dan gelijk maar eens vanmiddag kijken. anders naar de stoffenhal en daar wat leuks halen en meteen erop naaien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:43 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is alles los te koop bij de fietsenhandel(ik kreeg tenminste foldertjes van wat lokale fietsenboeren waar het in stond)
(merk is Basil, groot fietstassenmerk)
ik ben 1.67/1.65 en heb een 49cm frame maat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef MamsX het volgende:
Bij fietsenwinkel.nl hebben ze die basil producten ook.
nu mijn aller aller allerlaatste fiets vraag.![]()
Welk framemaat hebben jullie van de bloom?? en hoe lang zijn jullie.
Ik ben 169 en ik twijfel, tussen 53 of 57
quote:Met de Bike-a-way, een warme waterafstotende zak met poncho, horen koude verkleumde kinderbeentjes en verregende kinderen tot het verleden!De Bike-a-way past om de fietsstoeltjes en is makkelijk te bevestigen. Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de veiligheidsriemen van het fietsstoeltje normaal worden vastgemaakt. De Bike-a-way heeft een waterafstotende buitenkant, een gevoerde binnenkant én extra een aan de achterzijde opgerolde poncho voor regen- of sneeuwbuien. Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de kinderen makkelijk in- en uit het fietsstoeltje worden gehaald. De Bike-a-way is makkelijk van de fietsstoel te halen. Of rol de poncho over de Bike-a-way om te voorkomen dat deze bij regen van binnen nat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |