Ik heb deze ook en had bijpassende fietstassen, maar die kunnen er nu niet meer op als het stoeltje achterop erbij komt. Jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben we dus. Wel onwijs veel moeite moeten doen om het voorzitje in de juiste bijpassende kleur te kunnen krijgen, net als het windscherm
Heb 3 dagen lang bijna alle fietshandelaren moeten bellen binnen een straal van 15 km tot ik ineens beet had bij een fietsenwinkel hier 5 minuten vandaan
Bezoekers willen genereren is ook spam...quote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie niet direct dat je er iets kan kopen...
Welke fiets heb je dan (merk en type). De eerste waar het niet op kan moet ik nog tegenkomen. Het kan wel duur zijn en een beetje extra creativiteit in de montage nodig hebben maar passen doet het altijd. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar Old Man Mountain dragers (http://www.m-gineering.nl/coldspringsfront.htm)quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ik kan je vertellen, bij mijn fiets kan er geen op en daar baal ik nog elke dag van.
Maar ik gebruik mn fiets ook als pakezel.
Dus wss komt er binnenkort daarom een nieuwe fiets.
Op mijn vorige fiets had ik 'm (we moeten dat rekje nog overzetten op mijn huidige fiets) en ik vond het echt verdomde handig! Als je twee tassen boodschappen mee wil nemen zijn je fietstassen vol en dan kan je handtas mooi vooropquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap het nut van die bakhouder voorop nooit, dat gebruik je toch helemaal niet?![]()
Of ga jij wel je krat met boodschappen daar op binden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |