ja en dan? tegen die automaat zeggen: foei?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Tel het voortaan gelijk na, wijze tip!
Nee, de bank weet wel beter, die weten meteen dat je die 10 euro aan wiet hebt uitgegeven en het door de THC niet meer weet.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:58 schreef de_priester het volgende:
tevens vraag: wat nu? abn bellen oid? Kan ook niets bewijzen lijkt me....
Inderdaad, TS probeert de boel te naaien!quote:Op donderdag 4 september 2008 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, de bank weet wel beter, die weten meteen dat je die 10 euro aan wiet hebt uitgegeven en het door de THC niet meer weet.
10 euro is best veel hoor. 2 pakjes peuken, een paar biertjes in de kroeg, een halve gram wiet etc.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb het ook een keer gehad met 10 euro, maar heb er eigenlijk nooit werk van gemaakt.
Een halve gram voor 10 euro? Is dat echt zó duur tegenwoordig?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10 euro is best veel hoor. 2 pakjes peuken, een paar biertjes in de kroeg, een halve gram wiet etc.
De ene shop vraagt soms meer dan de andere. Maargoed, je moet iets als er maar 1 in de buurt zit.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een halve gram voor 10 euro? Is dat echt zó duur tegenwoordig?
Met andere woorden; voordat je geld uit de muur komt is het al weg.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:19 schreef solem2 het volgende:
zou je het niet gewoon verloren zijn joh? stikt in delft trouwens van de zakkenrollende allochkanen.
Dan is het iig geen zakkenroller geweestquote:Op donderdag 4 september 2008 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Met andere woorden; voordat je geld uit de muur komt is het al weg.
Daar heb je bijna een halve gram coke voorquote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10 euro is best veel hoor. 2 pakjes peuken, een paar biertjes in de kroeg, een halve gram wiet etc.
Tsja probeer het maar te bewijzen.. Al die moeite die ik ervoor moet doen is mij dat tientje niet waard.. Niet dat ik het geld in overvloed heb ofzo, maar al dat gebel en gedoe hou ik gewoon niet van.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 4 september 2008 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
10 of 100 euro, míjn geld dus ik zou dat terug willen ja
De pinautomaat heeft dan een kasoverschot. Rabobank bellen, dan regelen die het wel met de ABN.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:58 schreef de_priester het volgende:
tevens vraag: wat nu? abn bellen oid? Kan ook niets bewijzen lijkt me....
Dat hoef je niet te bewijzen, dat zien ze heus wel. ABN (geloof ik) heeft het gewoon prima geregeld destijds. Ging om 50 urroquote:Op donderdag 4 september 2008 02:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja probeer het maar te bewijzen.. Al die moeite die ik ervoor moet doen is mij dat tientje niet waard.. Niet dat ik het geld in overvloed heb ofzo, maar al dat gebel en gedoe hou ik gewoon niet van.
Omgerekend naar euro's is dat?quote:Op donderdag 4 september 2008 03:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ging om 50 urro
Je dacht een dyslect in me te herkennen?quote:Op donderdag 4 september 2008 03:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omgerekend naar euro's is dat?
PROESTquote:Op donderdag 4 september 2008 01:40 schreef solem2 het volgende:
ja, ik heb net bij uw winkel een gazalle met 21 versnellingen gekocht, en nou doe ik die motorkap open, zit er geen reservewiel onder...kan ik ff vangen?
welneequote:Op donderdag 4 september 2008 03:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Och het was maar een tientje ( blijft lullig uiteraard )
Maar ik vrees dat je meer geld bent met het bellen naar de 0900-stoutepinautomaatlijn dan dat je op dit moment kwijt bent.
En dan geeft de camera alsnog het missende bedrag aan je?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:14 schreef Roquefort het volgende:
D'r zit tegenwoordig toch vaak een camera bij de pinautomaat?
Voor de camera uittellen.
Valt wel mee. Klacht indienen bij de Ibn Amro, die automaten worden nageteld. Geld dat niet uitgenomen wordt verdwijnt zelfs in een apart vakje.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:59 schreef TheSorrow het volgende:
Helaas.
Put a smile on my facequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |