Ik zie anders nog steeds genoeg racistische reacties. Het is ook wel erg modieus om te doen alsof racisme er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
In die 2% dat het geen Marokkaan is wel ja.
De eerste stap naar een oplossing is accepteren dat er een probleem is. En die eerste stap moet door de Marokkaanse gemeenschap nog gemaakt worden, al zijn er wel steeds meer die het beginnen te zien ipv racisme te schreeuwen.
Dit gaat over Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef qonmann het volgende:
98% van de agressie komt van Marokkanen wordt in het EO-programma gezegd door de ambulancemedewerker.
Het is dus geen incidenteel gedrag van de Marokkanen maar het is gewoon standaardgedrag van die kutmarokkanen en ze komen er altijd mee weg..
98 % ....het is niet te geloven ..en nog wordt het allemaal goedgepraat
en waar is Cohen burgemeester van ????quote:
tjonge, ons geweten speelt opquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds genoeg racistische reacties. Het is ook wel erg modieus om te doen alsof racisme er niets mee te maken heeft.
Zegt een ambulancemedewerker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waar 98% van dit soort delicten gepleegd worden door marokkanen.
Ik weet niet of racisme er veel mee te maken heeft. Ik denk dat ze ook Marokkaanse ambulancebroeders lastigvallen en bedreigen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie anders nog steeds genoeg racistische reacties. Het is ook wel erg modieus om te doen alsof racisme er niets mee te maken heeft.
Jij weet die nuance aan te brengen maar heel veel mensen niet. Ik reageerde o.a. hier op.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tjonge, ons geweten speelt op![]()
ga eens een eindje wieberen met je politiek correcte gedachtengang.
Het maar om een klein gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap wat zo lullig doet, maar wel voor 98% van de problemen zorgt.
ipv van te jammeren over racisme dit, facisme dat, kom eens met een oplossing waardoor de kleine club ettertjes aangepakt kunnen worden.
of zit je gewoon weer lekker te trollen?
Spreek je hem er ook op aan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:15 schreef qonmann het volgende:
98% van de agressie komt van Marokkanen wordt in het EO-programma gezegd door de ambulancemedewerker.
Het is dus geen incidenteel gedrag van de Marokkanen maar het is gewoon standaardgedrag van die kutmarokkanen en ze komen er altijd mee weg..
98 % ....het is niet te geloven ..en nog wordt het allemaal goedgepraat
Omdat het door mensen zoals jij liever verborgen wordt. Dan gaan mensen nadenken over waarom de waarheid niet gezegd mag worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt een ambulancemedewerker.
Maar waarom is dat voor jullie toch zo verschrikkelijk boeiend? Dat het vaak Marokkanen zijn?
Omdat het relevant is voor de oplossing van het probleem.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt een ambulancemedewerker.
Maar waarom is dat voor jullie toch zo verschrikkelijk boeiend? Dat het vaak Marokkanen zijn?
Nee, want daar mag nooit over gesproken worden. Als er iets bedacht wordt dat met de Marokkaanse gemeenschap te maken heeft, staat iedereen op zijn achterste benen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat het relevant is voor de oplossing van het probleem.
Wat een bullocks. Ik los liever de problemen op dan een beetje te roepen. Maar voor jou is het dus wel een kwestie van ras en kleur en afkomst. Durf je openlijk te zeggen dat je racist bent of ga je daar weer om heen lullen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Omdat het door mensen zoals jij liever verborgen wordt. Dan gaan mensen nadenken over waarom de waarheid niet gezegd mag worden.
Ik niet hoor. De grote oplossing ligt voor mij voor de hand, maar daarmee stoot je veel mensen tegen de borst (die deze oplossing als broodroof zien).quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want daar mag nooit over gesproken worden. Als er iets bedacht wordt dat met de Marokkaanse gemeenschap te maken heeft, staat iedereen op zijn achterste benen.
Als hij de gehele marokkaanse gemeenschap bedoeld wel, maar als hij dat groepje misselijk makende marokkaantjes bedoeld, wat de hele troep verpest voor de anderen niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij weet die nuance aan te brengen maar heel veel mensen niet. Ik reageerde o.a. hier op.
[..]
Spreek je hem er ook op aan?
Onzin, er zijn in Adam al zoveel dingen bedacht, maar de marokkaantjes gaan altijd door met hun criminele activiteiten. Ze trekken zich van niemand iets aan en hoeven dat ook niet want er wordt hen altijd de hand boven het hoofd gehouden, zelfs nu nog..quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want daar mag nooit over gesproken worden. Als er iets bedacht wordt dat met de Marokkaanse gemeenschap te maken heeft, staat iedereen op zijn achterste benen.
noem ze dan maar eens op, al die incidenten .. de pinda, het mirandabad en deze ..quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:11 schreef laatmaar het volgende:
[..]
ben je zo dom dat je niet snapt dat het ene iets is wat sporadisch voorkomt en het ander een groot groeiend probleem is op allerlei vlakken ...
Problemen los je niet op door een beetje racist te reopen. je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een bullocks. Ik los liever de problemen op dan een beetje te roepen.
Niet alleen voor mij. Als 98% van Marokkaanse afkomst is dan lijkt het mij dat het er op zijn minst iets mee te maken heeft, toeval is denk ik wel uit te sluiten.quote:Maar voor jou is het dus wel een kwestie van ras en kleur en afkomst.
Als 98% van een bepaald misdrijf gepleegd wordt door Lalalandianen, lijkt het jou dan niet een idee om de Lalalandianen eens tegen het licht te houden en te kijken wat er aan te doen is?quote:Durf je openlijk te zeggen dat je racist bent of ga je daar weer om heen lullen?
Er wordt zelden aangifte gedaan, je kunt wel raden waaromquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:22 schreef moussie het volgende:
[..]
noem ze dan maar eens op, al die incidenten .. de pinda, het mirandabad en deze ..
die in arnhem was zover ik weet een autochtoon, net zoals die in middelburg en die in klazienaveen ook .. da's dus 6 incidenten waarvan de helft door autochtonen .. gek genoeg zijn de acties van de autochtonen zo weer vergeten terwijl die van de allochtonen wat langer blijven hangen in het geheugen, helemaal als het om Amsterdam gaat en je het kopje thee van Cohen erbij kan betrekken
Voetballen met kransen tijdens dodenherdenking.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:22 schreef moussie het volgende:
[..]
noem ze dan maar eens op, al die incidenten .. de pinda, het mirandabad en deze ..
die in arnhem was zover ik weet een autochtoon, net zoals die in middelburg en die in klazienaveen ook .. da's dus 6 incidenten waarvan de helft door autochtonen .. gek genoeg zijn de acties van de autochtonen zo weer vergeten terwijl die van de allochtonen wat langer blijven hangen in het geheugen, helemaal als het om Amsterdam gaat en je het kopje thee van Cohen erbij kan betrekken
het lijkt mij sterk dat hij dat gaat doen, immers hij zal ook die man van de ambulance niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er wordt zelden aangifte gedaan, je kunt wel raden waarom
Ga eens in op de 98 % die de man noemde ?
yup, want daar gaat het hier omquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Voetballen met kransen tijdens dodenherdenking.
Rellen in Slotervaart.
Homo's in elkaar slaan.
Of moet het persé een 'incident' zijn waar een ambulance bij betrokken is?
Ik heb het niet gezien dus kan ik er niet op in gaan .. en dat er te weinig aangiften worden gedaan weet ik ook wel, maar wat kan Cohen daaraan doen, behalve in Den Haag aandringen om wijzigingen in de regelgeving ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er wordt zelden aangifte gedaan, je kunt wel raden waarom
Ga eens in op de 98 % die de man noemde ?
Je hoeft het nieteens gezien te hebben :quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien dus kan ik er niet op in gaan .. en dat er te weinig aangiften worden gedaan weet ik ook wel, maar wat kan Cohen daaraan doen, behalve in Den Haag aandringen om wijzigingen in de regelgeving ?
rellen met dodenherdenking waren smakeloos, maar ja, da's een skinhead die een jodenbegraafplaats beklad ook .. rellen hadden we al voor de mocro's en de homo's werden tot niet al te lang geleden door de autochtonen in elkaar geslagen ..quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ok, dit is dus meer voor erbij? Als extra?
Zich minder achter procedures en regelgeving verschuilen, ophouden de bestuurlijke underdog te spelen; niet wachten op orders uit Den Haag, het heft in eigen hand nemen, leiderschap tonen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien dus kan ik er niet op in gaan .. en dat er te weinig aangiften worden gedaan weet ik ook wel, maar wat kan Cohen daaraan doen, behalve in Den Haag aandringen om wijzigingen in de regelgeving ?
"Wij"? Hoe lang is het geleden dat jij een nicht in mekaar hebt gerost? Wat is dat nou voor een stompzinnig historisch argument? We hebben het over de actualiteit, dáár hebben we mee te maken. Op die manier van jou kan je die neonazi ook wel goed praten "want nog niet zo lang geleden zat zelfs mijn eigen opa bij de NSB."quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef moussie het volgende:
[..]
rellen met dodenherdenking waren smakeloos, maar ja, da's een skinhead die een jodenbegraafplaats beklad ook .. rellen hadden we al voor de mocro's en de homo's werden tot niet al te lang geleden door de autochtonen in elkaar geslagen ..
waarmee ik btw niet wil zeggen dat het dan wel goed is, alleen maar dat het op mij nogal hypocriet overkomt, het was nog maar gisteren dat wij dat ook deden ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |