abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:22:03 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67152962
Niet de fiets, maar ik wil mijn moederfiets 'pimpen'
fietstassen, kussentjes in de stoeltjes, windscherm flap.. allemaal in deze lijn:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:24:33 #32
3011 E.T.
pi_67153054
Kussentjes:

nog even bekijken hoe en wat.. mooi moederdagkadootje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:33:48 #33
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67153479
Wat gaaf!!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67158909
klinkt super kim.

ET kun je die gewoon bestellen ofzo?

ik heb gisteren een stoeltje voor achterop over gekocht maar de bekleding is lelijk maar ja voor 10 euro mag ik ook niet zeuren
nu nog een stoeltje voor voorop kopen, dan kunnen we heerlijk fietsen.

wij gaan hem vanmiddag ophalen en dan gelijk verzekeren.
hoe hebben jullie hem verzekerd?
mama van 3 kids!
  woensdag 18 maart 2009 @ 07:43:36 #35
3011 E.T.
pi_67159185
volgens mij is alles los te koop bij de fietsenhandel (ik kreeg tenminste foldertjes van wat lokale fietsenboeren waar het in stond)

(merk is Basil, groot fietstassenmerk)
pi_67159241
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 07:43 schreef E.T. het volgende:
volgens mij is alles los te koop bij de fietsenhandel (ik kreeg tenminste foldertjes van wat lokale fietsenboeren waar het in stond)

(merk is Basil, groot fietstassenmerk)
dan gelijk maar eens vanmiddag kijken. anders naar de stoffenhal en daar wat leuks halen en meteen erop naaien.
mama van 3 kids!
pi_67159316
Leuke kussentjes!!

Ik had een buggydrager voor de Zapp gekocht maar heb dat ding nooit op mijn fiets gezet.. te lui voor
Ik ben zeeeer tevreden met mijn Sparta Trendy Amazone!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67159535
wij hebben naar meerdere fietsen gekeken.
op marktplaats hebben ze ook echt belachelijke prijzen. bijna de nieuwe waarde voor een 5 jaar oude fiets.

nou hadden wij een mazzeltje met deze. dus hadden we zoiets van nou 200 meer en we hebben een bijna nieuwe.
mama van 3 kids!
pi_67178198
we hebben hem thuis
manlief heeft 1,5 uur gefietst om hem thuis te krijgen

wij hebben deze :

het model van vorig jaar maar fietst super. ik ben net met de oudste wezen rond fietsen.
eerst gillen, bang dat ze ging vallen maar toen naar de beestjes gefietst en leuk dat ze het vond later
voor de jongste moet ik nog even een voorzitje zoeken. ben benieuwd hoe hij dan fietst.
ik heb echt geen spijt, ben er super blij mee.
mama van 3 kids!
pi_67222833
Bij fietsenwinkel.nl hebben ze die basil producten ook.

nu mijn aller aller allerlaatste fiets vraag.

Welk framemaat hebben jullie van de bloom?? en hoe lang zijn jullie.
Ik ben 169 en ik twijfel, tussen 53 of 57
pi_67223915
Ik fiets dus serieus al 8 jaar rond op m`n ouwe opoefiets met bobikestoeltje aan het stuur en dat gaat nog steeds prima. Ook met middelste achterop
Ik heb wel eens over zo`n moederfiets getwijfeld maar vond het voornamelijk veel geld kosten.
Saartje
pi_67228977
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef MamsX het volgende:
Bij fietsenwinkel.nl hebben ze die basil producten ook.

nu mijn aller aller allerlaatste fiets vraag.

Welk framemaat hebben jullie van de bloom?? en hoe lang zijn jullie.
Ik ben 169 en ik twijfel, tussen 53 of 57
ik ben 1.67/1.65 en heb een 49cm frame maat.
je kunt ook op www.moederfietsen.nl berekenen

maneki wij vonden het ook heel veel geld.
maar wij hebben een aantal dingen die we hadden waardoor we het wel konden. ik kan het hier niet neer plempen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:18:59 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_67249919
Mijn lieve moeder kwam met het volgende linkje aanzetten en ik wil heb jullie niet onthouden:

http://www.moederstuur.nl/

Wellicht een goedkopere oplossing dan een nieuwe fiets?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:27:22 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67257771
Ik heb mijn fiets op internet gekocht bij [reclame] Izibike [/reclame] De prijs scheelt enorm met wat je in een fietsenwinkel moet betalen, en zo was hij net niet te duur om met het fietsenplan van mijn werk te regelen . Je moet alleen zelf je stuur en je trappers vastschroeven, maar verder was de service echt super. Mijn fiets was binnen een week binnen als ik me goed herinner!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 22 maart 2009 @ 23:09:38 #45
3011 E.T.
pi_67309860
hmz..
ik wil die Basil-dingen bestellen om mijn moederfiets voor moederdag te pimpen.. maar nu twijfel ik tussen dubbele en enkele fietstas.

Het liefst de dubbele natuurlijk, maar ik heb natuurlijk een achterzitje (bobike) en buggy-mee.

Teruglezend kwam ik er al achter dat het probleem eigenlijk bij de buggy-mee zit, maar ik kan nog niet zonder. Bixis kan jij een foto maken van hoe de constructie er bij jou uit zag/ziet? (jij hebt ook beiden, las ik in het vorige topic).
Zal ik het gokken met de dubbele? of toch enkel?
pi_67310179
ik heb gewoon enorm zitten proppen met (gewone) fietstassen. ziet er niet uit, en de tassen zijn daardoor ook niet ten volle benutbaar, maar ik kan ook niet zonder dus ik doe 't ermee. ik kan evt wel een foto maken maar 1) er is weinig op te zien behalve dus dat propperige, 2) het is geen moederfiets, 3) dat wordt dinsdag op z'n vroegst.
pi_67314507
Ik heb net nieuwe fietstassen gekocht die in combinatie met achterzitje en buggy mee zouden moeten kunnen passen. Het zijn niet de meest hippe tassen qua motiefjes om te pimpen, maar zou het wel moeten voldoen
Ik zou daar nog even naar kijken E.T!

Ik heb overigens afgelopen zaterdag voor het eerst met Lotte gefietst! Op m'n normale fiets met kinderzitje, viel me alles mee qua ruimte uiteindelijk!
  maandag 30 maart 2009 @ 21:54:31 #48
3011 E.T.
pi_67560473
I pimped my bike:
pi_67560824
Leuheuk!
Saartje
pi_67561466
hij is super geworden ET.
mama van 3 kids!
pi_67645453
Heel gaaf E.T!!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:52:45 #52
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_67649970
Vandaag ben ik jarig en deze heb ik mijzelf cadeau gegeven

Cortina Roots. Fietst perfect! Echt geweldig.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_67680355
Mooi Samsuus!

Ik heb vandaag even op de moederfiets van m'n buurvrouw gefietst, die heeft een Batavus met een vreselijk groot stuur. De eerste paar meter moest ik echt even wennen, maar daarna fietste het best lekker.
Ze had ook zo'n speeldingetje erop, soort toeter. Toen ik Lotte opgehaald had kreeg ze vrij snel door hoe dat werkte, toet toet toet
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:11:02 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67700689
Weet niet zo goed waar ik mn vraag moet stellen, dit topic leek me het meest geschikt, dus vandaar: hebben jullie positieve/negatieve ervaringen met fietskarren? Is het wat? Of ligt je kindje erin te stuiteren van jewelste? Dank voor jullie reacties alvast!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:35:02 #55
3011 E.T.
pi_67701158
Je hebt ook fietskarren met vering Wij hebben een Burley met vering (die is overigens te koop )
..
Als ze wat groter zijn, maakt het niet meer zo veel uit. ik vind het ook niet overdreven stuiteren zonder vering. Wij fietsen regelmatig met een Hema kar door het bos en door het gehobbel valt er regelmatig eentje in slaap
Toen ze nog heel klein waren had ik een babyschelt en deze met lange riemen in de fietskar gehangen zodat het een soort hangmatje werd, geen last van gehobbel dus Sommigen doen de gordels van de fietskar zelf door de babyschelp maar dan zitten ze veel rechterop en dan heb je dus meer gehobbel.
pi_67741152
Ik voel me nu een meeloper maar ik heb ook de basil spullen gekocht..
Voor bij mijn witte bloom, en witte zitje van bobike
pi_67845649
Haha, leuk!

Ik heb gisteravond de Deryan Bike-a-way besteld
quote:
Met de Bike-a-way, een warme waterafstotende zak met poncho, horen koude verkleumde kinderbeentjes en verregende kinderen tot het verleden!

• De Bike-a-way past om de fietsstoeltjes en is makkelijk te bevestigen.
  • Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de veiligheidsriemen van het fietsstoeltje normaal worden vastgemaakt.
  • De Bike-a-way heeft een waterafstotende buitenkant, een gevoerde binnenkant én extra een aan de achterzijde opgerolde poncho voor regen- of sneeuwbuien.
  • Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de kinderen makkelijk in- en uit het fietsstoeltje worden gehaald.
  • De Bike-a-way is makkelijk van de fietsstoel te halen. Of rol de poncho over de Bike-a-way om te voorkomen dat deze bij regen van binnen nat wordt.

• Iemand ervaring mee?
    Ik heb vorige week m'n auto verkocht en ga nu eerst proberen om alles op de fiets te doen. 's ochtends vroeg (maar ook vanmiddag) vind ik het nog aardig fris op de fiets en ook voor de winter lijkt het me zeker wel wat..
    Ben benieuwd!
    pi_67848271
    Nee geen ervaring mee.
    Ik heb om die reden dus die regentunnel gekocht.. ziet er debiel uit maar het kind is droog

Hier een foto van mijn fiets en de gejatte bekleding..
    Ik had eerst alles in fiori besteld want dat vind ik net iets leuker..
    Maar de tassen die ik wou hebben die waren nergens meer te krijgen
    Dus dan maar 2de keus
      maandag 27 april 2009 @ 11:11:44 #59
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_68416921
    De hema heeft deze week een moederfiets in de aanbieding voor 300 euro!
      maandag 27 april 2009 @ 13:47:56 #60
    141023 ik80
    leer het mij zelf te doen
    pi_68421407
    voor degene die een bakfiets willen, bij babboe zijn ze in de aanbieding! scheelt 500 euro!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')