quote:Op woensdag 3 september 2008 23:10 schreef Renesite het volgende:
Hallah allah wallah verzamalah!
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?quote:
Schijnbaar, zo niet: Epic Fail!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef junkiesietze het volgende:
is dit een moskee topic?
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Renesite het volgende:
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?
FOK! ies toerkishquote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?
quote:Gratiezzz service voor de randstad :
Hanımı varınızyorsunuz Biz sahibi oluyoruz küçük parkedyor spot where ben damladm arabam daima. Bugün it sadakÂtla sıkça görülyor Şu falers bilyebiliyor parkedyebiliyor Onların araba açyor between çizgiler 8 ) 7 Bilyebiliyorlar arabam i right 50 metreyi verderop --yecek koyyecek : (şikâyet: elalemler (asıl kadınlar doğal olarak) мога(празно)yebiliyorlar yarım kadrat inparker : (
een 16-jarige die te lui is om te lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze vanmiddag..
En als knuppel in het Hoenderhok was het vast een debiele schele Turk.
Ik zet mijn Veto kaart inquote:
Wij hebben hier bijna geen water! Fuck het deltaplan! +NAP ftw!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Auto van TS in huidige Situatie:
[ afbeelding ]
Ik zeg: FAIL!![]()
Dat lijkt wel op zo'n gehandicapten bat-mobielquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze vanmiddag..
En als knuppel in het Hoenderhok was het vast een debiele schele Turk.
Die krijg je gratis bij 2 paspoortenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik zet mijn Veto kaart in
*mompelt iets over abonnementen en... mja...
Moet je wel een 2e nationaliteit hebben en deze niet willen kwijtrakenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij 2 paspoorten
*gaat morgen z'n ID kopieëren
ik kloon wel het paspoort van die Syriër verder opquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je wel een 2e nationaliteit hebben en deze niet willen kwijtraken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |