quote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef placebeau het volgende:
En wij kregen wel lendersat the temple
ja, heb net es de laatste bekeken, en we hebben de heel nieuwe cd te horen gekregen (met uitzondering natuurlijk van dat dwaas getoeter op ruben's song)quote:Op donderdag 4 september 2008 13:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kregen jullie ook Eagle on a pole?
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, heb net es de laatste bekeken, en we hebben de heel nieuwe cd te horen gekregen (met uitzondering natuurlijk van dat dwaas getoeter op ruben's song)
hij begon met moab, meteen het beste nummer van het hele optreden!
mooi!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef Joostebrood het volgende:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
http://www.conoroberst.co(...)-announce-new-album/
Ik heb er zin in! Wellicht hebben ze zin om wat nummers op Pinkpop te komen spelen.
Eens! Dit was wat ik miste bij dat laatste concert vorig jaar. Al waren het maar 1 of 2 nummers van Bright Eyes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
mooi!
Als het in de lijn ligt van het vorige album ben ik al zeer tevreden.
Ik hoop wel dat dit niet betekent dat hij "Bright eyes" helemaal achter zich heeft gelaten en we die nummers niet meer live zullen horen.
Inderdaad. Het is juist zijn stem die zijn muziek extra bijzonder maakt. Bij de meeste bands wordt de muziek er sowieso niet beter op als ze opeens democratisch gaan werken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef Joostebrood het volgende:
Ben niet helemaal te spreken over de nieuwe plaat. De andere bandleden nemen redelijk wat nummers voor hun rekening, het maakt het niet beter. Roosevelt Room, I Got The Reason en To All The Lights in the Windows zijn wel weer erg sterke nummers. Als de hele plaat het niveau van die nummers zou hebben gehad, dan zou het een topalbum zijn geworden.
Poeh, heb nu Wide Awake op staan...nog maar 2 nummertjes maar voor dit album ben ik al verkocht hoor! Ben benieuwd of dat zich doorzetquote:
Monsters of Folk vind ik een erg goede plaat. Maar die laatste solo-plaat vind ik ook niets. Democratisch geneuzel in de popmuziek leidt zelden tot goede muziek. Hij moet gewoon weer lekker zijn eigen ding doen en niet andere mensen liedjes laten schrijven/zingen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:39 schreef CatsInTheWell het volgende:
Leuk en aardig, maar komt er nog een nieuwe Eyes of wat? Heb het wel een beetje gehad met die side-projects en Monsters of Folk was ook niet alles...
Bright eyes komt alvast naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:53 schreef Beregd het volgende:
Ik wil hem vooral eens live zijn bright eyes werk zien doen.
Ik verwacht er meer van dan die laatste Mystic Valley meuk. Ga in ieder geval wel een kijkje nemen in Paradiso.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef Beregd het volgende:
[..]
Bright eyes komt alvast naar Amsterdam.
Dat ze er maar jvoor zorgen dat ze naar België komen ook!![]()
Nieuw album zou 15 februari moeten uitkomen:
Full track list for The People’s Key:
1 Firewall
2 Shell Games
3 Jejune Stars
4 Approximate Sunlight
5 Haile Selassie
6 A Machine Spiritual (In The People’s Key)
7 Triple Spiral
8 Beginner’s Mind
9 Ladder Song
10 One For You, One For Me
ALtijd leuk reacties van jezelf van een jaar geleden lezen.quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Norrage het volgende:
Vind Conor Oberst een held, maar kan nog niet in zijn Bright Eyes werk komen. Tips?
Ja ik kom er net achter dat ik hem ook gewoon als Bright Eyes heb gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Beregd het volgende:
Toen in de botanique speelde hij niks van BE, hij raakte zelfs licht geïrriteerd toen het publiek erom vroeg ("We played that song last time").
Ik zag het. Dat komt me beter uit, ga er dan misschien toch heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef Beregd het volgende:
komen nog naar utrecht ook:
http://www.conoroberst.com/?page_id=22
nog steeds geen Belgische datummss dat ik wel eens een trip doe naar Keulen/parijs of utrecht.
Hey wat een interessante sitequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Wepeel2 het volgende:
www.metacritic.com
Gemiddelde score van diverse websites.
Sowieso neem ik recensies altijd met een korreltje zout. Die mensen komen vaak na een dag al met een recensie en een plaat heeft soms ook wat tijd nodig. Dat had ik met deze plaat in ieder geval wel. Ik heb hem zelf 3,5e ster gegeven op Musicmeter.nl en daar sta ik nog steeds achter.
False Advertising stond er ook nog op (mijn vriendin had de setlist gepakt), maar die hadden ze niet gespeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef prutvent het volgende:
Top concert!
Hier de setlist:
Firewall
Jejune Stars
Take It Easy (Love Nothing)
Four Winds
Cleanse Song
No One Would Riot For Less
Old Soul Song (For The New World Order)
Arc of Time (Time Code)
Approximate Sunlight
Haile Selassie
Falling Out of Love at This Volume
Bowl Of Oranges
Cartoon Blues
Beginner's Mind
Poison Oak
A Machine Spiritual (In the People's Key)
Something Vague
Shell Games
The Calendar Hung Itself
Gold Mine Gutted
Lover I Don't Have To Love
One for You, One for Me
Nee er ging iets mis met die gitaar. Jammer. Maar al met al een goeie showquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
False Advertising stond er ook nog op (mijn vriendin had de setlist gepakt), maar die hadden ze niet gespeeld.
Dat vond ik vooral aan het begin. Later kwam die meer los. Hij deed wel heel erg hiphoperig met z'n handen en "In the motherfucking flesh"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Niets mis met Digital Ash.
Ik vond het wel een ok concert. Vond Conor niet echt charismatisch of voor extra energie zorgen, waardoor het publiek wat mat bleef. Maar er waren gelukkig momenten dat hij toch nog even los kwam. Ik vond het vorige concert met kleinere bezetting en minder synths eigenlijk net iets toffer.
Dat hiphopperige was vreemd ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat vond ik vooral aan het begin. Later kwam die meer los. Hij deed wel heel erg hiphoperig met z'n handen en "In the motherfucking flesh"
Concert was goed.Heb genoten. Maar dat komt omdat de liedjes en de band gewoon zo verdomd goed zijn. Maar jammer genoeg niet een concert waar de band het niveau naar boven haalde en boven het niveau van de albums uitstijgt.
Mooi. Beter laat dan nooitquote:Op maandag 23 mei 2011 16:59 schreef Norrage het volgende:
Ben ineens toch wel een beetje erg fan denk ik nu, je moet er een beetje inkomen die albums, maar nu kan ik Fevers and Mirrors en Lifted toch ook heel erg waarderen
Incluus zijn nieuwste
Bowl of OrangesLet's Not Shit Ourselves
Method Acting
Ja die was de eerste die me luktequote:Op maandag 23 mei 2011 19:15 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mooi. Beter laat dan nooitvergeet niet I'm wide awake it's morning te luisteren, mijn favoriete plaat van em.
Heb nog even getwijfeld. zelf. Het blijven toch the Bright Eyes en waarschijnlijk (één van) de laatste keren dat je ze live kan zien. Maar heb ze ookal in Paradiso gezien dit jaar. En het geld groeit me ook niet op de rug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:11 schreef Norrage het volgende:
En wie gaan er allemaal naar Tivoli vanavonD? (ik niet hoor, maar ben gewoon benieuwd)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben gister wel gegaan. Ik heb Bright Eyes al 5 of 6 keer gezien, maar gisteravond was echt het beste optreden ooit van ze. Een setlist om van te DROMEN en GEWELDIGE uitvoeringen van alle nummers. Geen zwak moment zat erbij. Het gebeurd echt niet vaak dat een concert zó goed is. Wow. Ben nog steeds in een high van gister.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben gister wel gegaan. Ik heb Bright Eyes al 5 of 6 keer gezien, maar gisteravond was echt het beste optreden ooit van ze. Een setlist om van te DROMEN en GEWELDIGE uitvoeringen van alle nummers. Geen zwak moment zat erbij. Het gebeurd echt niet vaak dat een concert zó goed is. Wow. Ben nog steeds in een high van gister.
Sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Dat is niet de bedoeling. Een top concert geven als ik niet ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |