abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80593953
Nee, maar hij is wel mooi!
Ik heb beide stoeltjes er nog op, Juliette wil vaak voorop omdat ze Myrthe dan beter kan zien fietsen Die jr is wel handig voor als ze nog iets langer/zwaarder wordt.
pi_80593987
De bobike junior gaan wij zeker aanschaffen straks, altijd gegarandeerd kwaliteit bij bobike. Daar hoef je niet eens over na te denken.

Deze is trouwens wel erg erg mooi!
  donderdag 22 april 2010 @ 13:05:38 #128
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80594025
Handig!! ik heb ook wel iets nodig wat je eraf kan halen zonder te veel gedoe.
Daar heb ik geen geduld voor.

Ik heb ook een bobike zitje gekocht.
Een maxi seat voor achterop.
En als ze een grotere nodig heeft ga ik weer voor bobike.
Fijne stoeltjes alleen het nadeel is dat ze zichzelf los kan maken.
Maar doordat de zijkanten redelijk hoog zijn & het zitje best diep is maakt dat niet zo uit.
Dus daar zou ik wel bij oppassen bij dat andere zitje.
pi_80594081
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Handig!! ik heb ook wel iets nodig wat je eraf kan halen zonder te veel gedoe.
Daar heb ik geen geduld voor.
die bobike junior kan je toch dichtklappen meen ik?
pi_80594098
IK vind m ook heel mooi en op internet istie een stuk goedkoper. Gister bij de fietsenmaker geweest en gevraagd wat ie kostte. Hij had het over 82 euro. OP internet kosten ze 55!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80594104
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:

[..]

klopt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:09:51 #132
298315 SacreCoeur
pi_80594153
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik had het nog over de fietstassen van het Amazone pakket.
pi_80594177
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik had het nog over de fietstassen van het Amazone pakket.
ik heb deze
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80594180
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Vicky het volgende:
IK vind m ook heel mooi en op internet istie een stuk goedkoper. Gister bij de fietsenmaker geweest en gevraagd wat ie kostte. Hij had het over 82 euro. OP internet kosten ze 55!
Pas wel op, veel mensen die het op internet kopen of 2e hands bevestigen het verkeerd. Ik zie zo vaak mensen met bobike zitjes waarbij de voetdragers niet aan het frame zitten bevestigd bijvoorbeeld. De prijs hangt ook voor een deel samen met de zitting. Daarin zit soms wel 15 euro verschil.

Ik koop mijn kinderzitjes altijd bij de fietsenmaker, als er iets kapot gaat heb je gratis reperatie en service (althans bij die zaak waar ik kom) en alle bevestigingsmaterialen zijn aanwezig. Die 82 euro is inclusief bevestigen namelijk (althans zo is het wederom bji mijn zaak).

Maar zo'n juniorzitje is denk ik makkeljiker te bevestigen dan een stoeltje voor kleinere kids.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:10:49 #135
298315 SacreCoeur
pi_80594189
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Vicky het volgende:
Moet je eens kijken bij 'de fietsen groothandel' daar heb ik mijn maxi seat vandaan.
Veel goedkoper dan de belachelijke prijzen als in de winkel.
pi_80594295
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Pas wel op, veel mensen die het op internet kopen of 2e hands bevestigen het verkeerd. Ik zie zo vaak mensen met bobike zitjes waarbij de voetdragers niet aan het frame zitten bevestigd bijvoorbeeld. De prijs hangt ook voor een deel samen met de zitting. Daarin zit soms wel 15 euro verschil.

Ik koop mijn kinderzitjes altijd bij de fietsenmaker, als er iets kapot gaat heb je gratis reperatie en service (althans bij die zaak waar ik kom) en alle bevestigingsmaterialen zijn aanwezig. Die 82 euro is inclusief bevestigen namelijk (althans zo is het wederom bji mijn zaak).

Maar zo'n juniorzitje is denk ik makkeljiker te bevestigen dan een stoeltje voor kleinere kids.
I know maar ik heb een hele handige vader
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80594518
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Vicky het volgende:
I know maar ik heb een hele handige vader
Als je een goede online shop vind, zet je het dan hier neer? Ik moet er voor de zomer ook 1 hebben en dan kan ik dat even meenemen in de onderhandelingen met de fietsenmaker.
pi_80594578
Ik vind de sparta niet te doen als je kleine bochtjes moet maken.
De gazelle bloom vond ik er een stuk fijner in. Ook pas je vind ik net iets beter met een dikke buik op de bloom dan op de gazelle. Het stuur staat anders en daardoor fietst het wel comfortabel maar is de afstand ook lekker groot. En is die zonder kinderen ook heel fijn om mee te fietsen

Ik zou toch niet gaan voor de allerlichtste fiets.
En ik zou heel erg rekening houden bij de bsp dat die minder versnellingen heeft en andere remmen, geen verende zadelpen et dan de andere moederfietsen hij is in ieder geval erg afwijkend zeg maar. Ik vraag me af waarom

De gazelle is niet de mooiste dat ben ik wel met je eens maar hij rijd wel heel fijn.
En de sparta vind ik een goede 2e
  donderdag 22 april 2010 @ 13:43:12 #139
298315 SacreCoeur
pi_80595293
Je kan kiezen bij de BSP tussen 3 of 7 versnellingen.
Ik gebruik mijn versnellingen eigenlijk amper tot niet.
Ik wil het alleen maar zodat ik geen terugtraprem heb dat is echt vervelend.

Mijn eisen zijn eigenlijk;
28 inch banden
stuur stablisator
verlengde bagagedrager
hele lage instap (ivb mijn rug)
foam op het stuur (vind ik toch wel fijn als dalijk nr 2 er is en voorop moet)

Met name de 28 inch banden staat hoog.
De meeste heb ik toch gezien met 26 inch en dat vind ik echt te klein.
pi_80595746
Ivm je rug zou ik gaan voor de gazelle
Ik heb het er met de osteopaat en de fysio over gehad en toevallig wisten ze er nog wat van af ook.
en ze vonden het stuur van de gazelle en de verhouding met het zadel en de zadelpen erg fijn.

als je last van je rug hebt zou ik sowieso kiezen voor een verende zadelpen die vangt gewoon de klappen heel erg op Dan heb je een stuk minder last van je rug het is ook niet fijn dat als je hobbelt en doet je rug het te verduren heeft.

Onderschat de noodzaak van versnellingen niet bij een zware fiets. Je hebt geluk dat isa niet erg zwaar is maar mocht ze zwaarder worden en je verder gaan fietsen kan het heel handig zijn. Zeker met een 2de.
Ik heb nooit mijn versnellingen gebruikt maar ik ben er nu heel erg dankbaar voor

De gazelle bloom is er ook met de 28 inch banden dit vond ik zelf ook belangrijk.
het fietst net iets beter en makkelijker..

Ik heb niets tegen de BSP maar je moet wel aan jezelf en je rug denken
  donderdag 22 april 2010 @ 14:02:59 #141
298315 SacreCoeur
pi_80595912
Nou ja met oog op m'n rug gaat meer om de lage instap.
Van vering heb ik geen last die heb ik nu ook niet.

Ik denk dat 'k ze eerst maar eens allemaal moet gaan testen.
Aangezien Vicky de Sparta beter vond.
Het is toch allemaal heel persoonlijk.
Qua uiterlijk zou ik iig meteen voor BSP gaan, maar ik laat me dit keer niet overhalen door uiterlijk.
pi_80596023
Ja ik vond de sparta ook fijn maar met mijn bekken vond ik dat draaien het enige nare eraan.
De draai van het stuur. En inderdaad gewoon proefritten doen op alle fietsen
En dan niet lenen van een ander maar de fietsenwinkel zodat die goed op je afgesteld staat.

Maar zeker met een 2de erbij is een hele goede fiets een uitkomst
  donderdag 22 april 2010 @ 14:22:20 #143
298315 SacreCoeur
pi_80596591
Ja ik wilde naar Bikesplaza die is me aangeraden toen ik in de Halfords stond, heel vreemd.
Klanten naar de concurent wijzen, maargoed.

Die heeft alle soorten en maten, en inderdaad met een tweede moet je toch echt wel aan de moederfiets heur.
Ook al zou ik denk ik èèn van de twee overplaatsen ipv ze allebei op de fiets te nemen.
pi_80597173
Halfords verkoopt de meeste merken ook gewoon niet
  donderdag 22 april 2010 @ 14:41:13 #145
298315 SacreCoeur
pi_80597283
Ja Union hadden ze dat leek net een kinderfietsje.
Maar ik zit vast aan Bikesplaza omdat ik BSP graag uit wil proberen en die hebben ze ook bijna nergens.
pi_80600074
Ik heb sinds begin april een Puch elegance 2010 met 7 versnellingen voor 489 euro

Leuk budget, supermooie en stevige fiets, die ook zonder zitjes prima voor fatsoenlijke fiets doorkan! Hij bevalt me enorm goed!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 22 april 2010 @ 16:05:16 #147
298315 SacreCoeur
pi_80600686
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb sinds begin april een Puch elegance 2010 met 7 versnellingen voor 489 euro

[ afbeelding ]

Leuk budget, supermooie en stevige fiets, die ook zonder zitjes prima voor fatsoenlijke fiets doorkan! Hij bevalt me enorm goed!
Wat een beauty!
Alleen de instap lijkt me niet heel erg laag?
pi_80600785
Laag genoeg, een stuk lager nog dan mijn omafiets in ieder geval, maar ik denk inderdaad hoger dan bij een BSP. Maar omdat er nog ruim voldoende ruimte over is tussen zitje en zadel is het niet storend dat je geen uberlage instap hebt vind ik..die heb je bij voldoende ruimte mijns inziens niet eens nodig!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80607885
Mooi Poppedein!
Ik krijg mijne als het goed is deze week, kan niet wachten!
Deze krijg ik:
(met ander achterstoeltje, voor heb ik al)
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:36:51 #150
298315 SacreCoeur
pi_80625537
Kijk nou wat ik tegen kwam, hoe leuk!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')