En nu maar hopen dat ik de iPheno niet meer zie nuquote:Op donderdag 4 september 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
Nickname mystery opgelost. geen Phone/iPhone freak
Ik zal het Steve Jobs even doorgeven voor zijn volgende iGadget.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik de iPheno niet meer zie nu
Ebay etc is gefilterd daar?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, ik heb in Jakarta wel eens modelspoor gezien geloof ik... 1 starterskit.. naast de Lego.Maar dat was het dan ook.
Genoeg opties, maar ik moet van scratch beginnen, dus eerst een slaapkamer of zo ontruimen... dat is dan al direct probleem 1; dat is de gastenkamerquote:Op donderdag 4 september 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ebay etc is gefilterd daar?
En anders laat je je familie/vrienden/ons fokkers spullen exporteren
te veel voor te weinig.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
Wat kost zon iPhone tegenwoordig?
twee knikkers en een schelp.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
Wat kost zon iPhone tegenwoordig?
Erg is dat he.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe..
[ afbeelding ]
En dan begint zoiets weer te kriebelen
"Image hosted by Tripod"quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe..
[ afbeelding ]
En dan begint zoiets weer te kriebelen
tinypussypic dan:quote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Image hosted by Tripod"
Leuk plaatje.
jahquote:
Stel je FF eens goed inquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"Image hosted by Tripod"
Leuk plaatje.
Dat wil niets zeggen, de japanse fabrikant noemt een trein uit 2007 ook nog een upcoming modelquote:Op donderdag 4 september 2008 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
De website van de Indonesische Modelbouwclub is sinds 2001 niet onderhouden, maar ik zal eens bellen naar het nummer.
ik za hem ook trouwens, maar wellicht door de cachingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je FF eens goed in
Of ben je zo'n hondse IE user?
verbaasde me al dat dat 7 jaar online staat zonder te verdwijnen...quote:Op donderdag 4 september 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen, de japanse fabrikant noemt een trein uit 2007 ook nog een upcoming model
Disable Referrersquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je FF eens goed in
IEquote:Op donderdag 4 september 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je FF eens goed in
De wagens van 27 cm gaan er prima doorheen... en een deel van de bocht ligt gewoon open en bloot op de baanquote:Op donderdag 4 september 2008 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hebben radiusproblemen met rails te maken? Zorg gewoon voor een flexrails, dan kun je de bocht zo strak leggen als je zelf wilt. Sowieso zou ik geen strakke bochten leggen met een karretjes van 28 cm, ze steken nogal uit. Je kunt natuurlijk ook de tunnel wat ruimer van binnen maken, als het probleem komt doordat hij de tunnel aan het kietelen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |