die bobike junior kan je toch dichtklappen meen ik?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Handig!! ik heb ook wel iets nodig wat je eraf kan halen zonder te veel gedoe.
Daar heb ik geen geduld voor.
klopt!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die bobike junior kan je toch dichtklappen meen ik?
Ik had het nog over de fietstassen van het Amazone pakket.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die bobike junior kan je toch dichtklappen meen ik?
ik heb dezequote:Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had het nog over de fietstassen van het Amazone pakket.
Pas wel op, veel mensen die het op internet kopen of 2e hands bevestigen het verkeerd. Ik zie zo vaak mensen met bobike zitjes waarbij de voetdragers niet aan het frame zitten bevestigd bijvoorbeeld. De prijs hangt ook voor een deel samen met de zitting. Daarin zit soms wel 15 euro verschil.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Vicky het volgende:
IK vind m ook heel mooi en op internet istie een stuk goedkoper. Gister bij de fietsenmaker geweest en gevraagd wat ie kostte. Hij had het over 82 euro. OP internet kosten ze 55!
Moet je eens kijken bij 'de fietsen groothandel' daar heb ik mijn maxi seat vandaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Vicky het volgende:
IK vind m ook heel mooi en op internet istie een stuk goedkoper. Gister bij de fietsenmaker geweest en gevraagd wat ie kostte. Hij had het over 82 euro. OP internet kosten ze 55!
I know maar ik heb een hele handige vaderquote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Pas wel op, veel mensen die het op internet kopen of 2e hands bevestigen het verkeerd. Ik zie zo vaak mensen met bobike zitjes waarbij de voetdragers niet aan het frame zitten bevestigd bijvoorbeeld. De prijs hangt ook voor een deel samen met de zitting. Daarin zit soms wel 15 euro verschil.
Ik koop mijn kinderzitjes altijd bij de fietsenmaker, als er iets kapot gaat heb je gratis reperatie en service (althans bij die zaak waar ik kom) en alle bevestigingsmaterialen zijn aanwezig. Die 82 euro is inclusief bevestigen namelijk (althans zo is het wederom bji mijn zaak).
Maar zo'n juniorzitje is denk ik makkeljiker te bevestigen dan een stoeltje voor kleinere kids.
Als je een goede online shop vind, zet je het dan hier neer? Ik moet er voor de zomer ook 1 hebben en dan kan ik dat even meenemen in de onderhandelingen met de fietsenmaker.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:13 schreef Vicky het volgende:
I know maar ik heb een hele handige vader
Wat een beauty!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:51 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb sinds begin april een Puch elegance 2010 met 7 versnellingen voor 489 euro
[ afbeelding ]
Leuk budget, supermooie en stevige fiets, die ook zonder zitjes prima voor fatsoenlijke fiets doorkan! Hij bevalt me enorm goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |