de geforce 4 serie ondersteund alleen pixel shader 1.3 en niet 2.0, wat vereist isquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef Mestras het volgende:
Ik heb het spelletje Spore alleen ik heb een probleem als ik het spel opstart zegt die dat mijn videokaart niet goed is. Want ik dacht volgens de systeemeisen van Spore dat het moest kunnen.
Dit is mijn vidkaart:
NVIDIA GeForce 4 TI 4200 with AGP8X
128 MB
Wat moet ik doen help!
maar het beantwoord wel zijn vraagquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Cerberi het volgende:
dat zal niet het antword zijn waar hij op wachtte ;-)
4 of 5 talen ja, moet je wel de taal van de instaleren gelijk goed instellenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:01 schreef Droomert het volgende:
Kan je het spel trouwens in een taal anders dan Nederlands instaleren?
Je hebt sowieso 3 verschillende soorten gebouwen/voertuigen, omdat er 3 soorten van overtuigingen zijn. (religie/miltair/economisch). En je kan op elk moment je creaties veranderen. (In de civ fase.)quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:35 schreef Str4t0sPh3r3 het volgende:
en of je meerdere soort voertuigen/vliegtuigen kan maken voor 1 volk? ik heb ergens gelezen dat dit niet kon maar dat zou wel jammer zijn
Volgens mij kan dit door ergens in een mapje een bestand te vervangen, maar ik zou niet weten welke, engelse installatie betekende bij mij engelse taal in het spel...quote:
Ik had hem trouwens in het Engels geinstalleerd (die taal althans gekozen bij installeren) en ik heb toch nog Nederlands als taal. Kan ik dat nog veranderen?
Dat kan pas als je tribe-fase hebt vrijgespeeld. Dan kan je een nieuw spel in de tribe-fase beginnen en dan kan het wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:31 schreef Fipotje het volgende:
als ik op het land ben dus na de cel fase kan ik nog steeds niet mijn eigen monster kiezen (die ik al eerder gemaakt heb) plz helplukt me echt niet
Mwoch, die namen van de lichaamsonderdelen vind ik nogal slechtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de nederlandse versie wel geslaagd eigenlijk.
ik ben eigenlijk wel blij dattie engels is, vreesde al het ergste toen ik zaf dat schermteksten NL waren op doosjequote:Op vrijdag 5 september 2008 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de nederlandse versie wel geslaagd eigenlijk.
Ik speel Spore op mijn laptop, daar zit ook 'geen' videokaart in. Is zo'n bullshit integrated ding. Het spel draait wel vrij goed thoughquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:42 schreef First het volgende:
Helaas is mijn grafisch kaart laatst kapot gegaan en nu moet ik het tijdelijk doen met een intel graphics media accelerator 82945G.
Kan ik hiermee ook spore spelen ik keek er namelijk al een hele tijd naar uit.
Ook niet-Europese talen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
4 of 5 talen ja, moet je wel de taal van de instaleren gelijk goed instellen. Ik speel hem zelf ook in het engels.
failquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:15 schreef Heider00sje het volgende:
Ik zit vast in de fase waar je voor het eerst een stad kan maken (ook je eigen huizen ontwerpen).
- Ik heb geen geld meer
- ik heb geen inkomsten meer (dat bruine gas)
- ik heb geen autootjes meer
- mijn stadhuis kan niet kapot (vijanden hebben erop geschoten, maar hij houdt steeds wat energie over).
Zie ik iets over het hoofd? Er gebeurd nu helemaal niks meer, en ik kan niks meer.
Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe kan ik mijn wezen groter maken, want ik zie in mijn wereld dat er andere wezens zijn en die zijn stukken groter ook een grotere buik enzo.. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd of zo
Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:46 schreef Theamerican het volgende:
ben jaloers wil ook spelen kan nog steeds niet registreren heb ge edition
thnx.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gebruik de scrollwheel over de verschillende stukken van de ruggegraat.
Internetkabel eruit trekken? Je kan het spel toch gewoon probleemloos offline draaien?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je kan toch je internetkabel eruit trekken en gewoon "offline" spelen?
Je wil me toch niet vertellen dat ik nu helemaal opnieuw moet beginnen toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
fail
Ik ben nu ook net in de tribal fase aangekomen.. Het begint nu wel wat dinges te worden, resources verzamelen, wat van die mannetjes impressen, gezeik, resources verzamelen, mannetjes impressen, ... En ik ben zo benieuwd naar de 'space'? stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |