abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61371286
Bij ons staat er op de afdeling een Gallery 210 koffieautomaat http://www.aj-verhoef.nl/koffieexpress/images/DE-gallery210.jpg die dagelijks wordt schoongemaakt en gevuld met douwe-egberts koffie. Het valt me op dat die automaten bij veel bedrijven, tankstations, winkels staan.

Wat een KUT koffie komt er uit die automaat! Echt, niet normaal, ik weet niet of het in het bijzonder de douwe-egberts koffie is of hoe de automaat werkt, maar hij is echt niet te zuipen. Zo werkt hij, je drukt op een knop "koffie/espresso/cappucieno/wiener melange/etc" en je stelt in hoe sterk je hem wilt hebben en hoeveel melk of suiker (het maakt geen ruk uit want het smaakt toch bij alle keuzes hetzelfde en even belabberd). Het is bovendien geen echte cappucieno danwel espresso wat eruit komt want hij mengt er gewoon meer of minder melk/suiker door.

Anyway, je kopje wordt voor de helft gevuld met heet water gemixt met melkpoeder, vervolgens komt er een pisstraal "koffie" uit en vervolgens nog wat heet water om het apparaat te spoelen zodat de volgende die thee wil geen koffie in z'n thee heeft (er komt dus ook gewoon heet water uit).

Het valt me op dat er ook douwe-egberts koffie uit zo'n DE automaat op het station komt en verkocht wordt voor veel te veel geld. Het smaakt even belabberd maar nogsteeds koopt iedereen het. Waarom? Ze hebben het bij het algemeen dagblad zelfs getest, de koffie die je op het station koopt kreeg een 3 ofzo, dat drink je dan toch niet.
pi_61371328
Koffie is sowieso niet te zuipen. Duivelsspul dat heel veel mensen nodig hebben om wakker te worden/blijven. Ga gewoon wat eerder naar bed. Koffie sucks.
pi_61371377
Godver, wees blij dat jij een DE-automaat hebt, en niet zo'n prutlopende koffie-Automaat als hier. Die koffie hier van thuis is ook niet te hoegen trouwens
pi_61371410
Je moet gewoon een kan zetten met die automaat en daar zelf desgewenst melk en/of suiker in doen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61371472
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:25 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Godver, wees blij dat jij een DE-automaat hebt, en niet zo'n prutlopende koffie-Automaat als hier. Die koffie hier van thuis is ook niet te hoegen trouwens
Als je een beetje goede filters hebt (dus niet die goedkope LIDL/ALDI/euroshopper koffiefilters van recyclepleepapier), een beetje redelijke koffie (dus weer niet die LIDL/ALDI/euroshopper autobandensnelfiltermaling en geen overhype DE crap) en een schoon koffiezetapparaat heb je prima koffie die prima smaakt, dan moet je hem niet heel de dag op een warmhoudplaatje hebben staan en 's middags om 4 uur nogsteeds dezelfde koffie zuipen die om 6 uur 's ochtends gezet is.
pi_61371515
klacht gegrond verklaard!
hebben hier ook zo'n ding staan en het is echt niet te zuipen

op mijn vorige klus hadden ze deze:

en de koffie daaruit is wel beter te drinken.....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_61371529
ga over op energie drank ipv koffie? S'toch veel beter?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61371598
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef john_ven24 het volgende:

[..]

Als je een beetje goede filters hebt (dus niet die goedkope LIDL/ALDI/euroshopper koffiefilters van recyclepleepapier), een beetje redelijke koffie (dus weer niet die LIDL/ALDI/euroshopper autobandensnelfiltermaling en geen overhype DE crap) en een schoon koffiezetapparaat heb je prima koffie die prima smaakt, dan moet je hem niet heel de dag op een warmhoudplaatje hebben staan en 's middags om 4 uur nogsteeds dezelfde koffie zuipen die om 6 uur 's ochtends gezet is.
Hmm, zsowieso drink ik geen koffie meer als het een uur op het plaatje heeft gestaan. Helft van de smaak is er dan toch wel vanaf. AH Huismerk is wel te doen .
  donderdag 4 september 2008 @ 11:34:58 #9
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61371608
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:21 schreef john_ven24 het volgende:
wiener
HAHA WIENER!!11
© Bafnek
pi_61371663
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:31 schreef sitting_elfling het volgende:
ga over op energie drank ipv koffie? S'toch veel beter?
Nah, Ik geniet meer van een warm drankje dan zo'n chemisch goedje.
+ dat je tanden eraan gaan, wil je dit vaker gaan drinken. Nee, wakker worden doe je met koffie, Bullit is 9/10x voor paupers die s' ochtends niet onbijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dreaming.Bee op 04-09-2008 11:45:33 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 12:17:48 #11
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61372508
Wij hebben gewoon een normaal koffiezetapparaat neergezet..Uit zo'n automaat (staat er ook) is het niet te drinken
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')