quote:Op donderdag 4 september 2008 12:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zo dacht mijn pa ook dat hij mijn Windows bestanden over zijn Windows bestanden kon plakken zodat het weer ging werken.
dat is NOG erger. Dan klikt ze op links, en gaat ze roepen dat de muis stuk isquote:Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef brienen het volgende:
voor mensen zoals je moeder, die niet kunnen ctrl-c en, hebben ze de rechter muisknop uitgevonden.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon niet aan beginnen in de eerste plaats
Zsm je handen er vanaf trekken. Niet jouw probleem.![]()
Je blijft maar tijd in moeite in zo'n bodemloze put gooien, is zo zonde
Inderdaad, hier ook zo'n figuur in huis die alles moet en zal proberen maar met de helft van dingen als hulp nodig heeft bij stap 2.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:18 schreef Dagonet het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon wegblijven bij computers. Als je linkermuisknop indrukt ipv de rechter is dat een goed signaal.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:33 schreef Catbert het volgende:
Stekker d'r uit, en d'r wijsmaken dat het internet down is voor groot onderhoud.
hey, ze kon van mij een computer cursus krijgen, geven die hoeren hier alleen les in XPquote:Op donderdag 4 september 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:
Ja het ligt aan de computers altijd.
Typisch mensen. Schuld afschuiven.
Verder moet je gewoon je moeder aanraden op cursus te gaan. Dit gaat nergens naartoe.
En zeggen dat hievus van de duivel is.
nee, bedanktquote:Op donderdag 4 september 2008 13:48 schreef bartvanderzanden het volgende:
Je mag wel bij mij komen wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |