Hij had de QF verloren? Wat anders..quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef kevin_ het volgende:
Ik zie Del Potro net huilen in een interview? Waar ging dat om dan?
Ja dat vraag ik slimmerd.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had de QF verloren? Wat anders..
Ik vond Del Potro slecht serveren, dat doet hij normaal beter. Ik denk dat zijn blessure nep was en vond zijn veldspel beter dan in de afgelopen 4 toernooien die hij won. Misschien door de variatie van Murray, maar ik heb Del Potro zelden zo veel zien lopen. Het manco in zijn spel vind ik op dit moment met name het tactisch tekort. Dat lost hij op met vastheid en op de juiste momenten kracht (maar dat noem ik zeker niet aanvallend). Kracht past hij pas toe als de bal hoog stuit. Ik vond Roddick in de partij tegen Del Potro ver ver onder zijn gebruikelijke niveau spelen, zoals zijn hele Amerikaanse hardcourttour. Ik heb niks tegen Del Potro, alleen is het wel een hype op dit moment en ik vroeg me gister af waarom jullie hem leuk vinden. Hij probeerde niks tegen Murray en jullie supporteren voor hem. Zijn zegekar wordt toch vooral voortgetrokken door de Olympics. Het valt Del Potro wel te prijzen dat hij er op die kneuzencup niet bij was.... dan had hij overigens wel slechts gewoon 30ste op de wereldranglijst gestaan nu, maar dat is feitelijk ook de plek waar hij thuishoort.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro is gisteren, op een deel van de derde en een deel van de vijfde set na, geen moment aan zijn niveau gekomen. Daarmee bedoel ik het niveau wat ik hem de laatste tijd enkele keren (Bolelli, Gasquet, Kohlschreiber en Roddick) heb zien halen. In die gevallen heeft hij een harde en solide eerste service met zeer hoge eerste service percentages. Speelt zeer aanvallend en kan zowel met backhand als met de forehand moeiteloos vanuit het achterveld en natuurlijk ook half court de winner slaan. Zijn forehand is een duidelijk wapen, maar zoals gezegd is er met zijn backhand ook niets mis. Hij maakte in die wedstrijden amper onnodige fouten en elke harde service waar weinig mee kon doen werd perfect terug het achterveld in gespeeld met een diepe bal, ook Roddick sloeg amper directe servicewinners. Ook beweegt hij erg goed voor iemand van zijn lengte, gisteren bleek daar alleen weinig van door die knie waar hij overduidelijk echt veel last van had. Enige ECHTE manco in zijn spel, wat juist gisteren relatief meeviel, is zijn dramatische volleren.
En ik heb sinds Wimbledon van 12 wedstrijden minimaal 2 sets gezien van hem. Dit niveau haalde hij zeker niet altijd, maar dat die potentie er is lijkt me duidelijk. Dat is gewoon een fantastisch spelletje om naar te kijken. Ook is hij overigens gewoon erg stabiel relatief gezien voor zo'n jong mannetje..anders verlies je onderweg minimaal 1 keer onnodig.
Weet niet wat jouw probleem met hem is buiten die vermeende onsportiviteit, maar ik snap er weinig van. Misschien toch eerst maar eens wat meer zien van hem.
zal best, staat maar 4-3 in de 1e setquote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
federer ziet er vrij vol zelfvertrouwen uit.....maarja hij speelt dan ook tegen een qualifier, in de halve maakt ie natuurlijk geen schijn van kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |