abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61402831
ben ik blij dat ik de normale editie heb (en de GE stelt eigenlijk qua extra content niks voor, alleen wat boekjes e.d.)
pi_61403064
inloggen word klote
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_61403651
Aardig spelletje, maar na een tijdje heb je het wel gezien eigenlijk... zijn er nog plannen voor een multiplayer mogelijkheid? Dat zou de speelduur wel aanzienlijk oprekken, als je in de space age andere menselijke spelers tegenkomt...
Ja, ik generaliseer.
pi_61403711
Ik heb het spelletje Spore alleen ik heb een probleem als ik het spel opstart zegt die dat mijn videokaart niet goed is. Want ik dacht volgens de systeemeisen van Spore dat het moest kunnen.

Dit is mijn vidkaart:

NVIDIA GeForce 4 TI 4200 with AGP8X

128 MB

Wat moet ik doen help!
pi_61403898
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef Mestras het volgende:
Ik heb het spelletje Spore alleen ik heb een probleem als ik het spel opstart zegt die dat mijn videokaart niet goed is. Want ik dacht volgens de systeemeisen van Spore dat het moest kunnen.

Dit is mijn vidkaart:

NVIDIA GeForce 4 TI 4200 with AGP8X

128 MB

Wat moet ik doen help!
de geforce 4 serie ondersteund alleen pixel shader 1.3 en niet 2.0, wat vereist is

een recentere videokaart is dan de oplossing
maar aangezien je nog op een agp kaart werkt is het misschien handig om meer geld uit te geven en voor 400-600 euro een nieuw systeem te kopen (anders blijf je aanmodderen met oude onderdelen)
pi_61404238
dat zal niet het antword zijn waar hij op wachtte ;-)
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:42:20 #167
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_61404254
Helaas is mijn grafisch kaart laatst kapot gegaan en nu moet ik het tijdelijk doen met een intel graphics media accelerator 82945G.

Kan ik hiermee ook spore spelen ik keek er namelijk al een hele tijd naar uit .
pi_61404373
hmm hoe kan je met je eigen monstaaar spelen?
Had 1tje gemaakt (in spel niet met die standalone creater maker) en dan doe je nieuw spel en dan krijg ik zo standaard amoebu ding

hoe kan je met je eigen cel spelen en dan je eigen monster?
pi_61404573
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Cerberi het volgende:
dat zal niet het antword zijn waar hij op wachtte ;-)
maar het beantwoord wel zijn vraag
pi_61404741
Ik zou zeggen, volg de instructies op je scherm, dan kom je vanzelf in de volgende fase, en kun je het land op, met je creature spelen etc.

@First, die ondersteunt in ieder geval wel pixel shader 2.0, dus dat is geen probleem., zie http://download.intel.com/design/chipsets/datashts/307502.pdf

pagina 246 ofzo
pi_61405596
als ik op het land ben dus na de cel fase kan ik nog steeds niet mijn eigen monster kiezen (die ik al eerder gemaakt heb) plz help lukt me echt niet
pi_61405677
Oh je bedoelt een creature die je eerder hebt gemaakt in de editor?

Dan moet je eerst de Tribal Stage unlocken, dus door de creature phase met je nieuwe creature te doorlopen, en daarna een new game aan te maken op een andere planeet, en die dan te laten starten met je eerder gecreerde beestje ;-)
pi_61405724
Schijt EA, ik heb bij 4 verschillende winkels zo'n collectors edition besteld, en bij geen van alle weten ze er vanaf -.- morgen maar even langs bij de freerecord op ze misschien die collectors edition daar al hebben ontvangen, anders gewoon een normale halen.

Kan iemand mij misschien vertellen of je Meerdere soort wezens in je volk kan hebben? zodat je in de space fase bijvoorbeeld kanonnenvoer mannetjes heb en ook elite wezens.

en of je meerdere soort voertuigen/vliegtuigen kan maken voor 1 volk? ik heb ergens gelezen dat dit niet kon maar dat zou wel jammer zijn
pi_61405830
Het idee van de game is juist dat je 1 soort mannetjes hebt, die evolueren, dus echt verschillende soorten mannetjes heb je niet, wel kun je in Tribal ze bijvoorbeeld verschillende wapens geven, of instrumenten, of gathering-meuk.
pi_61405939
Dankje Cerberi
pi_61406022
@cerberi, dat verschillende wapens geven enzo dat bedoelde ik ook

kan je ook gewoon meer dan 1 verschillend type voertuig maken, dus bijvoorbeeld 2 verschillende tanks ofso ? of be je gelimiteerd aan 1?
pi_61406501
Kan je het spel trouwens in een taal anders dan Nederlands instaleren?
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:03:31 #178
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61406544
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:01 schreef Droomert het volgende:
Kan je het spel trouwens in een taal anders dan Nederlands instaleren?
4 of 5 talen ja, moet je wel de taal van de instaleren gelijk goed instellen . Ik speel hem zelf ook in het engels.
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:35 schreef Str4t0sPh3r3 het volgende:
en of je meerdere soort voertuigen/vliegtuigen kan maken voor 1 volk? ik heb ergens gelezen dat dit niet kon maar dat zou wel jammer zijn
Je hebt sowieso 3 verschillende soorten gebouwen/voertuigen, omdat er 3 soorten van overtuigingen zijn. (religie/miltair/economisch). En je kan op elk moment je creaties veranderen. (In de civ fase.)
En je kan dus ook een mix van voertuigen inzetten om je vijanden over te nemen of te vernietigen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Thormodo op 05-09-2008 17:08:49 ]
pi_61406572
Je kan in de Civ-fase wel verschillende voertuigen maken. Als je zelf bijv militair bent, maak je militaire voertuigen. Als je dan een religieuze of economische stad verovert kun je kiezen om deze zo te laten en dan kan deze stad ook voertuigen maken die je dan zelf weer kunt maken. Alleen maak je dan dus wel een religieus voertuig en geen militaire.

Ik had hem trouwens in het Engels geinstalleerd (die taal althans gekozen bij installeren) en ik heb toch nog Nederlands als taal. Kan ik dat nog veranderen?
pi_61406585
Strato, volgens mij kan dat alleen door steden over te nemen in civ, maar ik weet dat niet zeker, aangezien ik pas net ben begonnen aan civ :-)
pi_61406646
quote:

Ik had hem trouwens in het Engels geinstalleerd (die taal althans gekozen bij installeren) en ik heb toch nog Nederlands als taal. Kan ik dat nog veranderen?

Volgens mij kan dit door ergens in een mapje een bestand te vervangen, maar ik zou niet weten welke, engelse installatie betekende bij mij engelse taal in het spel...
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:21:29 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61407007
Ik vind de nederlandse versie wel geslaagd eigenlijk .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 5 september 2008 @ 17:34:52 #183
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61407358
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:31 schreef Fipotje het volgende:
als ik op het land ben dus na de cel fase kan ik nog steeds niet mijn eigen monster kiezen (die ik al eerder gemaakt heb) plz help lukt me echt niet
Dat kan pas als je tribe-fase hebt vrijgespeeld. Dan kan je een nieuw spel in de tribe-fase beginnen en dan kan het wel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61407587
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Mwoch, die namen van de lichaamsonderdelen vind ik nogal slecht
Children of the night. What music they make.
pi_61408002
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
ik ben eigenlijk wel blij dattie engels is, vreesde al het ergste toen ik zaf dat schermteksten NL waren op doosje
pi_61408201
thanks voor de reacties
pi_61408911
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:42 schreef First het volgende:
Helaas is mijn grafisch kaart laatst kapot gegaan en nu moet ik het tijdelijk doen met een intel graphics media accelerator 82945G.

Kan ik hiermee ook spore spelen ik keek er namelijk al een hele tijd naar uit .
Ik speel Spore op mijn laptop, daar zit ook 'geen' videokaart in. Is zo'n bullshit integrated ding. Het spel draait wel vrij goed though
pi_61409463
* Droomert heeft vriendlief erop af gestuurd.

Maarja dat duurd altijd even omdat ie nog wat andere dingetjes wil kopen
Majah..
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef Thormodo het volgende:

[..]

4 of 5 talen ja, moet je wel de taal van de instaleren gelijk goed instellen . Ik speel hem zelf ook in het engels.
Ook niet-Europese talen?

Anders gewoon Engels natuurlijk.

[ Bericht 58% gewijzigd door Droomert op 05-09-2008 19:00:42 ]
pi_61411755
Ik zit vast in de fase waar je voor het eerst een stad kan maken (ook je eigen huizen ontwerpen).

- Ik heb geen geld meer
- ik heb geen inkomsten meer (dat bruine gas)
- ik heb geen autootjes meer
- mijn stadhuis kan niet kapot (vijanden hebben erop geschoten, maar hij houdt steeds wat energie over).

Zie ik iets over het hoofd? Er gebeurd nu helemaal niks meer, en ik kan niks meer.
pi_61411799
Hoelang doen jullie over de celstage? Ik wil perse alle lichaamsdelen hebben, maar dat duurt zo lang
Ik vind helemaal geen meteorietbrokstukken
Children of the night. What music they make.
pi_61412304
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Heider00sje het volgende:
Ik zit vast in de fase waar je voor het eerst een stad kan maken (ook je eigen huizen ontwerpen).

- Ik heb geen geld meer
- ik heb geen inkomsten meer (dat bruine gas)
- ik heb geen autootjes meer
- mijn stadhuis kan niet kapot (vijanden hebben erop geschoten, maar hij houdt steeds wat energie over).

Zie ik iets over het hoofd? Er gebeurd nu helemaal niks meer, en ik kan niks meer.
fail

Ik ben nu ook net in de tribal fase aangekomen.. Het begint nu wel wat dinges te worden, resources verzamelen, wat van die mannetjes impressen, gezeik, resources verzamelen, mannetjes impressen, ... En ik ben zo benieuwd naar de 'space'? stage
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:43:38 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_61412567
hoe kan ik mijn wezen groter maken, want ik zie in mijn wereld dat er andere wezens zijn en die zijn stukken groter ook een grotere buik enzo.. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd of zo
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_61412658
ben jaloers wil ook spelen kan nog steeds niet registreren heb ge edition
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:52:29 #194
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61412839
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik mijn wezen groter maken, want ik zie in mijn wereld dat er andere wezens zijn en die zijn stukken groter ook een grotere buik enzo.. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd of zo
Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61412859
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef Theamerican het volgende:
ben jaloers wil ook spelen kan nog steeds niet registreren heb ge edition
Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:59:35 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_61413086
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.
thnx. zal dat eens proberen..
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_61413612
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?
Internetkabel eruit trekken? Je kan het spel toch gewoon probleemloos offline draaien? Of is dat weer een feature van EA, dat je de crack nodig hebt om bij problemen gewoon offline te kunnen spelen
pi_61413746
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

fail

Ik ben nu ook net in de tribal fase aangekomen.. Het begint nu wel wat dinges te worden, resources verzamelen, wat van die mannetjes impressen, gezeik, resources verzamelen, mannetjes impressen, ... En ik ben zo benieuwd naar de 'space'? stage
Je wil me toch niet vertellen dat ik nu helemaal opnieuw moet beginnen toch?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:28:10 #199
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61413885
Heb het spel sinds gisteren en zit nu al in de Space-fase, terwijl ik niet eens zoveel heb gespeeld, paar uurtjes maar. Erg jammer, had er veel meer van verwacht.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61414369
godver kut, ik zit echt vast! Helemaal opnieuw beginnen

Yeah right! dat ga ik dus mooi niet helemaal opnieuw doen..

Gelukkig kan ik het spel nog terugbrengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')