abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:11:07 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61368311
Vervolg van Van kleuter tot puber deel 25

Kinderen:
01 mei 1995: Priscilla (stief)dochter van Ticootje
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
08 augustus 1996: Bo, dochter van Vamperotica
02 november 1997: Sem, zoon van Vamperotica
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van buzzer
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
30 december 1999: Sabine dochter van buzzer
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
18 maart 2000: Connor, zoon van Five_Horizons & Loena-tik-
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Icaä
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
26 september 2003: Mick, zoon van Vamperotica
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
17 maart 2004: Bram, zoon van debuurvrouw
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:12:19 #2
13151 crew  Rewimo
pi_61368333
En de laatste posts:
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:06 schreef Sjeen het volgende:
Muzikale Morris

Lijkt me leuk, muziekles... Er is zoveel leuks te doen voor kinderen! Zou het allemaal wel willen proberen, maar denk dat het teveel van het goede zou zijn voor Isa Dus voorlopig houden we het bij turnen op zaterdagmorgen

Rottdog, ik zou er vlekken in mijn nek van krijgen Ik heb de eerste week dat Isa op school was regelmatig de website van school gecheckt om zeker te weten dat ik er op het goede moment zou zijn
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren had Christan een vriendje van zijn voetbalelftal te spelen. Dan merk je ineens hoeveel Duits hij al spreekt

Al keken qltel en ik elkaar wel even verwonderd aan toen we hem tijdens het naar buiten gaan hoorden zeggen: Schiess auf!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 09:14:32 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61368367
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef Stout het volgende:

[..]

Hij is geweldig !! Merijn en Timo hebben m hoog op hun verlanglijstje staan maar hij is zo duur ! (ruim 250,= euro) Hier puzzelen ze momenteel beide weer veel (geeft aan mij weer aan dat school weer op zoek mag naar uitdaging ) Er liggen nu 2 puzzels van 1000 stukjes in de kamer
Hij heeft hem helemaal zelf bij elkaar gespaard. Geen enkel kado gekregen deze verjaardag behalve dus geld en al een jaar (!) zijn zakgeld gespaard. En van wat ik heb gezien ook méér dan zijn geld waard. (en we hebben dus een site gevonden waar Lego stukken goedkoper besteld kan worden. Scheelde 40 euro met de winkelprijs)

Oh Rottdog... Dat gebeurd nou een keer. Ik heb ook wel eens de was op staan hangen dat er ineens een lampje ging branden. Shit, 10 voor 12 al! Ik had er 5 minuten geleden al moeten staan.!
Niet leuk. Maar ach, je was er uiteindelijk....
En muziekles lijkt mij ook echt heel erg leuk. Fijn dat Morris het leuk vond!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:15:32 #4
13151 crew  Rewimo
pi_61368389
Heb je een linkje voor die Legosite?
pi_61368398
Hier is dat nog net steeds goed gegaan Rottdog, Sven is op woensdag altijd om kwart voor 12 uit en de rest van de week om 12 uur. (nu haal ik hem maar 2 dagen per week van school, maar toch )
Heb ik ook al een paar keer gehad dat ik me net op tijd moest haasten.

Sven heeft zijn draai in de klas alweer helemaal gevonden, lekker hoor als ze graag naar school gaan.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_61368518
Wat leuk, Morris op muziekles
Dylan wil graag op honkbal als hij 6 is Grappig dat hij dat al weet. Nu maar zien of hij het tegen die tijd nog steeds wil

En wat goed van Christan, al zo veel Duits praten! Het gaat ook zo lekker snel bij kinderen he, een taal oppikken. Om jaloers op te zijn gewoon
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:24:41 #7
13151 crew  Rewimo
pi_61368561
Ja, en wat dacht je van: Goodmorning mrs. mama

Hij leert er nu ook Engels bij dus
  donderdag 4 september 2008 @ 09:25:26 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61368578
Doe dat linkje eens in het speelgoedtopic zetten buurvrouw?

Ik zit hier altijd op woensdag met zo'n rotgevoel.. normaal is Saskia om 11.30 uit en op woensdag om 12.30.. dat laatste uur kijk ik ook wel 100x of het wel echt woensdag is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61368596
En zal ik ook maar bekennen dat ik Dylan een keer te laat heb opgehaald? Ik was bij een collega thuis om wat werk uit te leggen en op mijn werk hebben we altijd om 12:15 uur pauze. Ik zat dus helemaal met die tijd in mijn hoofd. Toen ik naar school fietste kwam ik langs een andere school en die kinderen waren al uit. Toen ging er bij mij ineens een lampje branden, dat Dylan ook al om 11:45 uit was Dylan bleef er ook maar over doorgaan, dat hij op school moest blijven omdat ik hem niet kwam halen. 'Mama, maar waaróm kwam je dan niet? Je was er niet mama, toen moest ik weer naar binnen, waar was je dan?' Alsof ik me niet schuldig genoeg voelde
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:30:36 #10
13151 crew  Rewimo
pi_61368659
Ooooooo ja, dat kunnen ze er dan ook nog zo lekker inwrijven hè

Ik haal Christan op lange dagen uit school, hij moet dan een half uurtje naar de naschoolse opvang. Ik ben daar dan rond half 4. Toen ik door het verkeer een keertje een minuut of 10 later was kreeg ik dat ook uitgebreid naar mijn hoofd geslingerd

Andere keren klaagt hij dan weer dat ik er "nu al" ben omdat ie zo lekker aan het spelen is (hij vindt het er hartstikke leuk gelukkig).
pi_61368666
sinds vorige week donderdag zit er een nieuw meisje bij jayden in de klas, erg leuk allemaal. Afgelopen dinsdag hier spelen en in het begin ging dat erg goed, tot ze alicia ontmoette en daar klikte het veel beter mee (meisje is overigens ook maar een half jaar jonger dan alicia), Uiteraard vond jayden dat niet zo heel erg leuk en wat ik ook probeerde om het aantrekkelijk te maken voor jayden en het meisje zodat ze samen zouden spelen het werkte en klikte gewoon niet meer, resulteerde zelfs in over en weer knijpen van elkaar Dus uiteindelijk maar 'gewonnen' gegeven, zelf wat met jayden gaan doen en alicia met dat meisje laten spelen. Jayden echter vond uiteindelijk dat het wel weer goed was zo, zand erover, weer vriendjes worden en ze hebben nog heel even met zijn drieen gespeeld.

Gisteren was jayden vrij en vanmorgen komen we weer op school, jayden helemaal blij want dan zag hij zijn grote vriend weer zoals hij dat zo lief kan zeggen, (wij blij want sinds zij er is gaat ie met iets meer plezier naar school) maar ze wil helemaal niets meer van hem weten, ze negeert hem en hij mag niet naast haar zitten, grote problemen dus want jayden snapte er helemaal niets meer van; ze waren toch weer vriendjes geworden, maar als hij dat tegen dat meisje zei, antwoorde ze steevast met nee. Zei zelfs nog een keer sorry, maar ze was niet van het standpunt te krijgen. Jayden was stom, wilde niet bij hem zitten. (tot overmaat van ramp toen ik jayden zover had om dan ergens anders te zitten, wilde dat jongetje ook niet dat hij naast hem ging zitten... we zijn dus weer terug bij af. School is stom hij wil terug naar de psz waar de kindjes wel lief waren.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:34:45 #12
13151 crew  Rewimo
pi_61368761
Hè knor, wat een tegenvaller net nu het wat beter ging... Hopelijk vindt hij alsnog gauw een vriendje in de klas, dat helpt meestal wel.
pi_61368895
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Hè knor, wat een tegenvaller net nu het wat beter ging... Hopelijk vindt hij alsnog gauw een vriendje in de klas, dat helpt meestal wel.
ja dat hoop ik ook, kwam er nu wel achter wat een nadeel is van kleine klasjes, hij is na de vakantie samen met nog een meisje begonnen. De rest van de kindjes zaten minimaal al een half jaar voor de vakantie bij elkaar in de klas en hebben al echt 'kliekjes' gevormd, zijn een stuk ouder en vooral een heel stuk groter.( hij wordt door hun echt als het ukkie, de baby genoemd of als broerTJE van alicia) Dat meisje waar hij mee begon heeft zich ook er al helemaal tussen gewurmd bij de andere meisjes, dus daar is de aansluiting ook al een beetje mee weg. Hield je dus het nieuwe meisje over en dat ging mis. Hoop dat er snel een hele nieuwe lading kindjes komen, maar volgens mij had ik op gevangen dat er na de herfstvakantie pas weer toevoegingen zijn.

edit: toch ook nog wat over alicia vertellen. Ze is nog niet weer geheel droog, maar het gaat al wel beter. Ze wordt nu door de juffies ook naar de wc gestuurd dus dat scheelt. (al ging het gisteren op een hele lullige manier mis, ze ging op tijd naar de wc, maar de wc heeft een deurdranger er op zitten die erg zwaar gaat, ze kon zelf net naar binnen glippen, maar haar rok niet en kreeg de deur niet meer open. Ze was te klein en te licht. Zij roepen maar hulp kwam te laat toen had ze alles al laten lopen.) Ze is in de klas nog steeds niet een van de snelsten, ze heeft regelmatig wat meer tijd nodig om haar werk af te maken ('nablijven' of smorgens als de klas mag spelen) Ze vind het hele gebeuren dan ook nog maar zo zo. Ze mist de kleuterklas een beetje, vooral het spelen en gewoon het meekomen in het ritme.

De woensdag is haar leukste dag inmiddels dan heeft ze een andere juf, die geeft engels en is het ook nog eens handwerk-ochtend (en over een tijdje wordt er op die woensdag ook nog eens gym aan het programma toegevoegd). Vanaf vorige week hebben ze nu ook nog een extra juf op de donderdag die komt schilderen/aquarellen en dat blijkt ze ook een leuk vak te vinden. Al met al ben ik elf wel redelijk positief gestemd over haar. Er komen nu steeds meer vakken bij en juist de nieuwe vakken vind ze leuk en doorbreken ook een beetje het taal en rekenen (al heeft ze zelf nog niet door dat de speel momenten door die nieuwe vakken ook steeds kleiner worden om uiteindelijk helemaal te verdwijnen natuurlijk)

[ Bericht 20% gewijzigd door knorretje op 04-09-2008 09:51:09 ]
pi_61368928
Oei dat is helemaal niet leuk knor. Het zou ook echt mijn moederhart breken denk ik Succes ermee, ik hoop dat hij snel een leuk vriendje krijgt
  donderdag 4 september 2008 @ 09:45:10 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61368973
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef E.T. het volgende:
Doe dat linkje eens in het speelgoedtopic zetten buurvrouw?

Ik zit hier altijd op woensdag met zo'n rotgevoel.. normaal is Saskia om 11.30 uit en op woensdag om 12.30.. dat laatste uur kijk ik ook wel 100x of het wel echt woensdag is
ik was al op zoek En done...

Hè getver Knor, da's niet leuk. Da's echt een nadeel van kleine klassen ja, als het niet klikt. Gelukkig duurt het niet héél lang meer tot de herfstvakantie. Maar voor die kleintjes is op deze manier een dag al lang natuurlijk. Sterkte ermee!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 09:51:44 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61369116
Jeetje, Knor... moeilijk hoor! Ik hoop dat er inderdaad binnenkort een lading nieuwe kindjes komen en dat het verder een beetje losloopt voor Jayden

Isa heeft haar voorkeuren al helemaal duidelijk... Ze zit naast Sven, die ze niet zo leuk vindt en naast Sjoerd, die vindt ze helemaal geweldig Haar jas en tas moeten ook altijd naast de jas en tas van Sjoerd hangen, ze herkent zijn goedgemerktje al
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61369193
Bij Dylan op school hebben ze stickers op hun stoel en op de kapstok. De stoelen staan 's morgens al in de kring dus ze kunnen niet kiezen naast wie ze zitten. Maar goed ook, want dan zou Dylan altijd naast de juf gaan zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 09:56:05 #18
13151 crew  Rewimo
pi_61369232
Dat deden ze bij Christan in de kleuterklas ook. Vond ik wel goed, dan gaan ze niet steeds bij dezelfde kinderen zitten. Op speciale dagen mochten ze zelf kiezen, dan konden vriendjes gezellig bij elkaar kruipen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 september 2008 @ 09:58:52 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61369291
Bij Isa hebben ze wel de naam op de stoel, maar niet op de kapstok. Ze zijn ingedeeld door de juf, ergens halverwege de eerste week. Geen idee of zo door het jaar heen nog gaan wisselen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61369388
Ze hebben hier dus wel een eigen kapstok haakje, maar de stoelen zijn vrij. Je komt binnen en kiest een plekje (wie het eerst komt heeft geluk want naast juffie is er altijd nog 1 plekkie (maar als die vol is kruip je gewoon op schoot (daar kunnen zelfs wel drie kindjes zitten ) Toch zie je heel vaak een ander kindje naast juf zitten, en niet steeds dezelfde die als eerst komt, soms blijft het stoeltje zelfs leeg. Om 5 over half - tien over half negen zijn ze al volop aan het spelen en komen ze pas terug in de kring bij de dag afsluiting. Dus het moment dat ze in de kring zitten is wel geteld bij elkaar op de hele dag een minuut of 15.
pi_61371332
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Sjeen het volgende:
Ze zit naast Sven, die ze niet zo leuk vindt ....
tssss

Hier ook stoelen met een naamsticker die de juf iedere ochtend anders neerzet. En bij vrije keuze naast de juf zou Sven er iedere dag naast zitten, die is ook al zo uitgekookt dat hij op woensdag als eerste in de klas wil zijn want dan beginnen ze niet in de kring maar mogen ze "een werkje" uitzoeken.
Dan kunnen ze hun naamkaartje (pictodingetje met hun naam en een plaatje, wat were overeenkomt met het stoel- en kapstokplaatje) bij een bezigheid plakken.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 4 september 2008 @ 20:37:06 #22
3011 E.T.
pi_61384398
Altijd leuk die kleuter-marketing... inspelen op het gevoel van de ouders die hun kind het beste gunnen..

Bobo, Leesleeuw, Boektoppers, Rompompom..
Hier snap ik al geen reet meer van
Ok, dat Rompompom is net zoiets als de Bobo alleen dan van hetzelfde programma dat ze op school hebben en dat sluit dus naadloos aan qua thema's e.d. en gewoon een tijdschrift 1x per twee weken..
Maar leesleeuw? boektoppers? op zich is 3,75 voor een leuk boek niet verkeerd natuurlijk.. Maar ik krijg nogal het idee uitgeknepen te worden in deze nieuwe rol als ouder
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61384799
ET, ik zeg: Marktplaats. Typ daar eens één van die trefwoorden in.
pi_61385330
Ah ET bij jullie hebben ze dus ook zo'n stapel folders/kranten mee gegeven aan de kleuters? Hier zat er ook nog een Loco folder bij. Leuk spul hoor, maar heb alles weg gegooid. Alleen vandaag kreeg Dylan een gratis boekje www.degestreepteboekjes.nl mee, die is erg leuk moet ik zeggen Dylan vond het ook, dus ik heb hem erop geabonneerd
  donderdag 4 september 2008 @ 21:18:04 #25
3011 E.T.
pi_61385550
Rompompom gaat het hier iig worden Dat is zo'n 'tijdschrift' waarin ze zelf dingen moeten doen; natekenen, letters overtrekken, 'kleur 3 vogels in', zoek de letter H.. plus wat korte voorleesverhaaltjes. Ook dat ze gelijk lopen met de lessen op school (De Schatkist-methode) is wel aantrekkelijk.
En Saskia vind het geweldig, die wil het liefst elke dag wel met zulke boekjes aan de gang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')