Volgens mij kan dit door ergens in een mapje een bestand te vervangen, maar ik zou niet weten welke, engelse installatie betekende bij mij engelse taal in het spel...quote:
Ik had hem trouwens in het Engels geinstalleerd (die taal althans gekozen bij installeren) en ik heb toch nog Nederlands als taal. Kan ik dat nog veranderen?
Dat kan pas als je tribe-fase hebt vrijgespeeld. Dan kan je een nieuw spel in de tribe-fase beginnen en dan kan het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:31 schreef Fipotje het volgende:
als ik op het land ben dus na de cel fase kan ik nog steeds niet mijn eigen monster kiezen (die ik al eerder gemaakt heb) plz helplukt me echt niet
Mwoch, die namen van de lichaamsonderdelen vind ik nogal slechtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de nederlandse versie wel geslaagd eigenlijk.
ik ben eigenlijk wel blij dattie engels is, vreesde al het ergste toen ik zaf dat schermteksten NL waren op doosjequote:Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de nederlandse versie wel geslaagd eigenlijk.
Ik speel Spore op mijn laptop, daar zit ook 'geen' videokaart in. Is zo'n bullshit integrated ding. Het spel draait wel vrij goed thoughquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:42 schreef First het volgende:
Helaas is mijn grafisch kaart laatst kapot gegaan en nu moet ik het tijdelijk doen met een intel graphics media accelerator 82945G.
Kan ik hiermee ook spore spelen ik keek er namelijk al een hele tijd naar uit.
Ook niet-Europese talen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
4 of 5 talen ja, moet je wel de taal van de instaleren gelijk goed instellen. Ik speel hem zelf ook in het engels.
failquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Heider00sje het volgende:
Ik zit vast in de fase waar je voor het eerst een stad kan maken (ook je eigen huizen ontwerpen).
- Ik heb geen geld meer
- ik heb geen inkomsten meer (dat bruine gas)
- ik heb geen autootjes meer
- mijn stadhuis kan niet kapot (vijanden hebben erop geschoten, maar hij houdt steeds wat energie over).
Zie ik iets over het hoofd? Er gebeurd nu helemaal niks meer, en ik kan niks meer.
Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik mijn wezen groter maken, want ik zie in mijn wereld dat er andere wezens zijn en die zijn stukken groter ook een grotere buik enzo.. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd of zo
Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef Theamerican het volgende:
ben jaloers wil ook spelen kan nog steeds niet registreren heb ge edition
thnx.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.
Internetkabel eruit trekken? Je kan het spel toch gewoon probleemloos offline draaien?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?
Je wil me toch niet vertellen dat ik nu helemaal opnieuw moet beginnen toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
fail
Ik ben nu ook net in de tribal fase aangekomen.. Het begint nu wel wat dinges te worden, resources verzamelen, wat van die mannetjes impressen, gezeik, resources verzamelen, mannetjes impressen, ... En ik ben zo benieuwd naar de 'space'? stage
Hmm geen idee of je hem ook gewoon offline kan draaien, ik heb het programma geblokkeerd in de firewall voor obvious reasonsquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Internetkabel eruit trekken? Je kan het spel toch gewoon probleemloos offline draaien?Of is dat weer een feature van EA, dat je de crack nodig hebt om bij problemen gewoon offline te kunnen spelen
ik ben na 6 uur spelen pas in de tribal fase? heb net pas het eerste gevecht gehad 2 beesten getemd en 1 stam geimponeerd en 1 vijandige stam tot vrienden gemaaktquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb het spel sinds gisteren en zit nu al in de Space-fase, terwijl ik niet eens zoveel heb gespeeld, paar uurtjes maar. Erg jammer, had er veel meer van verwacht.
Enige wat je mist als je offline speelt, is dat je geen wezens/gebouwen/voertuigen van andere spelers in je wereld kan toelaten, maar alleen met maxis wezens speelt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
Internetkabel eruit trekken? Je kan het spel toch gewoon probleemloos offline draaien?Of is dat weer een feature van EA, dat je de crack nodig hebt om bij problemen gewoon offline te kunnen spelen
Het was dacht ik: Frans, Duits, Italiaans, Nederlands en Engels, dus neequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:54 schreef Droomert het volgende:
Ook niet-Europese talen?![]()
Anders gewoon Engels natuurlijk.![]()
Alsof het zo lang moet duren om in de Civ Fase te komenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Heider00sje het volgende:
Gelukkig kan ik het spel nog terugbrengen
En je kan sowieso als je een new game doet, beginnen bij de fase waar je als laatst ben geweest. Dus jij kan gewoon een new game aanmaken en daarmee in de Civ Fase starten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:05 schreef Heider00sje het volgende:
Klopt het dat je niet dood kan gaan, en niet opnieuw kan beginnen met een fase?
lekker rondlopen en niet te snel naar tribal fase gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:37 schreef First het volgende:
Iemand nog tips voor als je net in de fase komt dat je op land komt?
Daar ben ik ook nu, na een paar uur spelen met veel pauzes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:37 schreef First het volgende:
Iemand nog tips voor als je net in de fase komt dat je op land komt?
Ik heb hem ook in het Nederlands draaien, terwijl ik toch echt liever Engels hebquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef Symn het volgende:
ik heb m in het nederlands geinstalleerd maar wil naar engels, als ik m nu overnieuw installeer op dezelfde computer, kan ik hem dan daarna nog maar 1 keer installeren??
(i.v.m. de beveiliging)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |