Ik sluit mij hier violledig bij aan, hoe halen die mongolen het in hun grijze massa om de kalfsfilet met uitjes uit het assortiment te halen!!!quote:Situatie: Ricko Rickardo komt zo bij de AH met de gedachte eens eventjes wat stokbrood te kopen met wat kalfsfilet met uitjes die ze alleen bij de AH hebben! Dus ik daar zoe heengaan en met een big smile zo zeggen tegen die slageresse: "Heyyyyyyyyyyyyyyy!!!! Waar ligt hier de kalfsfilet!?"
Slageresse: "Ja sorry die is uit ons complete assortiment!"
Rickokun de baas: "oh....oké...dan...dan ehh.....*snif*"
NOOIT MEER KALFSFILET IN ZOEN BAKJE MET UITJES ERNAAST OP EEN WARM STOKBROODJE ZE HEBBEN ALLEEN NOG MAAR SMERIGE FILET AMERICAIN WAT IEDEREEN VREET
Jij gaat eerst naar de bakker, de melkboer, kaasboer, de slager en dàn naar de supermarkt? Nee dat is handigquote:
Geniaalquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij gaat eerst naar de bakker, de melkboer, kaasboer, de slager en dàn naar de supermarkt? Nee dat is handig
Ik haal mijn spullen apart ja. Ik ben klaar voor 20 euro bij de supermarkt, de rest is er gewoon niet te vretenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij gaat eerst naar de bakker, de melkboer, kaasboer, de slager en dàn naar de supermarkt? Nee dat is handig
quote:
Gewoon zelf slachten, voor dat slachten melken en dan kaas maken.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Bij de poelier annex slager. Soms. Ze hebben lekkerder spul.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en waar haal jij dan je kalfsfilet (als je het al haalt)
wow you're so sophisticatedquote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik haal mijn spullen apart ja. Ik ben klaar voor 20 euro bij de supermarkt, de rest is er gewoon niet te vreten![]()
handig: nee.
meer keus: ja
lekkerder: 100% gegarandeerd
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de poelier annex slager. Soms. Ze hebben lekkerder spul.
mensen die zulke reacties posten zijn echt grote zeikerds. en stemmen meestal groenlinks.quote:
Nee ze zijn beter dan het normale volk, omdat ze verwend zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
mensen die zulke reacties posten zijn echt grote zeikerds. en stemmen meestal groenlinks.
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:28 schreef Rhythm het volgende:
Hahahaha lolz ik werk op die afdeling en mij scheelt het weer vitrine vullen.
Ik wilde ook alleen maar flamebaiten hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 10:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee je zal moe worden van 1 rijtje kleine bakjes kalfsfilet
komt wel weer wat anders in de plaats hoor of ga je nu de filet american 2 breed zetten???
thanks in advance!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik wilde ook alleen maar flamebaiten hoor. Ik zal vanavond eens kijken of wij die nog hebben in onze vestiging, en ff vragen of ie echt uit het assortiment is. Soms vertellen die slageressen ook gewoon bullshit omdat ze iets niet weten. Als dat zo is wil ik wel overigens een video van Rickokun die dat wijf anaal vernedert.
Trouwens, Filet Americain met uitjes![]()
.
Trouwens, die kalfsfilet liep wel niet geweldig, moet ik zeggen.
bedankt voor de info!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:35 schreef Rhythm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |