zeg dat maar tegen de xxxxx aantal gezinnen die bij een voedsel bank moeten aankloppen.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
In Nederland heeft niemand honger, hooguit trek.
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
en/of andere landen als belgie![]()
Als ik de hele dag niks heb gegeten heb ik geen trek, maar gewoon weg honger. Het zal een ander soort honger zijn dan in Afrika, maar het is wel degelijk meer dan trek.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
In Nederland heeft niemand honger, hooguit trek.
da komt door vocht in de buik die kinderen krijgen geen eten maar wel vocht in hun buik daarom hebben ze van die dikke buiken ...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:07 schreef wise het volgende:
ik zie anders aardige dikke kindertjes lopen in afrika als ze op tv komen
En was de bakfiets waarmee je naar school werd gebracht ook groen? Want groen, ja, dat kennen ze niet in Afrika..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moest als kind ook altijd buiten spelen in de regen, 'want in Afrika hebben ze geen regen'...(!)
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ik moest als kind ook altijd buiten spelen in de regen, 'want in Afrika hebben ze geen regen'...(!)
snel editten hequote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
da komt door vocht in de buik die kinderen krijgen geen eten maar wel vocht in hun buik daarom hebben ze van die dikke buiken ...
Hahaha...jij bent echt grappig...hahaha...quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
en maar zeuren dat er nieuwe waterpompen moeten komen ... ja, ik ben me de koekoek, ze hebben in hun dromedaris-bult genoeg water om het hele jaar mee door te komen!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
da komt door vocht in de buik die kinderen krijgen geen eten maar wel vocht in hun buik daarom hebben ze van die dikke buiken ...
Dit vind ik nog enigszins te begrijpen. 1 jaar genoeg vinden:quote:Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en maar zeuren dat er nieuwe waterpompen moeten komen ... ja, ik ben me de koekoek, ze hebben in hun dromedaris-bult genoeg water om het hele jaar mee door te komen!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Dit vind ik nog enigszins te begrijpen. 1 jaar genoeg vinden:![]()
Hoop voor je dat dit niet serieus is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |