Ik had de uitleg liever vanavond gehoord.. Dan had ik je tenminste in je gezicht kunnen uitlachenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat die gare kutpedagogen indertijd niet creatiever waren. Het is echt een idiote kutnaam.
De echte achtergrond, komt 'ie dan hè
Pedagogiek en Onderwijskunde Studievereniging. Post. En toen dachten ze: laten we er iets kuts achter plakken, dan wordt het misschien nog wat.
Het is dus een soort groente die zogenaamd veel liefde en aandacht nodig heeft. Jaren geleden bedachten ze daarom dat Postelein 'tussen je studie door groeit'. Oh mên, hou mij er niet voor aansprakelijk.
[..]
whehequote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Wat wil je erover kwijt?
Heb je oogcontact gehad? Waarbij je wegzwijmelde?
Mja ik maakte me zorgen over dat ik te weinig tijd had voor alles en niet genoeg kon slapen voor de introductieweek.. waardoor ik weer niet genoeg kon slapenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe met je mee LR,
Lig je daar in bed kan je niet meer slapen
Als ik het niet te laat wil maken eindig ik doorgaans nog gebroken om vijf uur in mn bedjequote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond gewoon niet te laat maken dan, hoe gezellig wij ook zijn
Ach, je kan morgen toch uitslapen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik het niet te laat wil maken eindig ik doorgaans nog gebroken om vijf uur in mn bedje
Dit is de eerste dag in drie dagen dat ik me niet voel alsof ik elk moment naar de plee moet rennen om tequote:Op donderdag 4 september 2008 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu serieus, hoe gaat 't herstel?
Nee na het bowlen ben ik weg.. moet ook m'n afwas vanavond nog doen want dat lukt me nu niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond gewoon niet te laat maken dan, hoe gezellig wij ook zijn
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee na het bowlen ben ik weg..
Tussen half 12 en 12 of zo, schat ikquote:Op donderdag 4 september 2008 09:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe laat is dat ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |