67quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Met opzet een voetbalvraag :
Welke Duitse coach werd Nederlands kampioen ?
Maar geef eens antwoord op de vraag waarom een voetbalvraag niet zou mogen.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:24 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als ik een vraag goed heb zal ik uitsluitend naar 18-de eeuwse dichters vragen...
Dat mag.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:24 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als ik een vraag goed heb zal ik uitsluitend naar 18-de eeuwse dichters vragen...
Van wat?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Met opzet een voetbalvraag :
Welke Duitse coach werd Nederlands kampioen ?
Voetbal is eenzijdig.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op de vraag waarom een voetbalvraag niet zou mogen.
Zaterdag 3de klasse B West IIquote:
Nope, neem ik geen genoegen mee.quote:
Poëzie is ook eenzijdig. Geschiedenis ook. Waar het om gaat, is dat er variatie moet zijn. Uitsluitend vragen in dezelfde categorie is niet leuk. Maar er mag best af en toe een voetbalvraag tussen zitten. Waarom niet?quote:
Dat blijkt te min te zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Poëzie is ook eenzijdig. Geschiedenis ook. Waar het om gaat, is dat er variatie moet zijn. Uitsluitend vragen in dezelfde categorie is niet leuk. Maar er mag best af en toe een voetbalvraag tussen zitten. Waarom niet?
Helemaal mee eens...maar ik denk dat Induskaai een grapje maakte...een verzuchting...oid...quote:Op donderdag 4 september 2008 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Poëzie is ook eenzijdig. Geschiedenis ook. Waar het om gaat, is dat er variatie moet zijn. Uitsluitend vragen in dezelfde categorie is niet leuk. Maar er mag best af en toe een voetbalvraag tussen zitten. Waarom niet?
Nee hoor, mag best maar niet teveel...quote:
Sja. Komt er eens een voetbalvraag is het meteenquote:Op donderdag 4 september 2008 01:36 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Nee hoor, mag best maar niet teveel...
Net zo goed als niet teveel vragen over ballet.![]()
Dank voor de vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |