vast ook niet hoe de afstandsbediening werkt thuis, alleen in welke volgorde ze knopjes in moet drukken.
Te bang om dat apparaat door trial en error te leren kennen omdat er iets fout kan gaan.
Als je wil dat ze ophoud met zeuren moet je haar laten ervaren dat het mis kan gaan en hoe je dan weer opnieuw kan beginnen, en dan d'r zelf alles gaan laten verkennen terwijl je er bij zit
"hoezo! Jij doet verdomme toch niet voor niks IT"quote:Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
idd
HEEL herkenbaar..
gewoon zeggen dat je dr geen kont van begrijpt.. doe ik ook altijd, erg makkelijk!!
jaquote:Op donderdag 4 september 2008 16:08 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Misschien tijd om uit huis te gaan?
drenthequote:Op donderdag 4 september 2008 16:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahahah, zo te horen komt je moeder uit Twente?
zeg je, ik zit op school om me diploma te halen, niet omdat ik iets wil lerenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
"hoezo! Jij doet verdomme toch niet voor niks IT"
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:24 schreef Dayuum het volgende:
Als mijn moeder op hyves/msn zat zou ik haar gelijk slaan
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt jouw vader je ook om 07:00 wakker dmv aan je bed te komen schreeuwen in paniek dat het beeldscherm stuk is? Terwijl ik enkel hem uit had gezet de avond ervoor
Euh, ga jij gewoon je eigen baggertopics openen ja!!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
Show ons die plaatjes eensch?
Ga jij eensch deaud danquote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euh, ga jij gewoon je eigen baggertopics openen ja!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |